31.Bölüm "Herkes İşine Baksın"

883 63 0
                                    

Akşama kadar Ecem, Onur, Deniz, Kaan, Yağmur, Emir, Can, Bora ve abim beni yalnız bırakmadılar. Hep birlikte evde bir şeyler yaptık. Akşam olunca Ecem onlarla gitmem için ısrar etti. Aslında kabul etmek içimden gelmiyordu ama benim yüzümden koltukta yatan Can'a da kıyamıyordum. Kabul ettim bende. Yağmur bizi bırakmak istemedi ama Ecem kabul etmedi.

Ecem: "Annem beni merak ediyor kaç gündür sizdeyim hem Defneyle gidersem yumuşar hem de Defnenin iyi olduğunu kendi gözleriyle görür" dedi. Yağmur buna biraz bozulmuştu bunu bugün bir kere daha yapmıştık. Ama bizim elimizden ne gelir biz Ecemle daha eski arkadaşız.

Ecemlere gidince Leyla teyze ikimize de sarıldı sonra da "Cezalısınız" dedi.

Ecem: "Anne ne cezası ya" dedi.

Leyla: "Benimle film izleme cezası" deyip güldü.

Defne: "Seve seve" dedik. O gece üçümüz film izledik. Eskiden yaptığımız gibi. Sonra Ecemle birlikte yatıp uyuduk. Gece telefonuma mesaj geldi. Normalde umursamazdım ama nedense bakmak geldi içimden.

Gönderen Kötü Çocuk: 'Kararını verdin mi? Yarın okul çıkışı aynı cafede..' yazmış.

Sonra yatakta oturur pozisyonu alıp düşünmeye başladım. Ne yapmalıydım hiç bilmiyorum. Kiminle konuşmalıydım ama bu durumda konuşacak kimsem yoktu. Kimseyi bu işe karıştırmak istemiyordum.

Bütün gece düşünmekten uyuyamadım. Ecem beni görünce "Uyumadın mı sen?" dedi.

Defne: "Uyku tutmadı" dedim.

Ecem: "Beni de uyandırsaydın ya otururduk birlikte tek başına ne yaptın bütün gece?" dedi.

Defne: "Düşündüm" diyemedim onun yerine "Hiç öyle oturdum" dedim.

Ecem: "Bir şey yok dimi?" dedi.

Defne: "Ne gibi bir şey?" dedim.

Ecem: "Benden sakladığın bir şey?" dedi.

Defne: "İyice paranoyak oldun sende" dedim.

Ecem: "Öyle olsun bakalım" dedi.

Defne: "Ben okula gelemem" dedim.

Ecem: "Nedenmiş?" dedi.

Defne: "Formam yanımda değil" dedim.

Ecem: "Benim yedekleri giy" dedi.

Defne: "Onlar çok kısa ama" dedim. Gerçekten de öylelerdi yani benim formalarıma göre.

Ecem: "Abartma hem önceden de giymiştin bir şey olmaz hem güzel kızsın biraz göstersen bir şey olmaz" dedi.

Defne: "Off tamam" dedim.

Eceme göre normal boy da olsa da bana göre kısa olan formayı giyip okula gittik. Bugünün çabuk bitmesini istiyordum. Bahçeden girince bankın tekinde Doğukan ve yanında iki çocuğun oturduğunu gördüm. Teki Doğukan ve diğerini dürtüp bize bakmasını sağladı. Doğukan bana bakınca ilk baş şaşırdı sonra da alaylı şekilde gülümsedi. Sinir olmuştum ben kimseye gözükmeden sınıfa gitme derdindeyken bu sefer de Kaanlar çıktı karşıma.

Deniz: "Günaydın kızlar" dedi.

Ecem: "Günaydın" dedi.

Defne: "Günaydın çocuklar" dedim.

Onur: "Nasılsın Ecem?" dedi. Ecem ona cevap vermeyince de bana dönüp "Sen nasıl oldun Defne?" dedi.

Defne: "Daha iyiyim sağol Yağmur geldi mi?" dedim.

Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin