0.9 OGLUM O SENİN YENGEN YENGEN

940 62 220
                                    

Reika Saionji

Gruba gelen son mesajdan sonra hızla telefonumu kapattım ve ayağa kalktım. Salondan çıktım ve tuvalete doğru baktım. Rina hâlâ içerideydi...

Kapıya geldiğimde, kapı deliğinden dışarıyı kontrol ettikten hemen sonra kapıyı açtım.
"Hoş geldiniz!" Dedim gülümseyerek. Ardından içeriye geçmeleri için salonu işaret ettim. "Hoşbulduk Reika!" Dedi Ouzou içeriye bakınırken.

"Erika daha gelmedi." Dediğimde içeriye bakmayı kesmişti. Ryuuji bıyık altı gülerken kardeşi koluna vurmuştu. Bu halleri çok komikti. "Kota nerede?" Dedikten hemen sonra mesajları hatırladım. "Dalga mı geçiyorsun Reika?" Dedi Ouzou ve ekledi. "Kota'dan kaçmak için buraya geldik." Dediğinde kafamı evet anlamında salladım ve " Ah doğru, unutmuşum!" Deyip gülümsedim.

"Rina hâlâ içeride mi?" Diye sordu Ryuuji. Başımı aşağı yukarı salladığımda ayağa kalktı. "Ben bir bakayım." Dedi ve kapının eşiğine geldiğinde bana bakıp "Lavabo ne tarafta?" Diye sorduğunda gözümü devirdim.

"Evde beş tane kapı var ve sadece bir tanesi kapalı. Sence lavabo nerede olabilir Ryuuji?" Dediğimde anlamış gibi bana bakıp başını salladı ardından dışarı çıktı.

Rina Morita

Tuvaletin kapağını kapatıp, üstüne oturmamın üzerinden yarım saatten fazla geçmişti. Artık kıçım acıyordu!

Kapının yüz birinci kez tıklatılması üzerine sinirle ayağa kalktım. Bu kızın hiç mi işi yoktu?

Kapıyı açtığımda karşımdaki kişi Reika değildi... Aman tanrım! Ne zaman gelmişlerdi? Kapıyı açmam ve kapatmam bir olmuştu diyecekken kapının kapanmadığını fark ettim. Kapı sert bir şekilde açıldığında geriye doğru sendeledim. "56 dakikadır tuvalette ne yaptığını gerçekten merak ediyorum..." Demiş ve daha önce hiç görmediğim gözlüğünü, gözüne doğru itmişti.

Ryuuji gözlük mü takıyordu? Yakışmış...

Cevap vermek için biraz düşündükten sonra sinirle çıkıştım. "Tuvalette ne yapılıyorsa onu yapıyordum elbette!" Dediğimde güldü. "Biz insanlar genelde, klozetin kapağını kapatıp üstüne oturmak yerine kapağı açıp ihtiyacımızı görürüz." Dediğinde gözlerimi devirdim. Ağzımdan "Aish" gibi bir ses çıktığında. Ryuuji kısa bir süre bana bakıp ardından dışarıya çıkmıştı.

Bende peşinden çıkıp salona geçtiğimizde Reika ve Ouzou'nun bizi beklediğini anlamak zor değildi. "Evine hoşgeldin Rina!" Dedi Reika alayla. Sinirle "Evimdeydim zaten!" Diye mırıldandığımda herkes gülmüştü.

Kapıdan gelen sesle hemen ayağa kalktım.
"Kapı çaldı, ben bakarım!" Dediğimde Ouzou gülerek. "Sen bakacaksın zaten, senin evin değil mi?" Demişti alayla. Bu dediğine oldukça gıcık bir şekilde güldüm ve kapıya ilerledim. Arkamdan gelen ses beni güldürmüştü.

"Bir saniye Erika mı geldi?!"

Bu sesin sahibi Ouzou'dan başkası değildi. Hemen peşimden geldiğinde "Hani ev benimdi? Kapıyı ben açacağım!" Dediğimde somurttu. "Sen açacaksın zaten! Ben burada Erika'yı karşılayacağım!" Dediğinde güldüm ve kapıyı açtım.

"Hoşgeldin!" Dedim ve arkadaşıma sarıldım. Ardından bize tip tip bakan Ouzou'ya dil çıkarttım. "Hoşgeldin Erika!" Dediğinde Erika gülümseyerek Ouzou'ya baktı. "Hoşbuldum!" Dedi ve salona ilerledi. "Selam millet!"

Reika, "Hoşgeldin tatlım!" Dedi ve Erika'ya sarıldı. "Keşke Kota'da gelseymiş. Burada onu sakinleştirebilecek bir etkende var... Değil mi Reika?" Erika'nın bu dediğinin üzerine Reika kıpkırmızı olmuştu. Ouzou kulağıma eyilip "Geçen gün ki arsızlığından eser kalmamış" diye fısıldadığında ikimizde kıkırdamıştık. "Ne fısıldaşıyorsunuz siz öyle?" Dedi Erika kaşlarını çatarak. Ouzou ile kısa bir süre bakıştıktan sonra aynı anda "hiiçç" demiştik.

...

"Ouzou, sen en son Erika'ya uygulamalı bir şeyler gösterecektin?" Reika'nın bu dediği üzerine Erika ve Ouzou kıpkırmızı olmuştu. Bize ise gülmek düşerdi.

Ouzou kendine gelince arsız bir şekilde güldü ve "Gösterecek olursam bunu sizin yanınızda yapmam değil mi?" Demişti. "Yaparsın yani?" Dedi Reika sorgularcasına. Ouzou alayla "Neden bu kadar garip geldi Reika? Sanki sizin yapmadığınız şey..." dediğinde bu sefer kıpkırmızı olan Reika olmuştu.

Ben "Tamam sakin olun çocuklar." Dedikten hemen sonra Erika sinirle "Konuyu kapatabilir miyiz?!" Demişti.

Kapı üçüncü kez çaldığında bu sefer kimin geleceğini bende bilmiyordum. "Ben bakarım!" Dediğimde Ouzou gülerek lafa gireceği sırada onun yerine bu sefer ben söyledim. "Biliyorum, zaten benim evim ve ben bakacağım!" Bıkkınlıkla söylediğim bu cümleye Erika dışında herkes gülüyordu. Erika ise olayı bilmediği için garipsemiş gözüküyordu.

Kapıyı açtığımda karşımda Kota'yı görmeyi beklemiyordum. Hiçbir şey demeden salona geçti. "Bütün gün sizi aradım!" Diye kardeşlerini azarladığında Ryuuji ve Ouzou korku ile birbirlerine bakıyordu.

Reika ayağa kalktı ve merakla bir soru sordu. "Sen Rina'nın evini nereden biliyorsun Kota?"

Fav karekter?

Fav sahne?

Fav söz?

Fav ship?

Teori?

İstek sahne?

moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin