• Élj a mának •
𝑷𝒊𝒆𝒓𝒓𝒆 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚
2022. Augusztus 20.
ÉPP EGY FORRÓ ZUHANYT VETTEM Nizza egyik hotelében, amikor a telefonom csörögni kezdett a szobában. Hamar kiléptem a zuhanykabinból és vizesen lépkedtem a mobilomhoz.
– Mi az, Leclerc? –kezdeményeztem a hívást.
– Hol vagy?
– Nizzában? –kérdeztem vissza, hiszen tudta.
– Beszéltük Aurorával éppen, és anya amikor meghallotta a wellnest elhatározta, hogy kérjem ki a vélményed, mert neki muszáj valahová menni kikapcsolódni –kuncogott amire felvontam a szemöldököm, bár ezt ő nem láthatta.
– Mit tervezel?
– Semmit –mondta egyszerűen.
– Radisson Blu, fasza hely, jó a jaquzzi, a többit még nem próbáltam. Szobaszám? 87, vagy az nem kell? –érdeklődtem.
– Jó, azért az nekem nem kellett volna –felelte. – Akkor nem zavarlak.
– Miért kérdezted?
– Mondtam már.
– Nem valódi ok volt –vágtam rá.
– Fogd be –parancsolta ám érezhető volt, hogy vigyorgott.
– Charles –mondtam ki a barátom nevét.
– Hm?
– Aurora, nem mondott semmit? –kérdeztem tapintatosan. – Oké, mindegy, nem lényeg. Jó éjt.
Bontottam a hívást, majd feltettem a szárítóra a törülközőm.
– Fú, te aztán jó barna lettél barátom –rontott be a szobámba egy órával később Ilines Yunes oldalán.
– Két hete találkoztunk durván –kezeltem le vele. –, és akkor is ilyen voltam hidd el.
– Mizu a csajjal? –jött felém a kérdés.
– Hagyjatok élni, én wellnesezni jöttem –dőltem hátra az ágyamon.
– Mint a nyanyák.
– Ja tökre! –nevetett Il is.
– A te ötleted volt idióta, ne nevess –néztem a haveromra, aki váll rántással beleegyezik.
– Holnapután délután húzok haza –felelte Yunes.
– Wáó! Ősrobbanás –mutogatott a kezével a másik. – Rémlik, hogy mi is?
– Ezek bolondok –motyogom az orrom alatt, miután a telefonom felé nyúltam.
Pár perc múlva ledőltek az ágyamra és megegyeztek, hogy Yunes egy másik szobában éjszakázik, nekem pedig Ilinessel kell.
– Lemegyek vacsiért, nincs kedvem talpnyalók közt enni. Tessék –dobtam feléjük a kulcsot ami a mellettünk lévő szobát nyitja.
– De én akarok –hallottam meg egyszerre a hangjukat, de fogalmam sincs melyik nem akart velem egy ágyban aludni. Nem is érdekelt, három szobát foglalni túl drága, jó volt ez így.
Míg a liftre vártam azon töprengtem ír-e nekem végre Aurora. Csak annyit, hogy egy seggfej vagyok. Csak tudjak róla!
A lift ajtaja nyitódott de pár pillanatig csak pislogtam magam előtt. Álmodom!? Nem, keveset ettem. Ez lehet az oka.
VOUS LISEZ
Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.
FanfictionAurora Leclerc egy borzalmas időszak után teljesen eltűnik a médiákból, a száguldó cirkuszból és elköltözik messze a szülőföldjétől. Látszólag teljesen normális dolognak tűnik, de a lány képtelen megbírkózni a legszörnyűbb gondolataival, és a szeret...