15. Amazing Tifosi

872 42 0
                                    

Csodálatos Tifosi

𝑷𝒊𝒆𝒓𝒓𝒆 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚

2022. Szeptember 7.

A HOLLAND NAGYDÍJ után rögtön következett Monza, így nyugodtan térhettem vissza a Milánói rezdienciámra.

– Vicces –forgattam meg a szemeim. –, mikor jöttök?

– Fél óra múlva indul a gépünk –felelte Aurora, aki épp az utazáshoz készülődött ugyanis úgy döntött, hogy elkíséri Charlest és Arthurt a hétvégén.

– És neked úton kéne már lenned –tettem hozzá szórakozottan, miközben ledőltem a kanapéra.

– Majd beszélünk, Enzo már nyolcszor dudált –húzta el a száját, majd behúzta a bőröndje cipzárját.

– A hotelben maradsz? Vagy nálam?

– Nem tudom. Valószínűleg inkább nálad.

– Döntsd el, utána van két hét szünet.

– Rendben. Hiányzol –mosolyodott el, mialatt a lépcsőn vitte le a bőröndjét. – Megyek, dobd már be!

– Nekem is hiányzol –vallottam be, majd úgy döntöttem ideje lerakni mert a végén még lekési a gépét.

– Mivan ebbe? –hallottam meg a bátyja hangját.

– Puszi –köszönt a kamerába gyorsan, de amint bontottunk a hívást, elöntött az üresség.

A reptéren láttam őt utoljára, ugyanis másnap tényleg utaztam Belgiumba, egy hétre rá már Amszterdamba utaztam, most pedig Olaszországba. Ez a harmadik hét, melyben a száguldó motorsport megállás nélkül utazik. De ezután két hét pihenésre tehetünk szert.

Aurora megírta, hogy végül a  szállodában marad, amit nehezen, de elfogadtam. Holnap média nap és egészen biztos, hogy találkozunk. A hétvége után pedig eltölthetünk rengegeg időt.

Másnap valamiért a korábbinál keltem és miután egyeztettem Aurorával, hogy jöjjön kilencre az Alpha Tauri Motorhome-ba, szóltam a menedzseremnek, hogy keresse őt, lehetőleg feltünésmentesen.

Mivel Milánótól Monza alig fél órára van, nyolckor autóba pattantam, meg sem állva a pályáig.

Tömeg, tömeg és tömeg. Leginkább ez a három szó jellemezné a csütörtököt is, ugyanis a rajongók megállás nélkül tolakodtak.

– Jó reggelt –köszönt mellettem Mick, aki velem együtt lépett be.

– Neked is –biccentettem, majd elindultam a paddockba, miközben kattogtak a fényképezők körülöttem.

Reggel nyolckor sikerült egy másfél órás edzést lenyomni Pyryvel aminek a végén kihaltam konkrétan.

– Pierre, a beosztásod. 15:35-től sajtód van Zhou, Danny, Lewis és Checo társaságában. Déltől pedig Yukival forgattok youtube videót, a másik oldalon a péntektől levő programok szerepelnek –adta át a stafétát a menedzserem.

– Kösz –néztem át a papírokat.

Egy ideig még hallgattam ahogyan a két férfi beszélget miközben a beosztást futottam át, majd úgy döntöttem lezuhanyzom.

Törékeny Szilánk || Pierre Gasly ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora