Gdy się u budziłam leżałam na łóżku przykryta kołdrą, od razu wstałam i poszłam szukać brązowowłosego i znalazłam go w bawialni przy telegramie.
-Dzień dobry-powiedziałam
-Raczej dobry wieczór-poprawił mnie Sherlock
-Ile spałam?
-Jakieś 3 godziny
-To która jest godzina?
-20:00
-Świetnie to nie będę spała całą noc
-Lepiej żebyś spała bo jutro przychodzi do nas Alison z Bessi
-Co!
-Przemyślałem to i napisałem telegram do twojej kuzynki czy by mogła przyjść i się zgodziła ale przyjdzie wraz ze swoją siostrą
-Aaaaa dziękuję- pobiegłam i przytuliłam Sherlocka z całej siły jaką miałam a on mnie jeszcze mocniej.
-No już spokojnie-odparł
-Masz może ochotę na...spacer jak było kiedyś
-Sprzyjęmnością jest ciepło to idziemy?-spytał i podał mi ramię które przyjęłam
-To idziemy
Wyszliśmy z mieszkania i szliśmy oboje równym krokiem chciałam żeby było tak zawsze, i poszliśmy w stronę mostu by zobaczyć zachód słońca. Które uwielbiam oglądać od kąt byłam małym dzieckiem.
-Skąd wiedziałeś że kocham zachody słońca?-spytałam
-W pierwszym dniu gdy przyjechałem do domu ty siedziałaś przy oknie i zapamiętałem to. Dedukcja nigdy mnie nie zawiodła.
-Masz dobrą pamięć
-Wiem o tym-powiedział-Zimno ci?
-Trochę tak
-Trzymaj moją kamizelkę
-Przecież tobie...
-Nie będzie masz
-Dziękuję
Gdy słońce zaszło wracaliśmy do domu jak byśmy znali się od dawna a tak naprawdę znamy się miesiąc. Śmialiśmy się, rozmawialiśmy gdy byliśmy tylko we dwoje to zachowywał się miło, a gdy byli z nami inni to był dla mnie oschły ale to dla mnie nic nie znaczy bo chyba się w nim zakochałam. Jak wróciliśmy do mieszkania od razu popędziłam do pokoju który zamknęłam, przebrałam się w piżamę i poszłam spać by jutro mieć siłę ma spotkanie z moją rodziną i opowiedzeniu im o tym dziwnym uczuciu.
CZYTASZ
You and Me: Kocham cię(Tom II)
Teen FictionTom 2 You And Me! Olivia będzie musiała zmierzyć się nie tylko z jej nowym tajemniczym wrogiem ale też z uczuciami do Sherlocka Holmesa z którym musi zamieszkać aż nie złapią jej mordercy. Czy nastolatka zdoła oswoić się z nowymi uczuciami? Czy będz...