21.Bölüm "Deniz Feneri.."

785 63 2
                                    

-YAĞMUR-


Evde televizyonun karşısında ki kanepeye uzanmış keyif yaparken telefonum çalmaya başladı. "Kim bu gece gece arayan?" diye söylene söylene masanın üzerindeki telefonumu almaya gittim. Sonra ekrana baktım 'Deniz Feneri :)' yazıyordu. Heyecandan az kalsın telefonu yere düşürüyordum. Sonra derin bir nefes alıp telefonu açtım.


+"Efendim" dedim.

-"Yağmur sen misin?" dedi.

+"Kimi aradığını bilmiyor musun sen?" dedim.

-"Hayır biliyorum da açmayınca numara yanlış galiba diye düşünmeye başlamıştım" dedi.

+"Masanın üzerindeydi ondan anca açabildim" dedim.

-"Müsait misin?" dedi.

+"Evet" dedim.

-"Abin Ecemle birlikte seninde Ecemin annesini arayıp sizde kalacağını söylemeni istedi" dedi.

+"Ararım o sorun değilde abimler nereye gitti?" dedim.

-"Konuşacakları varmış ondan" dedi.

+"Geç mi gelirler acaba?" dedim.

-"Bilmem belki hiç gelmezler" dedi gülerek.

+"Çok komik Deniz evde yalnızım ondan soruyorum" dedim.

-"Yalnız mısın?" dedi.

+"Evet" dedim.

-"Tamam o zaman gelirler yani bilmiyorum bana da bir şey demedi sadece seni arayıp bunları söylememi istedi o kadar" dedi.

+"Tamam sağol" dedim.

-"Tamam başka bir şey yoksa kapatıyorum bara geri dönmem lazım" dedi.

+"Yok" deyip telefonu yüzüne kapattım.


Düşüncesiz, duygusuz herif. Burada evde yalnızım diyor insan "Geleyim mi korkuyor musun?" der. Sonra telefondan 'Leyla Teyze :)' yazısını buldum ve aradım.


+"Alo Leyla teyze benim Yağmur" dedim.

-"Efendim kızım biliyorum ekranda yazıyor" dedi. Kadın haklı kendimi gerizekalı gibi hissettim. Bütün suç o Denizde insanda akıl mı bırakıyor?

+"Leyla teyze ben seni Ecem bu akşam bizde kalabilir mi diye aramıştım" dedim.

-"Kalsın da kendisi neden aramıyor" dedi.

+"Kendisi uyudu çünkü" dedim.

-"Uyudu mu?" dedi.

+"Evet bende geç oldu kıyamadım" dedim.

-"Tamam kızım dikkat edin kendinize" dedi.

+"Tamam Leyla teyzecim sağol" deyip telefonu kapattım.


İzin aldığıma dair Denize mesaj attım.


Gönderilen Deniz Feneri :) : 'Leyla teyzeden yani Ecemin annesini arayıp izin aldım.' yazdım.


Gönderen Deniz Feneri :) : 'İyi yapmışsın da bunu bana değil abine haber versen daha iyi olur :D' yazmış.


Gönderilen Deniz Feneri :) : 'Tamam.' yazdım.


Sonra abime mesaj atmaya karar verdim.


Gönderilen Birtanecik Abim :) : 'Abi Deniz beni arayıp Ecemin annesini aramamı ve bizde kalması için izin almama söyledi. Bende temin Leyla teyzeyi arayıp izin aldım haberin olsun.' yazdım.


Gönderen Birtanecik Abim :) : 'Tamam bizde konuşup geliceğiz sen Eceme yer ayarla' yazmış.


Gönderilen Birtanecik Abim :) : 'Tamam sorun değil benim odada yatarız onunla' yazdım.


Abimle Ecem ne konuşuyorlardı merak etmiyor değildim. Ama şimdi Denizi arasam sorsam beni azarlar. Abime sorsam söylemez zaten. En iyisi Ecemi beklemek o gelince anlatır nasıl olsa..

Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin