1.3 ne diyon dayi

863 58 404
                                    

"Rina, ne saçmalıyorsun?" Dedi sinirle. Hayır, kötü bir anlamda dememiştim. Ancak bu doğruysa kötü bir anlamda dediğimi var sayabilirlerdi.

"Saçmalamıyorum!" Dedim sinirle ayağa kalkarak. Ryuuji'de aynı sinirle ayağa kalktı. Kavga etmeyi seviyordum.

Ayağa kalktığında konuşmaya başladı. "Ouzou, kimseyi aldatmaz. Salak salak şeyler anlatıp durma bana!" Lafı bittiğinde hızla yanımdan ayrılmayı denedi. Ancak onu tutan bir şey vardı... Tabikide ben! Kolunu kavradım ve durmasını sağladım. Kırmızı gözlerini bana çevirdiğinde 'ne var?' dermişcesine bakıyordu.

"Bak, beni dinlemelisin." Dediğimde durdu ve 'anlat' dermiş gibi bakmaya başladı.  Oturması için bankları işaret ettiğimde ikimizde oturduk ve konuşmaya başladım.

"Taro, Ouzou'nun kulağına "Senin kız nasıl?" Dedi! Garip olan ise Taro'nun Erika'nın abisi olması! Ayrıca Taro bu ilişkiyi bilse bu kadar sakin olacağını düşünmüyorum!" Dediğimde Ryuuji düşünmeye başladı. Bu durum onada oldukça garip gelmiş olmalıydı.

"Belkide Ouzou, Taro'ya Erika'nın ismini vermeden Erika'yı anlatmıştır... Her neyse bu bizi ilgilendirmiyor!" Dedi ve tekrar ayaklandı. Bende öfkeyle ayağa kalktığımda bana döndü. İşaret parmağımı göğsüne bastırdım ve sinirle konuşmaya başladım.

"Seni ilgilendirmiyor olabilir ama beni ilgilendiriyor! Tabi aldatan senin kardeşin değil mi? Hah ne kadarda kolay kestirip attın öyle!" Dediğimde gözlerini devirerek bana baktı. "Ouzou, Erika'yı aldatmaz. Konuyu kapatalım artık, yoksa aramız bozulacak!" Dediğinde alayla güldüm.

"Hah, bozulsun! Ben kardeşimin aldatılmasına göz yummam!" Diye bağırdığımda tüm gözler bana dönmüştü.

İşte şimdi bittim.

Erika ve Reika bana merakla baktığında yarım yamalak gülümsedim ve "Ahah bir şey yok kızlar!" Dediğimde Shou bağırarak konuşmaya başladı.

"Nasıl Suguro'nun beni aldattığını bana söylemezsin!" Diye ağlamakla konuşmaya başladığında Ryuuji ile göz göze geldik. Gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk.

Kota hiç buralı gibi gözükmüyordu. Reika ise onun bu rahatlığını gördüğünde konuşmaya başladılar. Aramızdaki mesafeden ötürü ne konuştuklarını duyamıyordum ancak tahmin etmek zor değildi.

Erika ise yanıma geldi. Tedirgin sesiyle konuşmaya başladı. "Kim kimi aldatıyormuş?" Diye sorduğunda Ryuuji ile göz göze geldik. Gözümün önüne gelen saçları geriye atıp korkuyla konuşmaya başladım.

"Sanırım s-" diyecekken Ryuuji ağzımı kapattı. "Önce Ouzou'yu çağırmalısın." Dediğinde Erika tedirginlik dolu gözlerle bize baktı ve "Aldatılan benim değil mi?" Diye mırıldandı.

Ouzou'nun yanına gittiğinde omzuna dokundu ve bizi gösterdi. Suratı fazlasıyla düşmüştü. En az onun kadar benimde düşmüştü.

Ouzou mutlu görünüyordu? "Neler oluyor?" Diye alayla sorduğu soruya tam cevap vereceğimiz sırada Erika çocuğun suratına okkalı bir tokat indirdi. Tamda yapmak istediğim şey.

Ryuuji Erika'nın kolunu tuttuğunda, Ouzou'da acıyla yanağını tutuyordu. Erika kolunu çekmeye çalıştığında bende Ryuuji'nin kolunu tutup Erika'nın kolundan ayırdım. "Sakin olun!" Diye mırıldandığımda Taro'ların bize bakıp bakmadığından emin olmaya çalıştık.

"Neler oluyor?!" Ouzou'nun merak ve sinirle sorduğu soruya Erika yine bizi beklemeden cevap verdi. "Kiminle aldatıyorsun lan beni?!" Diye öfkeyle sorduğu soruya Ouzou şokla cevap verdi. "Seni aldatmıyorum!" Dediğinde Ryuuji sakinliğini koruyarak araya girdi.

moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin