İstanbul da ne kadar eşyam varsa topladım. Yalova'da yepyeni bir baslangıç yapmam lazım gecmisi asla unutamam Koray, hayatımın askına da ihanet edemem ama korkuyorum ya birisini seversem?
Bir ay sonra dogum günüm var, tam on senedir onsuz ilk dogum günüm. Kutlamayacağım onsuz eglenmeyeceğim. Son kez unuttuğ bir sey var mı diye bakındım fotoğraflarımızı da aldım mı tamamdır.
Abim ve Melis Yalova'da son hazırlıkları yapmak icin bi hafta önce gittiler. Simdi her yanı sevdigim adam olan bu sehri terk etme zamanı. Önce askıma veda etmeliyim.
Yine geldim bu soğuk, ürpertici yere hic yakıstıramıyorum sevdigimi buraya. Mezarının basında oturdum tek kelime etmeden mezar taşını sevdim simdi o dizime yatmıs olsaydı saclarını sevseydim olmaz mıydı?
Aşkım ben geldim. Sen hep hayatta güclü olmam gerektigini söylerdin bana ben seninle güclüymüsüm meger bak bi korkak gibi kaçıyorum bu şehirden. Ama merak etme çok uzaga gitmiyorum yine geleceğim. Ben seni hic bırakır mıyım.? Neyse gideyim ben artık daha fazla duramam. Yine gelirim yakında.
Ne çok sevmistik birbirimizi, ne cok inanmıstık masallara ve mutlu sonlara. Mezardan uzaklastım radyoyu actım. Yolculuk zamanı..
"Anlatamam derdumida denizin dalgasina
Alıp Götürdü yarida bakmadi arkasına
Gözlerumdeki yaşida mendil kurutamadi
Bu nasil sevda idi yürek unutamadi "
Ne de güzel anlatıyordu derdimi bu sarkı böyleee. Keske sehre o kadar uzak bi ev istemeseydim babamdan belki de Koray'ım hep yanımda olacaktı...
Yaklaşık iki bucuk saat sonra Yalovada yeni evimdeydim. Önce cafenin dekorasyonunu değistirmeliyim. Daha canlı rengarenk bir yer yapmalıyım. Sonra da is ilanını asarız suan iki kisi alsam yeterli.
Anlaşılan çoooook işimiz var...
-BARIŞ
Canının yanacağını bilerek atese dokunmakti benimkisi. O atesti iste. Yüregimi yakan ates. Ne olursa olsun bırakmam onu bi ömür de olsa beklerim. Belki bir gün seever. Belki buraya gelmeme sevinir ne bileyim iste umutsuz yasanır mı hic?
MELİS
Her sey harikaydı tam Buglem'in istedigi gibi ama yine de gülmüyordu Koray öldüğünden beri hic icten güldüğünü görmedim Yigit de elinden geleni yapiyordu ama ne çare doğum gününe iki gün kaldı kutlasak mı kutlamasak mı diye düsünüyoruz. Ama bildigim ve emin oldugum bir sey varsa oda Koray'ı unutmak zorunda gerciii bende ki laf iste daha olayın üstünde altı ay gecti. Kim on seneyi altı ayda unutabilir ki? Ama gençligini de böyle bitirmesini istemiyorum. Barıs da sırf Buglem icin buraya geldi bir özel okulda Almancaa derslerine giriyor böyle bi bölümler niye okur ki insan.Hadi Almanca öğretmenliğini okudun acıktan niye diğerini okursun ki? Hayır o degil babası da koca sirket sahibiymis öğrendiğime göre... Amaaaann her neyse.
- Aşkım ne düsünüyorsun?
-Buğlem'i. En yakin arkadaşim gözlerimin önünde eriyor ama bir sey yapamıyorum.
-Benim de kardesim ama bende artık careleeri tüketmis durumdayım. Sadece bekleyecegiz.
- Daha ne kadar beklemeliyiz bitanem gencligi gidiyor sanki elli yasında birisi gibi ooofff saştım kaldım.
Bu adam tek sığınağım ben de onu kaybedersem ne yapardım. Allah korusun. Onlar tam on yıl beraberdi ama dudaktan bile öpüsmemislerdi Koray hep karsı cıkarmıs ya kendimi tutamazsam dermis. Kıskanılacak kadar mükemmeldiler...İki Gün Sonra.
-BARIŞ
Buğlem icin kücük bi sürpriz hazırladık. Sadece abisi melis ben bi kac arkadası ve o olacak. sanırım mutlu olur. Birazdan kapıdan girecek...BUĞLEM
Ev kapkaranlık Melis nerede? Acaba abimle dısarı mı cıktılar ki.
" MUTLU YILLAAAAAAR BUĞLEEEMM "
Kim yapti bu sacmalığı benim Koray olmadan kutlamayacağımı bilmiyor musunuz? Daha Koray'ın acısı bu kadar tazeyken parti mi yapmamı bekliyorsunuz.
Kapıyı hızla carpıp arabama bindim nereye gittigimi bilmiyorum cok sinirliyim. En iyisi sahile gitmek.
Kayalıklara oturdum deniz, gökyüzü harikaydı.BARIS
Böyle bi tepki hic beklemiyordum ben saeedece mutlu olsun diye yapmıştım. O evden cıkınca pesinden gittim ama o kadar hızlı sürüyordu ki takip etmekte zorlanıyordum kırmızı ısık yandı ani bi frenle durdum. Kahretsin! Kaçırdım onu.
MELİS
Tam da bekledigim tepki. Buglemle isimiz coook zor.
"Yeniliğe gözünü kapatan ,
Mutluluğun üstünü örter."