• Szükségem van rád •
𝑷𝒊𝒆𝒓𝒓𝒆 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚
2022. Október 8.
A NAP, amikor hivatalosan is bejelentésre került az Alpine-hoz való átigazolásom.
Tudtam, hogy valami új kezdődik majd azzal, hogy elhagyom az Alpha Tauri-t, de amikor megtudta Yuki, pár percig lefagyott előttem.
Az időmérő összeseggében nem ment túl jól, nem mellesleg elbuktam a tizenhetedik helyem, is így a futamon a boxutcából kell indulnom. Hát csodás, nemde?
A nap csúcs pontja este történt, amikor Aurora felhívott.
– Hogy vagy? –szegezte felém a kérdést, láthatta, hogy nem a legjobb passzban voltam.
– Szar ez az egész –böktem ki. Utáltam amiért nem tudtam jobban teljesíteni, azért kerültem a nagypályások közé, hogy bizonyítsak. Huszonhárom pontot kapartam össze, de nem elég. Néhány pálya annyira fekszik az autónak, néhány pedig kicsit sem. Utóbbiból több van. Az Alpine talán jobb lesz. Megnézve Esteban és Fernando teljesítményét.
– Pierre, figyelnél? – A hangja zökkent vissza a valóságba, a szomorú fekete-fehér valóságba.
– Persze, de csalódott vagyok. A boxutcából indulva nehéz lesz. – Egyszerűen tényleg letörtnek éreztem magam, és még Aurora hiánya rontott a helyzeten.
– Mindent belefogsz adni és sikerül. Pierre, Austin máris jobb lehetőség lehet. Verstappennek sincsennek mindig jó napjai –mondta kedvesen, de láttam a szemeiben, hogy ő sem érzi, hogy akár pontszerző helyen lehetnék.
– Charlesról mit gondolsz? –váltottam témát. Elég régóta megy az, hogy ha Max megnyeri a Japán nagydíjat és Charles maximum a pódium legaljára áll fel, világbajnok lesz.
– Max megnyeri a bajnokságot, ha nem most, akkor Austinban –jelentette ki gondolkodás nélkül.
– Ennyire biztos vagy benne?
– Pierre, ne feszegessük a húrt. Ez tény. Nem alakultak a dolgok úgy, ahogy szerettük volna. Jövőre újult erővel visszatér Leclerc –biccenett, majd elmosolyodott. Annyira imádtam benne azt, hogy ha kell a csúf igazságot is elmondta.
– Igazad van, de kíváncsi voltam a reakciódra –vontam meg a vállam.
– Valami érzés a holnappal kapcsolatban?
– Azt hiszem esni fog, úgy láttam a tévében. És szerintem –álltam meg egy pillanatra –, Max még nem most lesz bajnok.
– Na jó, most tuti fogadni akarsz! –vágta rá azonnal mielőtt befejezhettem volna.
– Majdnem.
– Szerintem meg most lesz, jót ment ma is.
– Oké –tanakodtam. –, a születésnapodon egy hercegnős koronát kell viselned, rózsaszín tütüvel. Ha én nyerek.
– Ha pedig Max világbajnok, akkor bizony megengeded, hogy –gondolkodott el ő is, elég erősen. –, hogy filccel felírjam a nyakadra a nevem.
– Várj mi? –néztem a kamerába.
– Áll az alku, vagy nem? –pillantott vissza rám szenvedélyesen.
– Alig várom, hogy rózsaszínbe lássalak!
ESTÁS LEYENDO
Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.
FanficAurora Leclerc egy borzalmas időszak után teljesen eltűnik a médiákból, a száguldó cirkuszból és elköltözik messze a szülőföldjétől. Látszólag teljesen normális dolognak tűnik, de a lány képtelen megbírkózni a legszörnyűbb gondolataival, és a szeret...