Tesadüf ..

33 9 2
                                    

Barış gideli aylar olmustu. Sözünde durmustu beni hiç aramadı, sormadı. Haklı da... Tek hayatım cafe oldu. Burası benim en mutlu olduğum yer. İnsanlarla konusup, dertlesip stres atıyorum. Herkes yorulmadın mı diyor insan en mutlu olduğu yerde yorulur mu? 31 yaşıma girmistim, herkesin dediği sey evlenmeliydim, çocuklarım olmalıydı artık... Koray ölmeseydi belki de simdi bes yasında bi kızımız olurdu. Hayat planladığın gibi gitmiyor ne yazıkki. Anladım ki hayat planladıklarımızın dışında başımıza gelenlermis.
- Buğleeemm abin seni istiyor tatlım.
Bu arada bi abim bir de Melis beni hicbir zaman yalnız bırakmadılar. Ben sevdigimi kaybettim, onlar da o zaman birbirini farketti. Bir de kücük afacanımız Koray Atilla var tabi :) Abim ismini Koray Atilla koyalım dedigin de çok mutlu olmustum.
- Buğlem sana diyorum amaaaaa...
Ooofff Melis tamam be ver.
-Efendim abilerin kralı :)
-Melis'e de söyledim güzellik hazırlanın aksam yemege cıkartcam sizi aa bir dee sana bi sürprizim var.
-Abi yine birisini getirme tanıstırmaya lütfeen.
-Abiye karsı gelinmez kapa ceneni cafeyi kapat eve gec hazırlan.
-Ooofff abiiii.
- Buğleeemm!!
-Tamam abi.

Pekâlââ abiii bunu sen istedin. Büyük ihtimal yine Beyaz Köşk'e gideriz. Abimin benimle tanıştırmaya getirecegi insan kesinlikle yine mütavazi birisidir. O zamaaann benden önce adamın vazgececeği bir sey giymeliyim. Bulduuumm.
Su yeşili derin sırt dekolteli, mini elbisemi giymek en iyisi.

Dört saat sonra

- Abiciiiimmm nasılsın
-Bu hal ne Buğlem !
-Ne varmış?
- Beni katil etme git cıkart sunu adam gibi bir sey giy.

Meliiiiis kurtar beniiii. İc sesim adeta bunu diyordu

-Hayatım gec kalırız. Buglem cok yavastır. Hadi gidelim.
Yaaaşşa be Melis.
- Hayır Melis. Bana bak o üstünü degistir Kösk'e gel direk.
-Tamam.

Sen çok beklersin abi. Ben bu giysiyi cıkartmıyorum iste. Hadi bakalım bizi neler bekliyor. Abim gideli yirmi dakika oldu artık cıkabilirim evden :):) Vee geldik bakalım dedigim gibi bugün ne maceralar bekliyor beni.
Tam köşkün otoparkına giriyordum kiiii öküzün birisi beni sollayıp girdi. Neyse derin nefes al Buğlem sakin ol.
Suraya arabayı park ettim mi tamamdır diyordum kiii yine o hödük benden önce davrandı. Neyse yan tarafı boş çok sükür.

- Pardon bakar mısınız hanımefendi?
-Efendim
- Bir dahakine düşünene kadar harekete gecin diyecektim.

Bak sen suna ya bide bana ders veriyor
-Bizde de bayanlar önden diye söz vardır. Siz hic duymadınız sanırım.
-Hııhımm buyrun hanımefendi.

Tesekkür etmeden gecip gittim. İceri girdim abimler nerede diyordum kiii haah orada..

-Abiii :)
-Buğlem ben sana ne dedim!
------------------------------------------------------
-Yiğiit
- Oooo kardeşiiim

- Siiizz ???

İnanmıyorum bu o adam. Yok artık !

-Merhaba. Ben Metehan Soydaş.

Senden Geriye Kalan Ben...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin