47.Bölüm "Neden?"

677 49 0
                                    

-DEFNE-

Uyandığımda ne kadar zamandır burada elim kolum bağlı şekilde olduğumu bilmiyorum. Ellerimi hareket ettirmeye çalışınca canım daha çok acıdı. Etrafıma baktığımda kimsenin olmadığını gördüm. Gözlerim deponun içinde ki karanlığa alışmışken deponun kapısı açıldı. Sonra içeri beni buraya getiren adam girdi. Arkasından biri daha girdi bu patron olması lazım. Diğer adam dışarı çıkıp kapıyı örttü. Deponun içi hala karanlık olduğundan adamın yüzünü net göremiyordum. Bana doğru yaklaşıp "Rahat ettin mi Defne?" dedi. Yüzünü net görebileceğim şekilde yakınıma gelmişti. O an ağzımdan "Burak abi" çıktı.

Burak: "Evet benim" dedi.
Defne: "Neden?" dedim.
Burak: "Benim işlerime burnunu sokmaya çalıştın ufaklık" dedi.
Defne: "Ben birşey yapmadım" dedim.
Burak: "Ama yapacaktın ben engel olmasaydım" dedi.
Defne: "Neden bahsettiğini bilmiyorum" dedim.
Burak: "Numara yapma Defne" dedi. Sonra deponun içinde dolanmaya başladı "Kafanın içinden ne geçiyor bilmiyorum" dedi.
Defne: "Birşey geçmiyor beni neden kaçırdın?" dedim.
Burak: "Ne o seni merak mı ederler?" dedi.
Defne: "Evet çoktan polise gitmişlerdir" dedim.
Burak: "Defne defne" dedi alayla. Sonra tam karşımda eğilip "Seni kim merak edecek?" dedi. Sonra yine kendi cevap verdi "Küs olduğun alien mi? Yoksa seninle konuşmayan arkadaşların mı? Belki de seni bırakıp Ankaraya dönen abin ve sevdiğin çocuk" dedi. Sonra gözlerime bakıp "Hangisi merak etmiştir Defne?" dedi.
Defne: "Doğukan" dedim. Ağzımdan bi anda çıkmıştı.
Burak abi gür bir kahkaha atıp "Doğukan mı?" dedi.
Defne: "Evet hatta gelip beni buradan kurtaracak" dedim.
Burak: "Sen hayal dünyasında mı yaşıyorsun Defnecim" dedi.
Defne: "Korktun mu?" dedim.
Burak: "Doğukan aşık olduğu kız olan Sedayı kurtarmaya gelmedi zamanında şimdi seni mı kurtarmaya gelecek" dedi. Birşey demedim haklıydı. Ben Doğukanın nesiyim ki beni kurtarmaya gelsin.
Defne: "Bana ne yapacaksın?" dedim.
Burak: "Seni sevgilinle buluşturacağım" dedi.
Defne: "Anlamadım" dedim.
Burak: "Seni Berkanın yanına göndereceğim özlemişsindir" dedi.
Defne: "Beni öldürecek misin?" dedim.
Burak: "Berkan ölü olduğuna göre yani evet" dedi.

Sonra silahı kafama tuttu. Gözlerimi kapattım günlerce akmaması için yoğun uğraş verdiğim gözyaşlarım usul usul yanağımdan iniyordu. Burak abi silahı daha da dayayıp "Elveda" dedi.

Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin