• Komfortember •
𝑷𝒊𝒆𝒓𝒓𝒆 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚
2022. Október 16.
EGY TELJES HETE történt az álmom Julesszal, de azóta nem tért vissza. Tényleg megrázó volt átélni, sőt, az, hogy az agyam még az álmomban is erről generál képet megijesztett, így felkerestem a pszichológusom aki persze milánói, nekem pedig nem volt kedvem elutazni mindazért, és ott hagyni Aurorát.
– Így jobb a hajam –kezdett bele Aurora, majd igazított a hajzuhatagán. –, vagy így?
– Mindkettővel pompásan festessz, de kiengedve sokkal jobb –javasoltam, majd átöleltem őt háturól és tükörképünket vizslattam.
– Oké, de nem szeretnék szarul festeni –fordult vissza.
– Veled olyan nem szokott történni!
Aurora hivatalosan tegnapelőtt betöltötte a huszonkettedik életévét, ahogyan persze az ikertestvére is. Ám mégis megbeszélték azt, hogy Charles és a két iker együtt ünnepli meg vasárnap.
Huszonkét éves lett Aurora. De én már a huszonhatot töltöttem februárban, így párszor megfogalmazódott a kérdés bennem, hogy nem zavarja-e a korkülönbség, de elvégre nem évtizedek vannak köztünk, hanem csupán négy év.
– Kész vagy? –kiáltottam be az ajtón. Késésben voltunk.
– Jövök, jövök –szögdelt le a lépcsőn, és az utóbbihoz képest észrevettem, hogy lecserélte a cipőjét egy sötétebb és alacsonyabb talpú magas sarkúra. Iletve egy dzsekit, és dísztasakokat hozott a kezében. Az utóbbit pedig átnyomta a kezembe.
– Ördögien festessz, de elfogunk késni –siettetem a lányt, aki elmosolyodott, majd bezárta az ajtót és végül két perccel csak sikerült kikanyarodni a Leclerc ház elől.
Egészen pár perc alatt sikerült a szórakozóhely elé érni, de Aurora magamra hagyott én pedig pár perccel később ballagtam be, immár Taylor Swift egyik zenéjére.
A dalban feldezehető volt a huszonkettő, így értettem már miért szólt a kedvenc előadójától ez a zene. A kivetítőn hirtelen megjelent egy kép hármukról, amiről levagták Enzót.
– Szerencsétlen –szólalt meg mellettem Joris.
– A kis gonoszok –nézett bosszúsan a legidősebb Leclerc testvér.
Nem volt hatalmas parti, de kifejezett örültem amiért nem láttam olyan sok ismeretlen arcot. Ennek ellenére rengeteg kamera vakuja villant fel, ami idegesítő volt.
Először Aurora és Arthur tortája jött, míg a srácén egy egyszerű forma-2 autó szerepelt marcipánból, a lányét nem láttam. Charles tortája viszont sokkal letisztultabbnak tűnt, hatalmas volt de épp, hogy megjelent rajta egy díszítés.
A szórakozóhely legeldugottabb zugjába ültem le, ahonnan sikerült kitúrni pár iszákos fiatalt. Aurora pedig boldogan huppant le mellém.
– Na –szólalt meg. –, Gasly!
– Figyelek –fordultam felé az egész testemmel, és észrevettem a tényleg felüdült arcát. Féltem, hogy talán nem fog bejönni neki ez a tömeg, de ahogyan láttam, fogyasztott némi alkoholt.
STAI LEGGENDO
Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.
FanfictionAurora Leclerc egy borzalmas időszak után teljesen eltűnik a médiákból, a száguldó cirkuszból és elköltözik messze a szülőföldjétől. Látszólag teljesen normális dolognak tűnik, de a lány képtelen megbírkózni a legszörnyűbb gondolataival, és a szeret...