2.2 O laflar boy boy

826 61 360
                                    

| 2 Hafta Sonra|

"İyide biz dokuz kişiyiz, nasıl sığacağız bu arabaya!" Dedi Reika homurdanarak. Şuanda hep birlikte denize gitmek için arabanın önünde bekliyorduk.

Tagi, kazandığı maaşı ile ailesinde yardımı ile kendine bir araba almıştı. Aldığı araba tam bir aile arabasıydı. Araba Jeep olduğu için bagajıda oldukça büyüktü. Bu yüzden bunu kutlamak adına denize gitmeye karar vermiştik. Her ne kadar ben istemesemde...

Arkası çapraz gelen, siyah bir mayo giyiyordum. Ancak şuanda üzerine beyaz bir elbise giymiştim ve sarı saçlarımı at kuyruğu yapmıştım. Güneş gözlüğüm ise şimdilik kafamda duruyordu.

"Harbiden biz nasıl sığacağız?" Diye sordu Shou. Aoto heyecanla aklına gelen fikiri dile getirdi. "Bagaja iki kişi atabiliriz bence!" Dediği şey ile Kota somurttu. "Ülkeye mülteci sokuyormul gibi bagaja adam mı atacağız?" Dediğinde güldüm. Aoto kaşlarını çattı ve  hemen cevap verdi. "O zaman kızları kucağınıza alırsınız. Nasıl fikir?" Sırıtarak söylediği şeyle Erika'nın gözleri kocaman açıldı. "Hayatta olmaz!" Dediğinde Shou gülerek "O zaman Ouzou senin kucağına otursun."

Dediği şeye Erika ölümcül bakışlarla karşılık vermişti. "Biz, Kota ile bagaja geçebiliriz!" Dedi Reika fikir sunarak. Kota'nın gözleri kocaman açıldı ve hemen reddetmek istercesine konuşmaya başladı. "Asla olmaz! Bir mülteci olacaksa oda Shou ve Aoto olmalı!" Dediğinde Reika gözlerini devirdi. Ryuuji gülmemek için kendini zor tutarken cevap verdi. "Onlar zayıf ve kısa," dedi ancak devam etmeden önce kafasını ikiliye çevirdi. Ölümcül bakışları umursamadan devam etti. "İkisi aynı koltuğa oturabilir." Dediği şey gayet mantıklıydı. Ryuuji'nin cümlesi biter bitmez ikili göz göze geldi.

Reika Kota'nın elini tuttu ve bagaja sürükledi. Shou gülmesinin arasında "Reika, Kota'yı yatak bulamayınca bagaja atıy-" diyeceği sırada herkes kaşlarını çatarak ona baktı. "Tamam ya. Sizde şakaya gelemiyorsunuz!" Savunması şakasından daha komikti.

Reika zar zor Kota'yı ikna etti ve bagaja geçti. Tagi sürücü koltuğundaydı. Aoto ve Shou ön koltukta beraber oturacaklardı. Ve bizde yani; Erika, Ouzou, Ryuuji ve ben arka koltukta oturacaktık.

Ouzou düşünceli sesiyle, "Biz dördümüz buraya sığar mıyız ki?" Dediğinde Erika evet anlamında başını salladı. "Dört çıtırız, rahat sığarız." Yaptığı kafiyenin arından göz kırptı.

...

Reika Saionji

Hepimiz arabaya yerleşmiştik. Salık bıraktığım mor saçlarımı geriye attım ve bacaklarımı kendime çekerek oturdum. Kota bagajın arkasındaki camdan dışarıya seyrediyordu. Aramızda sadece plaj eşyaları vardı.

Araba bir anda tümsek gibi bir yerin üstünden geçince Kota ve ben resmen yerimizden sıçramıştık. Kotanın sırtını dayayarak tuttuğu şemsiye, çocuğun sıçaraması ile yerinden şaşmış ve üzerime düşmüştü. Hayır, üzerime düşmemişti. Tam düşeceği sırada Kota tutmuştu. Eğer üzerime düşseydi, sanırım artık sırtım diye bir yer kalmayacaktı!

"Bir şeyin var mı?" Dedi Kota endişeyle. Başımı onaylamazca salladım. "Teşekkürler, Kota." Dediğimde gülümsedi. Oha gülümsedi!

"Burada çok sallanıyoruz. Umarım sağ salim çıkabiliriz." Dışarıyı izlerken söylediğine başımla onay verdim.

Çantamda duran telefonumu çıkarttım ve fotoğraf çekmek için kamerayı açtım. "Fotoğraf çekilmeye ne dersin?" Gülümseyerek sorduğum soruya bir süre düşündü. "Pekâlâ..." Dedi. Pekte istekli görünmüyordu ancak benimde pek umrumda olduğu söylenemezdi.

Hoşlandığım çocuk ile fotoğrafım olmayacaksa, neden hoşlandığım çocuk değil mi?

Gülümseyerek elimle V işareti yaparak poz verdiğimde ekrandan Kota'ya baktım. Sadece ekrana bakıyordu. Olsun bu haliyle sevdiysek, bu haliyle kalsın.

Fotoğrafı çektikten sonra galerimden fotoğrafı açtım. "Güzel çıkmışız..." Dedim Kota'ya gösterek. "İlk defa biri bana fotoğraf çekilirken ne yapmam gerektiğini söylemedi. İstediğim gibi durmama izin verdi..." Söyledikleri teşekkür niteliği taşıyordu. Gülümseyerek yanıt vermeyi tercih ettim.

