• A spanyol randevú •
𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
2022. Augusztus 22.
A GÉPEN nem voltak túlzottan sokan, én az ablaknál mellettem pedig Pierre ült mert felajánlotta, hogy megcseréljük. A srác másik oldalán pedig egy bácsi aludt.
Miután landoltunk Madridban és elfoglaltuk a szállásunk, Pierre azonnal belevetette magát a városnézés fogalmába.
– Szóval –álltam meg Pierre mellett a hotel előtt, miközben egy hatalmas térképet vizslattam amit a recepciós nő adott.
Azt hiszem nagyon hülyén nézhettünk ki, ugyanis Monacóhoz képest ezerszer melegebb volt így mindketten a szürke shortunkat, én egy lila spagttipántos toppot, Pierre pedig egy narancssárga pólót viselt. Mindkettőnk arcán vírított a napszemüveg, s a hajam copfban volt a fülledt meleg miatt.
– Egyszerűbb lenne a telefont használni –jelentette ki, de én ragaszkodtam a térképhez.
– Szerintem erre –indultam el jobbra, miközben Pierre bebökte, hogy;
– Arra –mutatott az ellenkező irányba, így totálisan elvesztünk.
– Jó, nézd meg a mobilodon –hajtottam össze a papírt, majd beledobtam a táskámba amiben az én telefonom és két palack víz volt, amit nem rég vettünk ki a hűtőből.
– Erre –fordult abba az irányba, amelyet említettem.
– Mondtam, látod én megmondtam! –magyaráztam neki, így elindultunk a katedrális felé.
Hazudnék ha azt mondanám érdekes volt a királyi palota, a katedrális, vagy bármi más aminél jártunk. Tiszteletben tartom a régi épületek fontosságát és a gyönyörűségük, de ettől függetlenül nem kötött le. A napfény pontja talán a délutni órákban kezdődött amikor egy múzemot látogattunk meg. Nem, még véletlenül sem festményeket és ókori maszatolt dolgokat kellene elképzelni, hanem a csillagokat.
Épp visszafelé indultunk amikor egy lány a kezembe nyomott egy lapot, pontosabban egy szórólapot. Egy kiállításról szólt, ami véltlenül; vagy nem véletlenül de a kezdés előtt értünk el éppen.
Pierre nem bírta, sőt kifejezetten azt hajtogatta, hogy ideje lenne már ledőlnünk de amikor beléptünk a hűvős, klímával elátott helységbe kissé lenyugodott.
– Tessék –nyomtam a kezébe a palackot, amit még egy óraval ezelőtt vettünk a főtéren brutális áron. De az árusok jól tudják a dolgot; dög melegben a víz életmentő.
Maga a kiállítás képekből állt, ahogyan a papíron olvashattam: az égboltot ábrázoló asztrotájképeket, s a távoli galaxisokat tekinhetik meg az idelátogatók.
Jó, ez sem volt egy élménytúra de nekem kifejezetten tetszett. Mielőtt még a végére értünk volna, egy idő bácsi szólított le bennünket.
– Jó napot –mosolygott ránk kedvesen, amire mindketten visszaköszöntünk. –, maga igazán szép teremtés. Igazán szerencsés lehet ezzel a lánnyal –utalta a szavait Pierrének.
– Az is vagyok –bólintotta el magát büszkén, majd átkarolt.
– Épp ezért egy igyenes élményre tehetnek szert, de így négy szem közt –fordult a srác felé –, ígérje meg, hogy vesz ennek a lánynak egy virágot.
Pierre kuncogással reagálta le, de mindhárman tudtuk, hogy hallottam a bácsi mondatát.
– Na menjen gyorsan –hesegetett be minket a kétszárnyas ajtón amit becsapott mögöttünk így elég sötét lett. Csak a nyílászáró alatt szűrödőtt be egy kis fény.
BẠN ĐANG ĐỌC
Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.
FanfictionAurora Leclerc egy borzalmas időszak után teljesen eltűnik a médiákból, a száguldó cirkuszból és elköltözik messze a szülőföldjétől. Látszólag teljesen normális dolognak tűnik, de a lány képtelen megbírkózni a legszörnyűbb gondolataival, és a szeret...