16. Eight days with you

834 36 0
                                    

Nyolc nap veled

𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄

2022. Szeptember 11.

A SRÁC MEGÁLLT A HOTEL ELŐTT, majd bedobta a csomagjaim a csomagtartóba és mindketten autóba pattantunk.

– Rohadt büszke vagyok rád –néztem rá, majd mielőtt átgondolhattam volna, felé hajoltam.

– De mivan –kezdett bele egy csók után.

– Nem érdekel –vontam vállat, majd miután újra megcsókoltam, és elhelyezkedtem az anyósülésen.

– Ha minden futam után ilyet kapok, legközelebb nem utolsó pontszerző, hanem első leszek –vallotta be teljes egyszerűséggel, amire elnevettem magam.

– Tényleg rohadt büszke vagyok rád, a mai nap valami elképesztő volt. – Becsatoltam magam és hátradőltem, miközben már a suhanó épületeket figyeltem.

– És még lehet elképesztőbb is –pillantott felém szerényen, én pedig a vállára csaptam.

– Szóval együtt töltünk másfél hetet –vigyorodtam el. – Muszáj megmutatnod a kedvenc helyeid.

– Á, nem lesz unatkozásból hiány. Én mondom –biccentett, majd a combomra helyezte a kezét. Hirtelen volt, de ahelyett, hogy megijedtem volna, elöntött a nyugodtság, ám végül mégis összefontam az ujjaim az övével, jobb a békesség.

Pierre otthonáig nem volt hosszú az út. A lakása kifejezetten letisztult volt; fehér falak és egy egyszerű kert, mindez Milánó szélén.

– Kerülj beljebb –nyitja ki előttem a bejárati ajtót, én pedig azonnal megpillantottam a csodaszép belsejét. Az ajtó a nappaliba és a konyhába nyílt, ami szintén világos-szürke kombót adott. A konyha bútorai márványozva voltak, a nappaliból pedig két ajtó nyílt.

– Hűha –ejtem ki a szavakat.

– Fogalmam sem volt milyen legyen, ezzel a kombóval pedig nem lehet mellé lőni –jegyezte meg, amivel egyet értettem.

– Elég gyönyörű –fordultam körbe.

– Szóval, itt a vendégszoba és a fürdő –mutatott a két ajtóra, majd balra egy pár méteres folyosó után megpillantottam egy szobát amiben szimulátor volt, tele hatalmas polcokkal ami sisakok sorakoztak. Képek és festések a falon, mind-mind a forma-1 kapcsolatában.

Az apró kis szögből pedig a hálószobája nyílt.

– Gondolom nem a vendégben alszol.

– Nem szándékoztam –vontam vállat, majd körbe pillantottam. Fehér fal, fehér gardrób, egy hatalmas franciaágy és néhány poszter.

A bőröndöm Pierre kuckójában foglalta el a helyét, majd kihúztam a cipzárt és felnyitottam. Ilyenkor érzem valahogy azt, hogy rendben van. Ugyanis az utazásokkal együtt járt, hogy nem hozhatom magammal szekrényem. Kissé feszélyezve éreztem magam, amit ő is észrevehetett.

– Minden rendben? –lépett be.

– Persze –biccentettem. –, csak fura, örülök, hogy veled lehetek, de bizarr a helyzet még. Nem tudom megfogalmazni –sóhajtottam fel, majd felálltam az eddigi pozíciómból.

– Van egy ajándékom –csettintett, majd el is tűnt előttem. – Már megígértem, úgyhogy muszáj voltam. A futárszolgálat meg késett, de tessék –nyújt felém egy dobozt.

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora