Merhaba! İkinci bölümü hemen yazmak istedim ama ne zaman biter bilmiyorum PDMCLDMCŞSMCP
Bu arada ben insta kullanmıyorum bu sebeplede pek bilmiyorum bu yüzden bölüm içerisinde çok mantık hatalarına takılmayın.
her neyse iyi okumalar dilerim!
(...)
Şükürler olsun ki lanet olası oyuncaktan zorda olsa inebilmiştik... Erika karnını tutarak kendini dışarıya atmış, zorda olsa duvara dayanarak ayakta kalmaya çalışıyordu. Ben ve Shou direkt olarak yere oturmuştuk. Diğerleri ise zar zor ayakta duruyor gibi gözüküyordu.
Ve hepimizin merak ettiği kişi, Ouzou...
Kendisi sanırım Shou ve Aoto'dan sonra en çok etkilenmiş kişi olabilir. Çünkü Shou ve Aoto aletin içindeyken kusmaya başlamış ve inene kadar durmamışlardı. Hayatımın en iğrenç dakikalarıydı diyebilirim... Ouzou ise büyük meydan okumasının sonucunda, ilk başlarda bağırmış sonrasında ise bayılmıştı!
Şimdi ise aynı Erika gibi karnını tutarak iniyordu. "O kadar da kötü değilmiş!" Dedi Ouzou gülerek. Herkes güldüğünde Kota, "Bu kadar narinseniz böyle şeylere binmemelisiniz!" Dedi ve pis pis Aoto'ya baktı. Ardından ise Reika'ya döndü.
Kızcağız resmen kendinden geçmişti!
Kota alayla "Hele Reika'yı dönme dolaba bile bindirmeyin bence." Dediğinde sinirle ona baktım. "Kibarlık nedir bilmez misin sen? Karşındakini kırabileceğini düşünmelisin bunuda biz mi öğretelim?!" Dediğimde Ryuuji araya girdi. "Sakin olun çocuklar! Sorun yok ben Kota adına sizden özür dilerim." Dediğinde bu kibarlığı oldukça hoşuma gitmişti. Reika ise kırıldığını belli etmemeye çalışarak yere bakıyordu...Shou ortamı sakinleştirmek için hız trenini işaret etti. "Bunlara bindiysek bence hız treni bize vız gelir!" Dedi. Erika gülerek lafa atıldı. "Evet, bize vız gelebilir... Ancak senin için aynı şeyi söyleyemem Shou." Dediğinde Shou 35 numaralı, araba desenli ayakkabısına uzandı... Erika panikle "Tamam Shou, sakin ol ve derhal o ayakkabıyı yerine koy!" Dediğinde Shou dahil herkes gülmüştü.
Ortak kararla hep beraber hız trenine ilerledik. Ancak Reika ve Aoto oturma kararı almıştı. Aslında bende Reika'nın yanına gidecektim fakat bunu istemediğini söyledi.
Koltuklara oturduğumuz da Erika çoktan dua okumaya başlamıştı. "Rina elimi tut!" Dedi korkuyla. "Tsunami ve kamikazeden korkmayan haşmetli Erika hazretleri hız treninden mi korkuyor?" Dedim alayla. Bana pis pis bakmaya başladığında elini tuttum. Vagon hareketlendiğinde herkes bir ağızdan bağırmaya başladı.
Erika önümüzde oturan Ouzou ve Ryuuji ikilisine doğru bağırdı, "Orada havalar nasıl?" Dedi alayla. Ardından Ouzou aynı şekilde "Bok gibi bok!" Dediğinde hepimiz dejavu yaşamıştık.
Tam Erika ağzını açmış bir şey diyeceği sırada en tepeye çıkan vagon birden kendini aşağıya bırakmış ve sözleri Erika'nın boğazına dizmişti!
(...)
Hız trenine bindikten sonra hâlâ hızımızı alamamış olacağız ki çarpışan arabalara binme kararı almıştık. Ondan sonrada dondurma yiyip evlerimize dağılmıştık.
Eğlenceli, bir o kadarda yorucu geçen bir günün ardından eve gelip yatağıma uzanmak gerçekten keyif vericiydi.
Ayrılmadan önce birbirimize Instagram hesaplarımızı vermeyi ihmal etmemiştik. Ben hâlâ neden numara değilde Instagram hesaplarınızı verdiğimizi sorgularken telefonumdan gelen bildirimle telefonumu açtım.
'Saionjireika_' yeni bir gönderi paylaştı!
Bakmak için tıklayın!Saionjireika_:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon track, victorykickoff
Fanfictionguncel okumadiysan zevk vermez. Yirmili bolumler sarabilir. VictoryKickoff Fanfic Ryuuji & Rina Erika & Ouzou Reika & Kota ©Verasiev/ 2023 22.04.23 DÜZENLENİYOR