Arkadaslar kısır bi döngü icinde yazmaktansa aradan zaman geçirmeyi uygun gördüm ve bi ipucu Buglem Korayı yavaas yavas unutuyor. Yeni bir ask var gibi...
"Kimse unutulmayacak kadar sonsuz degildir "
Dört yıl sonra
BARIŞ
Koray öleli dört yıl oldu. Buglem ilk üc sene beni hic farketmemisti çok zor zamanlardı. Bu sene daha samimi, daha sıcak kanlı birisi oldu sanırım artık iyilesiyor, yaraları tamamen kapanmasa da kabuk baglıyor. Koray'ın mezarına da eskisi kadar gitmiyor artık.
Senelerdir dogum gününü hic kutlamadı belki bu sene yani bir ay sonra kutlar bunun icin elimden geleni yapıcam.
Artık tamamen benim olmasını istiyorum. Onu kaybetme pahasına da olsa bunu deniycem. Bende erkegim ve artık beklemek çok zor geliyor.-BUĞLEM
Koray'ın ölümünün üstünden dört yıl altı ay gecti. Abimler evlendi, çok mutlulular keske... Neyse. Yine dogum günüm yaklasıyor bi yanım artık eskisi gibi olmak istiyor diger yanım ise böyle devam et sevdigine ihanet etme diyor. Simdi en cok anneme ihtiyacım var ama o da Trabzon'da ve cok mutlu babamla yine dertlerimle onu bogmak istemiyorum.
-Buğlem?
-Efendim abi?
-Ne düsünüyorsun kardesim yine neden durgunsun?
-Abi ben ne yapmalıyım?
-Koray mi geldi yine aklına?
-Abi bi yanım onu unutmamak icin cırpınıyor diger yanım deli gibi Barısla beraber olmak istiyor o hep yanımda oldu beni hic yalnız bırakmadı ama hâlâ ne yapmak isteidgimi bilmiyorum.
-Kardesim eger aklın ve kalbin arasında kaldıysan aklın hep dogruyu söyler kalbin seni mutsuzluga iter cok nadirdir mutlu ettigi.
-Yani abi Barıs'a sans mı vermeliyim?
Abim hicbir sey demedi sadece güldü aynı babam gibi zaten kafamda bin soru var al bi tane daha oooyy daglar ya. Uzuuun bi sessizlik oldu aramızda...
-Melis nerede abi
- Memleketine gitti annesi cağırmıs abicim
Telefonum calıyor ama nereye koydum acaba... Ücüncü calısta koltugun altında buldum vee arayan 'Süpermen' yani Barıs :) her zor durumumda kosup yetistiği icin öyle kaydetmistim
-Buğlem neredesin sen? Niye teledon ücüncü calısta acılıyor? Bir sey mi oldu .....
- Barııııııış bii duur yaa telefonu kaybettim bulana kadar da geciktim yok bir şey.
- Çok sükür. Her neyse doğum günün yaklasiyor hatta bir hafta kaldi kutlamak istersen eğer ...
- Olur nereyi ayarlıyoruz?BARIŞ
Biiiiir dakikaaa Buğlem olur mu dediii bana iyi saatli olsunlar mi uğradı?
- Buğlem sensin dimi karşımdaki olur diyen sendin dimi???
- Evet Barış ne zaman yapıyoruz hazırlıkları
-Her seyi bana bırak sen giyeceğin kıyafeti sec, haber vereceklerini ara yeter.
-Tamam. Tesekkür ederim görüsürüz.Belki bu da bi adımdır, insallah öyledir.
BUĞLEM
Bugün parti zamanı, dört senedir ilk defaa doğum günümü kutlayacagım. Çok heycanlıyım. Her seyim hazır. Elbisem çok hoş tam istedigim gibi hem mini hem şık hem taşlı. (Mediada)
MELİS
Buğlem'i uzun zamandır böyle görmemistim. Acaba Barış'a karsı bir sey hissediyor mu? Bana da anlatmiyor ki hicbir sey. Oooff ben daha fazla sabredemeyecegim
- Buğlem sen Barıs'dan hoslanıyor musun??
Kesin evet diyecek bu sıfat onu gösteriyor.
-Bilmiyorum. Sanki ondan hoslanırsam Koray'a ihanet ederim gibime geliyor. Ama bir yandan da çok Barıs'a adım atmak istiyorum ona bi sans vermek istiyorum. Dört sene beni hic bırakmadı.
-Bence cok doğru düsünüyorsun son konu da. Yani tamam Koray ile tam on senelik bir gecmisiniz oldu ama ömrünü, gençliğini onunla bitiremezsin. Çocugun olmasını hic istemiyor musun?
-İstiyorum. Sans vermelimiyim yani?
-Bana sorarsan denemeye değer.BUĞLEM
Sonunda saat gelmisti. Barıs harika bir yer tutmus her sey tam istediğim gibi... Çocukluk arkadaslarım bile var. Aa buraya gelen kimdiiii... Iımm
-Buğlem.. Prenses gibi olmussun
-Tesekkür ederim ???
-Tanıyamadın tabi ben Hakan, üniversiteden haniii...
-Aaa merhabaa çok özür dilerim.
Tanıyamadım.HAKAN
Buğlem hiç değismemis. Koray öldügü zamana göre cok degismis, olgunlasmıs. Partiyi düzenleyen arkadas nasıl ikna etti kutlamaya hayret ettim.
BUĞLEM
Üç saattir konusmadığım, tanismadığım insan kalmadı ne cok unuttugum varmıs meğer...
Pastayı kestik kıyafetime uygun bi pastaydı bunu bile düsünmüs. Bu adam ne kadar harika..
-Kardesim doğum günün kutlu olsun.Bu kutu da neydi ki hadi bakalımmm
-İnanmıyoruuuuummm (!!!) Bmw 116i. Abi cok tesekkür ederiiiiimmm.
Resmen abimin üstüne atladım.
Herkes hediyesini verdi Barıs bana doğru geliyordu aama o zaten en büyük hediyemi beni hayata baglamakla vermisti ki...
-Buğlem bu kücük hediyem esas hediyemi vermek icin seni bir yere götürmeliyim.
-Peki abime falan söyleyim geliyorum.- Buğleeeemmm ne almış??
-Bosver Melis ne aldığını yaa beni bi yere götürecekmis abime söylersin
-Tamam her seyi ayrıntısıyla anlatacaksin.
Tamam söz :)
......................................................Araba da sanki bir gerginlik vardı. Limana doğru gidiyorduk.
-Neden limana gidiyoruz?
-Çatlama prenses bekle anlarsın.Limanda durduk özel bi tekneye bindik , harika süslenmisti her yerde güller vardı. Bu adam beni neden bu kadar cok seviyor ki ben nasıl Koray'dan sonra böyle birisine denk geldim. Korayı unutmalıyım. Ücüncü viskimi ictim. Tekne hareket etti. Bir an dengemi kaybettim, Barıs tuttu. Çok yakındık. Nefesi tenime değiyordu.
-Buğlem benimle yeni bir başlangıca var mısın?
Ne diyecektim? Ne yapmalıydım simdi? Sözümde durmalımıydım. Bırakmalımıydım kendimi? Korayla evlenmeden olmaz dediğim seyi suan yapmalımıydım?
Benden bi cevap bekliyordi ya da bir tepki. Gözleri dudaklarıma kaydı. Şimdi ne yapacağım?