4. I'm just his best friend's sister

1.1K 51 0
                                    

Én csupán a legjobb barátja húga vagyok

𝑷𝒊𝒆𝒓𝒓𝒆 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚

2022. Május 26.

AZ AFTER PARTIK mindig fergetegesek. A futamok után ezek a legjobbak. Mivel Monacóról van szó, egyenesen kihagyhatatlan! A hétvégi fáradalmak kikapcsolására ez a legjobb módszer amit valaha kitalálhattak.

Egy fehér inget kaptam fel magamra egy térdig érő fekete farmerral.

– Yuki! Istenem –ripakodtam a csapattársamra, aki épp összeesküvést tervezett.

– Na te mondod –pikkelt rám.

– Inkább menj, és ne tűnj el. Bár lehet egy csibét is hamarabb észreveszek mint téged –toltam be a szórakozóhelyre.

– Ennek örülök. Én is észreveszlek ne aggódj. Tudod a mamutok kihaltak, vadásznak rájuk. De egyet se félj, én veled vagyok –magyarázta nagy beleéléssel.

– Tessék ott van Max, haverkodjatok –mutattam a sarokba ahol Checo, Max és Carlos kártyázott.

– Jó ötlet. Úgyis én nyerek a végén meg egyébként – kezdte mondani, de közben elsétált. Most azt hitte vele megyek?

A pulthoz érve kikértem magamnak egy italt, melyet a szívószállal kavargattam amikor leült mellém valaki.

– Helló –fordultam felé, de ő rám sem hederített csak kikért egy italt.

– Hozzám szóltál? –fordult felém végre a lány. Hosszú mogyoróbarna haja volt, mely karakteresebbé tette az arcát. Az ajkai csillogtak.

– Pierre –nyújtottam kezet.

– Gigi –mosolygott rám vissza.

– Hova valósi vagy?

– Spanyolország. És te?

– Franciaország. Bírom a portugál lányokat –biccentettem.

– Várj, te nem az a Pierre vagy? A forma-1-ből?

– Gasly. Személyesen.

– Ó, hát én is bírom a franciákat ‐fordult felém a teljes testével. Lila ruhát viselt, mely rásimult a testére. Szép lány volt.

Pierre barátnőd van!

Továbbra sem fejeztük be a társalgást, csak beszélgettünk mindenféléről amikor úgy éreztük, hogy táncolunk egyet. Valami remix ment, de mégis lassút roptunk. Elment mosdóba, és addig a telefonomba temetkeztem. Hirtelen valaki megkocogtatta a vállam.

– Haver, mennyit húztál le? –nevetett fel Charles.

– Nem sokat. De te meg késtél a híres monacói partiból? –veregettem meg a vállát.

– Tudod milyen nehéz volt elrángatni a húgom? Csak, hogy kimozduljon a komfortzónájából? Nehéz eset.

– A húgod? –érdeklődtem felvont szemöldökkel.

– Charles, segítenél? –kiabálta valaki mögötte. A barátom odafordult, majd valamit babrált maga előtt.

– Pierre, ő a húgom, Aurora ő meg Pierre –mutatott be. Úgy éreztem leesik az állam. Úgy, hogs a földig meg sem áll. Az akit fellöktem, az aki tegnap a garázsunk előtt állt... az nem más mint Aurora Leclerc.

Arrogáns vagy, Pierre Gasly! –kiabálta vissza nekem. Zöld színű pólót, bőrnadrágot és egy világoszöld kardigánt viselt. A szemei szinte szikrát szórtak.

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin