14.BÖLÜM... Yeni Bir Hayat.

59 11 0
                                    

& -- 2 hafta sonra --

- Buğlem  - 

  İki haftadır Barış beni hiç yalnız bırakmıyor sürekşi değişik yerlere gidiyoruz ara da Melis'de bizimle geliyor. Bazen Korayı unuturum diye çok korkuyorum. Farkettim gidenlerle ölünmüyormuş ama elde kalanla da yaşanmıyor ki onsuz yarım eksik gibi bazen onunla yapmadıklarımdan, o kadar beraber kalmamıza rağmen hiç yanyana sarılıp uyumadığımdan çok pişman oluyorum. Keşke diyorum kokusunu içime çeke çeke uyusaydım.. Ama keşkelerde onu bana geri getirmez dimi keşke demenin de bi anlamı yok. Babamın benim için açtığı cafeyi işletmeye geri döndüm bir haftadır işleri toparlamaay çalışıyorum. Güçlü gözüküyorm.. Hayata bir yerden dönmek zorundayım. İki günde bir Koray'a gidiyorum. Ailesi o olaydan sonra, Koray .... öldükten sonra nedenini anlamasam da bana çok ters davranıyorlar, kardeşi hariç.  Koray öldüğünden beri buralardan uzaklaşmak arasında gidip geliyorum. Burası, İstanbul'un her yeri bana onu anımsatıyor. Tam  gitmedğimiz, gezmediğimiz yeri kalmadı bu şehrin. Ama artık yeditepe bana dar geliyor. O gittiğinden beri en çok dinledğim şarkı Neyleyim İstanbulu oldu.. 

Ben bir kaç parça anıyla sarhoş oldum bugün,

Ve mutluluğum kaldı dağlar ardında

Çünkü yoksun yanımda

Neyleyim İstanbul’u sonbaharda

Ne kadar doğru yoksun yanımda neyleyim İStanbulu... En iyisi Yalova'ya gitmek hem İstanbul'a da yakın istediğim zaman gelirim Korayımın yanına.. 

" Meliiiiiss ben gidiyorum buralardan..."

"Nereye kızım hayırdır nereden estiler sana yine ?"

"Melis... Ben burada yapamam, giderek eririm ben burada, biliyorsun Melis tam dokuz senedir Korayla beraber buradayım onu anımsatan, hatırlatan bir yerde duramam.."

"Tamam o zaman nereye gidiyoruz.?" 

Melis gibi bir arkadaşa sahip oluğum için çok şanslıyım.  Onun hayatını da alt üst etmemek için ona hiç sormadım ama o ailemden bile dahayakın bana üniversiteden beri tek dostum. Ben aşçılık o  işletme mezunu bizim sınıftan Özge'nin kuzeni Özgey'le çok yakındık ama yaptığı yanlışı asla unutmam.. Her neyse .. 

"Yalova :) "

" İyi de İzmir, Antalya gibi yerler dururken ne Yalovası kızım ya üfff "

"Canıım birincisi beni yalnız bırakmayıp geleceğin için teşekkür ederim. İkincisi İstanbul'a yakın istediğim zaman gelip Koray'ı ziyaret etcem. Üçüncüsü sende abimden uzaklaşmak stemezsin sanrım  :D"

"Buğleeemm.. Nereden çıktı o ya saçmalasana ya Yiğit.. Yani Yğit abiciğimiz olgunlardan hoşlanırım ben yalnızllığın adamıyım tek gecelikler beni paklar diyip pis pis sırıtmıyor muydu  Buğleemm hee asabımı bozma benim Allah Allah yaa! ( dangalak şey )"

 Melis arkasında abimin olduğunu bilmeden saydırmıştı. Ne kadar uyrsam da o kadar sinirlenmişti ki niye sinirlendiği malum abimi kıskanıyor ve dokuz senelik arkadaşından bunu saklyabildiğini düşünüyor. Ne saçmaaa.. Ben onun yerinde olsam... Gecikmem. Sevdiğimi söylerim... Hem de her saniye.. Abim cafede herkesin duyacağı bi kahkaha attı..

-- YİĞİT --

Bugün işlerimi erken bitirmiştim Buğlem cafeyi kapatmadann yetişirim sanırım.  Cafeye girdiğim zaman kızları kasanın yanındaki masada oturken gördüm ses çıkarmadan yaklaştım Buğlem gördü Melisi uyardı ama ne mümkün yine bana saydırıyordu cadı.. Söylediklerini ve ardından dangalak şey dediğini duyduğumda kahkahamı durduramadım. Yüzü kıpkırmızı bi şekilde bana baktı. Fazlasıyla güzel ve tatlıydı bu hali ben bu kızın farkına nasıl varamadım anlamış değilim. Artık inkar etmiyorum ondan aşırı derece de hoşlanıyorum ve bu hoşlantı giderek aşka dönüşüypr sanırım. Bugün onca işi bu güzel mavi gözleri görmek için bitirmiş bile olabilirim. 

Senden Geriye Kalan Ben...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin