9. Summer feeling

828 54 0
                                    

Nyári érzés

𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄

2022. Augusztus 10.

FESZÜLTEM ÁLLTAM Charles lakása előtt, miközben kopogtattam egyet az ajtón.

– Szia –mosolygott rám halványan Charlotte, akin igazán meglátszott a nyaralás. Napbarnított bőre, napszítta haja volt, és egy edző szettben nyitott ajtót.

– Szia –köszöntem vissza azonnal. – Charlesszal szeretnék beszélni.

– Gyere nyugodtan azt hiszem a hálóban van –mondta, majd nem is zavartatta magát és folytatta az edzését.

A halószoba felé érve megpillantottam Charlest aki épp valami videót nézett a telefonján.

– Szia –dőltem az ajtófélfának sóhajtva, amire egy pillanatra felnézett.

– Szia –szólalt meg egy pillanatra.

– Charles, nagyon sajnálom és ne haragudj rám, de az, hogy két hétig rám sem heverítessz zavaró. Néha elgondolkodom miért jöttem el Kanadából –akadtam meg.

– Egy hét volt kábé –nézett rám komoran, majd kikapcsolta a háttérzajt végre a mobilján. – és tökre szar az, hogy te el vagy Pierrével, mi meg téged keresünk.

– Véletlen volt, és amikor felementünk már senki sem volt a házban, ő pedig felajánlotta, hogy elhoz. Nincs köztünk semmi, már megbeszéltük –magyaráztam magabiztosan, ám a belül elöntött valami.

Nem találkoztam azóta vele és nem kerestük egymást. Ahogy láttam, Görögországba utazott a családjával, legalább megfogadta a tanácsom.

– Csak tudod annyiszor lógsz Pierrével, de persze tudom, hogy kapcsolatokat akarsz létesíteni a családodon kívül is, de ő elvégre a legjobb barátom akit pisis korod óta ismersz!

Igaza volt. De mégsem voltam annyit Pierrével, mert azóta mindketten változtunk.

– De Charles, mondtam már, hogy barátok vagyunk! Én nem bírom Pierrét úgy –hangsúlyoztam ki az utolsó szót. – és ő sem engem.

– Tudom, hogy találkoztok. Charlotte meglátott titeket valamelyik nap, amikor a kelleténél is közelebb voltatok egymáshoz–-fejtette ki, amire az arcom lángolni kezdett.

– Nem, az egy félreértés volt, nem találkoztam vele a buli óta –magyarázkodtam hevesen.

– De minden jel arra utal!

– Jó –sóhajtottam. – ha a jeleknek jobban hiszel mint a húgodnak, hajrá! Képzeletbe házasíts is össze minket –mondtam lényegretörően.

– Nem úgy értettem.

– Pont úgy értetted, Charles!

Kötődöm Pierréhez de ennek ellenére utálom, hogy kötődök hozzá.

– Majd találkozunk három nap múlva –álltam fel az ágy széléről.

– Miért akkor?

– Családi nyaralás, Ibiza. Vagy talán nem is vagyok meghívva? –érdeklődtem szét tárt karokkal.

– Szuper!

Ez most komoly?

Köszönés nélkül távoztam a házból, de legbelül kibaszottul fájt, hogy nem hitt nekem a saját bátyám azt meg pláne nem, hogy a családi nyaralásunk is elfelejti, vagy csak szimpán azért akadt ki mert ott leszek?

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora