5.Bölüm "Sana İnanmıştım"

1.1K 86 3
                                    

Deffy arabayı durdurunca düşüncelerimden sıyrıldım ve dışarı baktım. Yazlık evine gelmiştik ama içimden hiç inmek gelmiyordu. Ona ne diyecektim tamam katil o değildi ama ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum.


Deffy: "Benim de gelmemi ister misin?" dedi.

Defne: "Yalnız gitsem daha iyi olacak " dedim.

Deffy: "Sen bilirsin" dedi.

Defne: "Aslında gelsen daha iyi olur" dedim.

Deffy: "Tamam" dedi.


Arabadan inip evin kapısına doğru ilerledik. Kapıyı orta yaşlı bir teyze açtı.


Kadın: "Buyrun" dedi.

Defne: "Biz Demir beye bakmıştık" dedim.

Kadın bir şey demek için ağzını açtığında arkadan ondan daha yaşlı bir teyze gelip "Gülizar bunlar kim?" dedi.

Kadın: "Hanımlar Demir bey için gelmişler Ayten hanım" dedim.

Ayten hanım: "Demir şuan da burada değil ama içeride bekleyebilirsiniz" dedi.

Deffy: "Olur" dedi.

Defne: "Nerede?" dedim.

Ayten hanım: "Atının yanına gitti" dedi.

Defne: "Oraya gidebilir miyim?" dedim.

Ayten hanım: "Tabi gülizar seni götürsün " dedi.

Defne: "Gerek yok siz bana tarif edin ben giderim" dedim.

Ayten hanım: "Bahçenin arkasından azıcık ileride görürsün zaten" dedi.

Defne: "Tamam" dedim. Deffye bakıp "Sen içeri gir ben hemen geleceğim" dedim.


Bahçenin arkasına doğru gittim. Ayten hanımın tarif ettiği gibi biraz gidince gözüküyor. İçeri gireceğim sırada onun sesini duydum. "Defne bana inanmıyor benim katil olduğumu düşünüyor Prenses" dedi. Kiminle konuşuyordu ki sonra kafamı uzatıp baktım bembeyaz bir atla konuşuyordu. "Sence onu nasıl inandırabilirim katil olmadığıma" dedi. Sonra dayanamayıp "O zaten senin katil olmadığını biliyor" dedim.


Demir: "Prenses sen konuştun mu kızım?" dedi.

Güldüm sonra arkasını dönüp bana baktı.

Demir: "Defne senin burada ne işin var?" dedi.

Koşarak ona sarıldım "Senin için geldim katil olmadığını biliyorum en başından beri yapacağını düşünmemiştim ama sen itiraz etmeyince" dedim. Bana sarılıp "Önemi yok artık sen gerçeği biliyorsun ya bana inanıyorsun ya" dedi. Sonra da arkamdan bir yere bakıp "Deffy" dedi. Arkamı döndüğümde arkamda Deffy ve Ayten hanım bize bakıyordu. Bir Deffye bir Demire baktım sonra Deffy Demire sarıldı ve "Selim sensin dimi?" dedi.


Defne: "Selim mi?" dedim.

Deffy: "Sana anlattığım arkadaşım vardı ya o işte" dedi.

Demir: "Defne bak" dedi.

Defne: "Sus" dedim. Sonra ağlamaya başladım "Ne zaman sana inansam yalan çıkıyor hani Selim ölmüştü sen Demirdin ne oldu?" dedim.

Demir: "Defne beni bir dinlersen" dedi.

Defne: "Artık dinlemek istemiyorum" deyip koşarak ordan uzaklaşmaya çalıştım.


Yola çıktığımda önüme gelen bir taksiyi durdurup bindim.

Taksici: "Nereye?" dedi.

Defne: "Havaalanına" dedim.

Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin