Epilogue

902 47 2
                                    

Epilógus

𝑨𝒖𝒓𝒐𝒓𝒂 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄

2022. December 30.

KÉRLEK NE! –néztem a barátomra elszörnyedve, amint azt mutogatta mit vegyen fel.

– Szomjas vagyok –sóhajtott fel.

– Ha ennyit beszélnék nekem is kiszáradna a torkom –vágtam rá frappánsan, amire a srác elképedve pillantott felém, én pedig elnevettem magam.

– Te meg ne ebbe gyere, le fogsz sülni –mérte végig az öltözékem.

– Most mi bajod ezzel? Nem akarom, hogy a homokszemcsék fussanak végig a bőrömön –feleltem felelősségtudatosan.

– Meg sem szólaltam!

A mai napon sivatagi túrán veszünk részt és a hőség ellenére tudtam, hogy a homok irritáló lesz, így próbáltam kellő képpen felöltözni.

– Bekened a vállam? –fordult felém a napvédővel Pierre, majd bólintva vittem fel a bőrére a krémet.

Amint kiléptünk a hotelből bizonyossá vált a barátom mondata, mi szerint melegem lesz, így azonnal lekaptam a tapadós hosszúujjúm, így egy fekete spagetti pántos topba pattantam be az autóba.

– Nem, Sam! Nem! –ellenkeztem a sráccal aki azzal bíztatott az autóban, hogy a barátnőjével, Amourával, majd tevegelhetek ha annyira félek. Nem mellesleg, a lánnyal sokszor összekeveredtünk, mert nem tudtuk kinek szólnak valójában, hiszen Aurora és Amoura.

– Én tevegeltem már, és nem para –szólt Pierre a beszámolójával.

– Egy tevére ülünk, ha te is esel én is. Legalább az arány meg van –vont vállat szerényen fekete hajú lány, aki tényleg szerény volt, illedelmes és kedves.

– Essetek –sóhajtott fel a barátja. –, a homok az puha, nem?

– Nem, szilárd halmazállapotú –nézett teljes komolysággal a visszapillantóba Pierre, mialatt követtük az előttünk haladó Range Rovert, amibe a csapat másik fele üldögélt.

Amint kiszálltunk az autóból újra melegem lett, így azonnal felkötöttem a hajam copfba, hogy ne zavarjon.

Némi séta után már a hajcsárok a fejünkre kötöttek kendőket a homok ellen, majd szinte mindannyian napszemüveget tettünk a szemeink elé. Pár perccel később pedig Amourával pattatunk egy tevére. Mert, hogy egyetlen teve volt.

– Milyen ott fent? –kérdezte Pierre Sam mellett. A többiek elől sétáltak, de a két srác nem mozdult mellőlünk ugyanis Sam berögződése az volt, hogy a teve biztosan ledob, ezért ők majd vigyáznak ránk. Persze a hajcsár magyarázta, hogy "nó nó, nó déndzsör", de a fiúkat nem hattotta meg.

– How old is this camel? –érdeklődte meg Sam a teve életkorát, amitől a férfi már sóhajtozott.

– Nó déndzsör, széfti! –magyarázta enyhe angol akcentussal, hogy biztonságos minden, amire Amoura mögöttem kuncogott.

– Nyugi haver, nó pánik –nyugtatta a fiú a hajcsárt, majd bevárt minket. – Ez bolond –közölte, amire felnevettünk.

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora