-DEFNE-
Sıkıcı bir okul günü daha. Neyse ki okulların son haftası. Sınavların bitmesiyle bir rahatlama hissi geldı. Alarm çalmadan kalkıp hazırlandım. Doğukan birazdan gelir zaten. Mesaj sesi geldi.
Gönderen Kötü Çocuk: 'Ben geldim uykucu :D' yazmış. Cevap yazmak yerine çantamı alıp aşağıya indim. Annemle babam kahvaltı yapıyorlardı "Ben çıktım" dedim. Yine arabasına yaşlanmış bir şekilde beni bekleyen bir Doğukanla karşılaştım. Ama artık bu manzara hoşuma gitmeye başladı. Galiba ona çok alıştım.
Defne: "Günaydın" dedim.
Doğukan: "Günaydın güzellik" dedi.
Defne: "Hadi gitmiyor muyuz?" dedim.
Doğukan: "Erkencisin" dedi.
Defne: "Seni bekletmek istemedim" dedim.
Doğukan: "Bunu sevdim" dedi sonra saatine bakıp "Daha zaman var hadi kahvaltıya gidelim" dedi.
Defne: "Olur" deyip arabaya girdim. O da kendi tarafina geçip arabayı çalıştırdı. Kafamı cama yaslayip dışarıyı izlemeye başladım.Doğukan: "Defne geldik" dedi. O an dışarıya baktığımda beni ilk defa getirdiği o cafeye gelmiştik. Can burada yanıma gelip "Bitti kızıl" demişti. Sonra da gitti zaten. Can aklıma gelince gözlerim dolmaya başladı. Kafamı yukarı kaldırıp geri gitmelerine sağladım. Sonra da Doğukanın peşinden cafeye girdim.
Doğukan: "Meyve suyu mu çay mı?" dedi.
Defne: "Efendim?" dedim.
Doğukan: "Daldın gittin kızım ne içeceksin meyve suyu mu çay mı?" dedi.
Defne: "Meyve suyu" dedim.
Doğukan: "Hangisi olsun?" dedi.
Defne: "Vişneli" dedim.
Doğukan: "İki tane kahvaltı tabağı bir vişne suyu birde çay" dedi.
Garson: "Peki Doğukan bey" deyip yanımızdan gitti.
Doğukan: "Sen iyi misin?" dedi.
Defne: "Evet" dedim.
Doğukan: "Tamam" dedi. Sonra Doğukanın telefonu çaldı bana bakıp "Geliyorum hemen" deyip masadan kalktı.Telefon konuşması bitince masaya geri döndü bu sırada siparişlerimız de gelmişti.
Defne: "Bir şey mı oldu?" dedim.
Doğukan: "Hayır" dedi.
Defne: "Morelin bozuk gibi" dedim.
Doğukan: "Bugün okula yalnız gideceksin" dedi.
Defne: "Tamam sorun değil" dedim.
Doğukan: "Okul çıkışı bekle seni bara ben götüreceğim" dedi.
Defne: "Tamam" dedim.Yemeği yedikten sonra Doğukan beni bir taksiye bindirdi kendide arabasına binip gitti. Okulun sokağına girince taksiden indim. Biraz yürümek bana iyi gelebilirdı. Taksiden inip yürürken yanımda siyah bir araba durdu önemsemeden devam ederken iki kişi beni zorla arabanın içine soktu sonrası ise burnuma tuttukları bez yüzünden etraf kararmaya başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)
Teen FictionBu bir devam kitabıdır. Ona Prenses Deme! kitabının ikinci kitabıdır. Bu kitabı anlamak için ilk önce birinci kitabı OKUYUN! Macera devam ediyor. Ama bu sefer bütün herşey ve herkes açıklığa kavuşuyor..