Erika Takatou

Yola çıkmamızın üzerinden sadece yirmi dakika geçmişti. Ona rağmen, Shou ve Aoto asla susmuyordu. "Ya ayağını çeksene hayvan evladı!" Diye ciyakladı Aoto. Neyseki gerçek hayatta kısaltma kullanmıyordu. "Embesil koltuğun yarısında sen oturuyorsun!" Dedi Shou komik bir sesle. "Erika bir baksana yarısında ben mi oturuyorum?!" Alayla sorduğu soruya cevap vermek adına koltuklarına baktım. Evet, yarısından fazlasında o oturuyordu. Bunu bilmesine rağmen Aoto'yu sinir etmek için dahada yayılıyordu. Başımı evet anlamında salladığımda Shou somurttu. Aoto ise Shou'ya kapak yaptı.

"Lan susun artık! Motorunuz soğusun yeter!" Dedi Tagi son damlasınıda taşırarak. "Tagi'yi bile sinirlendirdiniz ya..." Diye mırıldandığımda susmuşlardı.

Dört kişi arka koltuğa oturmuştuk ve Rinayla ben cam kenarında oturuyorduk. Keşke ortaya otursaymışız dediğim olmuştu yol boyunca. Çünkü cidden sıkış tepiş oturmuştuk!

Yine ben bir nebze daha iyi oturuyordum ama Rina'nın yarısı Ryuuji'nin kucağında oturuyordu resmen... Gerçi bu Rina için iyi bir durum oluyordu değil mi?:D

Reika bagajdan doğrulup bize seslendi.
"Orası rahat mı?" Alayla sorduğu soruya Rina "Hayır!" Diye cevap verdiğinde Ryuuji gözlerini devirdi. "Kucağımda oturuyorsun resmen, nasıl rahat değil!" Diye sitem ettiğinde Reika hınzırcs gülümsedi. "Kucağında oturduğum için rahat değil zaten!" Diye karşılık verdi Rina çemkirerek. Ouzou alayla araya girdi. "Rina, Rinaa..." Dedi gülmemek için kendini tutarak. "O kucağa oturmak için binlerce kız sıraya girer senin dediğine bak!" Alayla dediklerine Rina göz devirmişti. Ancak Reika ve ben güldük.

Shou kollarını göğsünde bağlayarak sinirle lafa girdi. "Evet, birazdan nasıl girdiklerini göreceğiz zaten!" Bu durumdan kesinlikle rahatsız olduğu belliydi. Aoto, "Kıskanma, Shou. Bir gün senide tanıyacaklar!" Diye dalga geçtiğinde Shou onun kafasına bir şaplak geçirdi ve tekrar bir birlerine 2018 kapak lafları söylemeye başladılar. "O lafları paketler, götüne roketlerim!" Dedi Shou göz kırparak. "Ah, yine başladılar..." Dedi Reika bıkkınlıkla. "Roket moket fark etmez, Aoto baba affetmez!" Dedi Aoto olmayan kaslarını göstererek. Ouzou araya girdi ve gülmesinin arasında, "Çok konuşma Aoto, çay yap!" Dediğinde Aoto göz devirdi.

Hemen lafa girdim. "Aoto'ya yakışmadı! Biz onu Kota'ya diyorduk demi lan?!" Dedim alayla. Bu sefer göz deviren Kota oldu. "Haklısın, güzelim. Kota'ya daha çok uyuyor." Dediğiyle gözlerim kocaman açıldı. Umarım kızarmamışımdır, umarım kızarmamışımdır...

Shou ağzından "Oooooo" tarzı sesler çıkarttığında Ouzou güldü. "Umarım bu lafları, önüne gelen her kıza demiyorsundur Furuya." Dediğimde Ouzou iki kolunu iki yana açabildiği kadar açtı ve masummuşcasına "Sana özel!" Dediğinde yüzümdeki çarpık gülümsemeyi silmeye çalıştım. Shou tekrar ağzından Oooooo tarzı sesler çıkartmaya başladı.

"Shou biz sus göt gibi bir durmadı ağzın ya!" Diye bağırdı Kota öfkeyle. Uyuyor muydu bu?  Kafamı arkaya döndürdüğümde Kota'nın kafasının, Reika'nın kucağında olduğunu gördüm. Reika hınzırca gülümsedi ve göz kırptı. Bu çocuğu bile kedi yaptıysa bize ne yapmaz...

"Kota, o laflar boy boy sana girer kovboy" dedi Shou bağırarak. "O söz öyle değildi sanki..." Dedi Ryuuji bıyık altı gülerek. Kota uyku arasında mırıldanarak "Shou seni götten," dedi ve devamını getirme gereği duymadı. Rina araya girdi. "Hayırdır kanka, göt fetişin falan mı var?" Dediğinde hepimizi gülmem tutmuştu.

...

Merhabalarrrr!!

Bu bölümdeki got fetisi kısmı yasandı ama tam olarak olay böyle degildi sadece koymak istedim ĞDLCŞDÖXŞSMXŞSÖXŞS

neyseee

Fav karekter?

Fav sahne?

Fav söz?

Fav ship?

İstek?

moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin