Yapamam...

34 8 2
                                    

BARIŞ

Sanırım bu sefer tamamdı her sey oda beni sevmek icin bi adım atacaktı.

- Hayır Barış bunu sana yapamam.
-Nasıl? Buğlem... Ben sanmıştım kii..
-Barış tam dört senedir sana bir kere olsun olabilir dedim mi?
-Hayır..

Hic bir zaman demedin güzelim. Ben hep icimden sevdim seni. Hep belki dedim . Ben her seyi denedim ama sen hic sevmedin.. Hic.

-Barış iyi misin?....
Bak ben seni kırmak istemiyorum ama yeter artık beni bekleme, ben sevilecek birisi degilim, vazgec bu sevdadan. Uzaklas buralardan. Git.

Hicbir söz sevdiğim kadının gözlerimin icine bakarak git demesi kadar acıtmazdı yüregimi. Tam dört sene hep bekledim. Belki bir gün dedim. Ama bende yoruldum artık. Belki her sey icin en iyisi budur.

-Tamam güzelim.

" - Kaptaaaann tekneyi limana çek. "

BUĞLEM

Kendimi hic bu kadar kötü hissetmemistim. Sanki onunla oyun oynamısım gibi... Ama ben ona hic ümit vermedim ki. Hic sevebilirim demedim ki... Hep dostum dedim. Bana o kadar kırgın, o kadar bitik bakıyordu ki canımı cok acıtıyordu.. Ben sevmeyi unutmus birisiyim onu mutlu edemem ki..

- Buğleeemm..
- Efendim
- Gitmeden önce sana bir siir okumak istiyorum, söylemek istedigim tüm her sey o siirde gizli.
- Barıs.....
- Acıklama yapma Buglem. Git dedin cok kalmadan gidecegim merak etme ama simdi sus ve beni dinle. En azından son kez.
-Peki seni dinliyorum. Bu gece son kez seni dinleyeceğim süpermen.

Kolumdan tuttu. Beraber güverteye oturduk. Hava soguktu titredim, ceketini cıkarıp bana verdi. Gözlerime o kadar derin bakmasina ragmen hicbir sey hissedemiyordum. Konusmaya basladı..

Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.

Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.

Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.

Özdemir Asaf'ın seevdigi kadar cok mu sevmisti yani beni? Ben böyle sevilmeyi haketmismiydim?

- Özdemir'in sevdiği kadar sevdim seni Buglem. Öyle imkansız, öyle ulaşılmaz, öyle çok. Ama simdi gitme desen de dinlemem seni o kadar çok kırdın git derken kalbimi.. İnan su hayatta cok yara aldım hicbiri böylesine yıkmadı beni. Ama sende haklısın seni sevmem hataydı. Senin beni sevebilmen de imkansız. Ben kendimce hayallere daldım. Git Buğlem. Ben degil önce sen git.

- Barış bak ben...

-GİT !

- Hoşcakal...

Egilip yanağını öptüm bunu neden yaptım bilmiyorum. Ama simdi gitmeliyim. Ama son sözümü söylemeden gitmem..

Farzet ki bir rüzgardım
Esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur
Sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu...
Kaybolup gittim
Belki de bir rüyaydım senin için
Uyandın ve ben bittim Barış..

Senden Geriye Kalan Ben...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin