19. Last

716 44 0
                                    

Az utolsó

𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄

2022. November 13.

– MICSODA? –nevettem fel kínosan, majd leviharzottam a lépcsőn.

– Mondom –ismételgette a szemöldökét húzogatva. Újból videó hívásban beszéltünk, ahogyan szinte minden egyes nap.

– Nincsen –jelentettem ki, de később megláttam egy szál tulipánt a pulton, egy apró levéllel. – Á, anyu hozhatta be.

Az asztal felé lépkedtem, majd a telefont neki döntöttem a turmixgépnek, hiszen az volt a legközelebb.

Kuncogva csuktam össze a papír darabkát, amiben nyomatott betűkkel egy hármos szós kérdő mondat szerepelt.

– Igen –mosolyodtam el. Nem volt kérdés, hogy lennék-e a barátnője. Nem mindennapi módon tette meg, de fantasztikus érzés volt ígyis.

Aznap késő estig társalogtunk.

– Milánóban élek –jelentette ki.

– Ezt tudtam –néztem rá érthetetlenül, miközben elhúztam a függönyömet és helyette villanyt kapcsoltam.

– De a monacói nagydíj óta abban az apartmanomban laktam és nem az itáliaiban, mert miután találkoztunk többször is, ideiglenes inkább ott tartózkodtam. – Az izmai megfeszültek és úgy nézett vissza rám a kamerából.

– Micsoda? –ráztam meg a fejem, de a dolgok kezdtek összeállni.

– Ott laktam, miattad.

Te jó ég, Pierre miattam tartózkodott Monacóban, úgy, hogy Milánóba van a lakcíme!

– Én pedig miután versenyeken voltál, vagy éppen csak nem Monacóban, kimentem a helyünkhöz. Pedig tudtam, hogy nem leszel ott. – Nem sűrűn tettem meg, de sokszor ott haladtam el amikor kocogni mentem.

– Én pedig miattad mentem el a buliba mert tudtam, hogy ott leszel. Amikor nem égett a lámpa –emlékeztetett, majd folytatta: –, és a nyaralásra is. Tulajdonképp Charles ötlete is volt.

– Charles már akkor nem haragudott rám!? –kaptam fel a fejem. – A kis piszok csak megjátszotta!

– Fogalmam sincs, de aznap áldását adta ránk –szökött ki a száján, amin eltátottam a szám. Micsoda titkok!

Miközben Pierre tovább hablatyolt úgy döntöttem nem várok tovább, bízhatok benne. Csend telepedett ránk, de nem a kínos féle hanem a nyugtató és kellemes csönd.

– Lucca az exbarátom akivel Bahrainban ismerkedtem meg –kezdtem a történetbe. –, az első barátom volt. Charles vette észre először, hogy nincsennek rendben a dolgok, de nem hittem neki. És szép lassan beférkőzött, mint egy Leclerc. Később pedig nem csak szavakkal illetett, hanem tettekkel. – Megálltam. Borzalmas volt visszagondolni arra az időszakra, és rá. –, ezekről képeket készített és mindent kitervelt. Azt mondta, ha szakítok vele ezt mind kiteszi és megtudja a világ milyen is Aurora Leclerc. Charles segítségével távoltartási végzést sikerült rásózni, és  három hónapig börtönben ült. Ám amikor egy este Monaco egyik szórakozóhelyére mentem, ő ott volt és mindent kitervelt. Újra. Egy lányt rám küldött, aki kábítószert tett az italomba, majd megjelent a két barom haverja... – Nem tudtam folytatni, úgy éreztem a szívem darabokra tör ahogy ismét elmondtam ezt ennyi idő után valakinek.

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora