🐱"Harika olmuş Yoongi ! "
Suga'nın D-Day albümünden önce çekilen belgesel filmini izlemiştim. Baştan sona o kadar güzeldi ki.
Hem duygulandım , hem gururlandım hem de güldüm.
Hiç rol yapmadan öyle doğaldı ki belgesel boyunca.
Dağınık saçlı hâli , uykulu hali , yeni uyandığı hali...
Her hali çok tatlıydı.
Bir de canlı performansları vardı elbette. Tekrar tekrar dinlediğim halde doyamıyordum."Gerçekten beğendin mi ?"
"Bayıldım ! İnanılmaz bir iş çıkmış ortaya ! Herkesin emeğine sağlık."
"Herkes yoruldu benimle beraber. Beğenmene sevindim. "
"Canlı performansların olay yalnız ! Ah sana bir kez daha hayran oldum Yoongi !"Telefonun diğer ucunda kıkırdadı. Sesi pek neşeli değildi ama yine de elinden geldiğince enerjik konuşmaya çalışıyordu. Bana kızgın olmalıydı , belgesel yayınlandığında yanında olmamı istemişti ama ben başka bir dergi çekiminden dolayı gidememiştim. Bana birşey söylememiş olsa da anlıyordum sesinden.
"Bana hayran olmak için bahane arıyor gibisin. "
"Bahane ararsam bulmakta zorlanmam."
"Hmm... Mesela ?"
"Meselaa... Gülüşün , gülünce kısılan hatta yok olan gözlerin , dudakların , ellerin , saçların , sesin , duruşun , yürüyüşün... Daha sayayım mı ?"
"Bunlar beni diğerlerinden ayrı mı kılıyor ki ? Herkes sahip bunlara."
"Saçmalama Min Suga ! Sana ait olan şeylerden bahsediyorum . Senin gülüşün , anlıyor musun ? "
"Anlıyorum Jiyu. Herneyse , senin işin yok mu bugün ?"
"Olmaz olur mu ! Var ama akşama doğru. Şimdilik boşum. "
"Yanıma gelseydin o zaman. "
"Yani isterdim ama kuaföre gitmem gerekiyor. Anca yetişirim akşama. Ah , diğer hatta menajer arıyor. Geri döneceğim sana. Öpüyorum , bay bay !" Diyip telefonu kapattım.
Suga eminim buna çok sinir olmuştu. Yakında konser turu için New York 'a gidecekti. Gitmeden önce başbaşa zaman geçirmemiz lazımdı. Onun bu ara zamanı vardı ama onun aksine ben yoğundum.---
---Suga
Yanıma gel demiş olmama rağmen beni , son zamanlarda sıkça yaptığı gibi başından savmıştı.
Kuaförü benden daha mı önemliydi gerçekten ?
Bay bay diyip telefonu kapatmıştı bir de. Buna sinir olduğumu biliyordu ama yine de yapıyordu. 'Hoşçakal ' demenin nesi zordu bu kadar ?
Kendi kendime söylenip Instagramda gezindim. Herkes yine yalandan mutluluk pozları verip paylaşıyordu. Ben bir süredir birşey paylaşmamıştım. İşle alakalı paylaşım yapıyordum ama Jiyu ile alakalı birşey paylaşmıyordum. Telefonumun galerisinde gezinirken doğal halimizin olduğu bir fotoğraf çarptı gözüme.agustd
so serious? 🤔 ChangJiyu8
Bu fotoğrafı çektiği gün , benim için berbat bir gündü. Tüm gün yanımdan hiç ayrılmamış, sürekli beni güldürmeye çalışmıştı. Gün sonu maksimum gülebildiğim buydu. O anı da çekmek istemişti. Benim telefonumla çektiği için de bende duruyordu .
Galerimde yüz resim varsa bunun sekseni bana ve Jiyu'ya aitti. Anı olarak saklamayı seviyordu Jiyu. Şikayetim yoktu , açıp açıp bakıyor ve çoğunda gülüyordum.
Jiyu gönderimi beğenmişti ama herhangi bir cevap atmamıştı. Benden uzaklaştığını hissetmek bile canımı sıkıyordu.