• Helló Silverstone •
𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
2022. Május 31.
TALÁLKOZTAM VELE. Másnap is, és ha csupán újra azért mentem arra mert késztetésnek éreztem, helyes volt, mert ott ült a padon.
– Én megmondtam, hogy te követsz engem! –nevetett fel.
– Hülye vagy? Csak úgy sétálni akartam a vízen, hozzá tenném –forgattam meg a szemeim.
– Persze, persze –mondogatta.
– Szóval beszéltem amúgy Charlesszal meg anyuval erről, de szerintük sem jó ötlet.
Tegnap Pierre azt hajtogatta, hogy menjek el több versenyre, ha Monaco ennyire tetszett. Persze nem, hogy a sztorit de még azt sem tudta, hogy anyuéknak erről nem számoltam be.
– Charles? Akkor muszáj felhívnom.
– Alszik –vágtam rá.
– Ja, az lehet. De te meg füllentessz!
– Én? Nem is –védtem magam. – Ezt hagyjuk oké? Egyszerűen nem tudod a sztorit bár gondolom Charles elpletykálta, hogy Kanadában voltam. Többet nem is kell tudnod.
– Kanada? –nézett rám meglepetten.
– Charles nem pofázott?
– Hát helyette megtetted te –vont vállat amire hátba vágtam volna, de meggondoltam magam. Nem fogok hozzáérni.
– Mindegy is –zártam le.
Órák után léptünk le. Valahogy a természetre terelődött a téma utána pedig már a világbajnokságnál kötöttünk ki.
– Leclerc –szólt utánam Pierre. – Holnap már Bakuban leszünk szóval ne gyere ki.
– Ó. Ha nem mondod nem is vettem volna észre –forgattam meg a szemeim ironikusan. – Nem vagyok hülye.
– Persze, azért voltál három napon keresztül ugyanitt, csak nem néztél körül. Értem én –bólogatott hevesen.
– Te! Te egész végig itt voltál és csak most mondod? Seggfej –nevettem el magam, csak ugrat vagy tényleg végig nézte ahogyan keresem?
– Itt is aludtam. Bal oldalon ráadásul –vont vállat.
– És az nem hoz szerencsétlenséget?
– Sohasem gondolkodtam rajta. De most, hogy mondod!
– Jó éjt, Gasly –fordultam meg.
– Neked is.
Valószínűleg sohasem tudnám elmondani mi az ami miatt valami kötődés köt ehhez a sráchoz. De tényleg. Valószínűleg csupán Charles; és a forma-1 miatt van ez az egész. Egészen biztosan. Bár az már csak részletkérdés, hogy mi eredetileg azt hiszem utáltuk egymást.
A hetek szinte repültek, Charles, Arthur és Enzo ugyanúgy jártak ki különböző országokba, míg én otthonról örültem vagy éppen törtem össze totálisan valami baki miatt. Egyrészt a Ferrari ismét fenomenálisan szerepelgetett másrészt a kávézónkat felújítás alá vonták ezáltál kereshetek egy másik állást.
– Nem –vágtam rá Arthur ötletére.
– Carla is jön, ha befűzzünk Charlottét ő sem fog nemet mondani! Légyszi, a kedvemért. Megígérted, hogyha kimész Charles versenyére Monacóba, akkor az enyémre is eljössz egyszer. Silvertone nagyon szép na, légyszike –nézett rám az ikertesóm kérlelve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.
FanficAurora Leclerc egy borzalmas időszak után teljesen eltűnik a médiákból, a száguldó cirkuszból és elköltözik messze a szülőföldjétől. Látszólag teljesen normális dolognak tűnik, de a lány képtelen megbírkózni a legszörnyűbb gondolataival, és a szeret...