8.BÖLÜM

78 13 0
                                    

Çiğdem sultan bizi böyle görürde bağırmadan durur mu? Durmaz tabi. " Siz ne yapıyorsunuz? Utanmıyor musunuz? Birde çıplaksınız" ama cıplak değiliz ki hemen yataktan kalktım aklım sıra çıplak olmadığını gösterecektim gözüm üstümdeki gecelige gidince bunun iyi bir fikir olmadığını anladım ama çok geçti. Annemin bağırış sesine herkes odaya toplanmıştı. Rezil olmuştuk. Atakan'ın "iki ay daha bekleyemediniz mi?" demesi bardağı taşıran son damlaydı.

"Bakın sandığınız gibi bir sey olmadı" dedim. Babam "birde olsaydı o zaman görürdünüz, bu is daha fazla uzamadan bir ay içinde evleneceksiniz." dedi. Anlasılan harbinden kızmıstı. Oofff Melis, off Koray ve ooofff abiii ben size sormaz mıyım!

Babamın dediği tabiki olmayacak ben gelinligi bir ayda anca bulurum zaten. Ben rezil olduğumu düşünürken gözüm Koray'a kaydı sadece gülüyordu.

~ İki hafta sonra...

Düğünüme bir aydan az bir vakit kaldı. O kadar heyecanlıyım ki bazen ne yapacağımı unutuyorum. Tabi bu durumlar da Melis hemen dalga geçiyor.

Bugün Melis'le beraber gelinlik bakmaya gitcez. Gelinliğimi seçtiğimde ise provalarına Koray'la çıkmayı düşünüyorum herkes buna karsı çıksa da umrumda değil.

Sonunda Melis'de geldi.

Melis~ "Canım hadi geç kalmayalım daha çok yer gezmek için erken çıkmalıyız." Bugün nedense benden daha heyecanlı. Mutlaka altında bir sebep var. "Abin, yani Yiğit'de gelecek." Vaaayyy benim abim ama Melis hanım için çoktan Yiğit olmuş. "Hayırdır kardeşim abim ne ara Yiğit oldu hayır yani aranızda bir şey varsa yada hoşlanma gibi bi durum hemen aranızı yapabilirim." bunu söylememle Melis ne yapacağını şaşırdı anlaşılan bu olaya el atmalıyım. " Ne alakası var ya ben kardeşinin yanında olmak ister diye düşünmüştüm." Yaaa sen onu benim külahıma anlat Melis hanım... Ona inanmadıgımı göstermek için sadece hıhı dedim.

...Melis...&

Oofff ya en yakın arkadaşıma rezil oldum. Ben ona evet abin fena sayılmaz her kızın hoşlanacağı bir yapısı var , bi dakika ya her kızın hoslanacağımı aahh yapma Melis o kaslar o gözler o vücut sadece senin olmalı...

Ne saçmalıyorum ben ya !

...Buğlem...&

Salonda oturduk yaklaşık yirmi dakika abimi bekledik. Sonunda zil çaldı abimde geldi. Melis'e baktığımda abime karsı kesin bir şeyler hissettiğini anladım. Abimde ona karsı bos sayılmazdı. Bende buğlemsem bunların arasını yaparım. Daha fazla bakısmalarını cekemeyecegim. " Eee hadii ama hani erken çıkmalıydık Melis oturdun kaldın orada." iyiki demisim Melis kendisine geldi. Abim bizi mükemmel bir gelinlikciye götüreceğini ve başka yer gezmeme gerek kalmayacağını söyledi. Nereye götüreceğini çok merak ediyorum.

Nişantasına gelmiştik ama abim hala nereye gittiğimizi söylemiyordu. Bir süre sonra gayet gösterişli ve büyük bir yere gelmistik. DERİSHOW diye bir yer. İçeriye girdik, abim bana burada sadece özel tasarım yapıldığını ve benim gelinligiminde özel tasarım olması gerektiğini söyledi. O kadar mutlu olmuştum ki etraftakileri umursamayıp abime sımsıkı sarılmıştı. Tabi çalışan bayan damat adayını abim sandı. Ama abim durumu hemen toparladı. Neyse sonunda birisi benim hayallerimdeki gelinliği not alıyor bir diğer kişi ise taş güpür vs isteyip istemediğimi soruyordu. İnsanların etrafında dönüyor olması çok güzel.

Nasıl bir gelinlik anlattığına gelirseek... Kesinlikle prenses model olmalı, straplez olmalı arkasında kocaman bir fiyonk olmalı taşları az olmalı arkası ise uzun olmalı. İste hayalimdeki gelinlik böyle. Koray'ın damatlığı da takım elbise gibi olacak ve siyah olacak papyon en nefret ettiğim şey bu yüzden kravat takacak. Aahhh çok güzel bir düğünüm olacak...

Senden Geriye Kalan Ben...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin