Her şey imkansız denecek kadar mükemmeldir. Buğlem gelinliğinin tasarımını adım adım takip etmektedir. Gelinliğinin dikimi uç gün sonra bitecek ve son provaları var. Provalara dediği gibi Koray'la gidiyor. Korayın damatlığı bitti. Gelinliğinin sadece alt kısımlarını beğenmediği için son bir provası kaldı. Melis ve Yiğit bir haftalığına Melis'in ailesiyle tanışmaya gittiler. Bakalım bu bölümde neler olacak ?
-------------------------------—-----------
...Buğlem...&
Sabah uyandığımda evlilik hazırlığının tatlı yorgunluğu vardı üstümde.. Her sabah uyandığımda camımı açıp dalgaların yorgun bedenini kıyıya vuruşunu izlerim...Kendimce düşüncelere dalıp giderim. Bugün Koray beni almaya gelecek gelinlik provasına gideceğiz , aklıma gelir gelmez duşa girdim sonraa hazırlanmıstım ki telefonumun melodisini duydum (Sevdimsenibirkere-Teoman). Koray'ın annesi Nevin Hanımın iniltiye dönmüş ağlamasını duydum belli belirsiz duyuluyordu sesi... Ve o sözlerle olduğum yere yığılıp kaldım..
"- Buğleeeemm kızım Koray'ı hastahaneye kaldırmışlar , yetiş! "
Güçlükle ayağa kalktım. Uzun saçlarımdan hala sular damlıyordu. Gözlerimi odanın pembe tavanına diktim o an hiçbir şey hissetmiyordum. Sonra birden telefonu aldım Atakan'ı aradım hangi hastahane olduğunu sordum ...
Hastahaneye gittiğimde yoğun bakımda öylece yatıyordu teni bembeyaz olmuştu aşık olduğum adam gitmişti onun yerine başkası gelmişti sanki.. Karşımdaki o olamazdı.. Ve ben bu kadar çaresiz olmamalıydım. Bir şeyler yapmalıydım ama ne yapabilirdim bilmiyordum. Kazanın nasıl olduğunu kimse bilmiyor..
((( 1 saat önce )))
...Koray...&
O kadar mutluyum ki bugün prensesimi gelinliği tamamen bitmiş ve içinde göreceğim. Ama sevgilime kavuşmak biraz zor olacak sanırım. Kar hic durmaksızın yağıyor ve yollar çok kaygan bu yüzden yavaş gitmeliyim. Ama bu kadar da yavaş gidersem meleğime hiç kavuşamayabilirim.
~ Biraz gaza yüklenmistim ki ara yoldan çıkan arabayı gördüm frene bastım ama gizli buzlanma vardı. Arabayla çarpıştığım anda takla attım. Simdi hatırlayabildiğim tek şey ona verdiğim sözdü. "Bakgüzelim, geleceğim, kopacak bir aşkı hiçbir köprü bağlayamaz, sonsuzluğa kadar yürünecek bir aşka da hiçbir duvar engel olamaz. Anladın mı? Ölsem de senden asla ayrılmam ben tam buradayım kalbinde sende benim buramda ve oradan ikimizde sonsuza kadar çıkmayacagız tamam mı ömrüm?"
Üzgünüm sevgilim sözümü tutamadım. Sana gelirken sensizlikte boğuldum. -