Sabah kalkıp kimseye görünmeden evden çıktım. Saat daha 10 olmamasına rağmen buluşacağımız cafeye gelmiştim. Garson yanıma gelip "Ne alırdınız?" dedi. Gülümseyerek "Arkadaşımı bekliyorum o gelince sipariş vereceğim" dedim. Arkamdan biri "Arkadaş olmadığımızı sanıyordum" dedi. Arkamı dönüp baktığımda Doğukanı gördüm. Karşıma geçip oturdu sonra da garsona dönüp "İki tane kahve" dedi. Son sözlerini söylerken bana bakıyordu.
Doğukan: "Erkencisin" dedi.
Defne: "Sende" dedim.
Doğukan: "Geç kalmayı ve geç kalanları sevmem" dedi.
Defne: "Ne güzel" dedim.
Garson kahvelerimizi masaya bırakıp gidince Doğukana dönüp "Sen beni mi takip ediyorsun?" dedim.
Doğukan: "Nereden çıktı bu?" dedi.
Defne: "Hastaneden kaçtığımı nereden biliyorsun o zaman?" dedim.
Doğukan: "İnkar etmiyorsun yani" dedi.
Defne: "Yaptığım şeylerin arkasında dururum" dedim.
Doğukan: "Yanlış olsa bile mi?" dedi.
Defne: "Evet yanlış olsa bile" dedim.
Doğukan: "Seninle iyi anlaşacağız Defne" dedi.
Defne: "Ne konuda?" dedim.
Masanın üstünden bana doğru eğilerek "İntikam" dedi. O kadar sessiz söylemişti ki ama ben duymuştum.
Defne: "Ne intikamı?" dedim.
Doğukan: "Senle benim intikamımı alacağız" dedi.
Defne: "Kimden?" dedim.
Doğukan: "Berkan seni nasıl kandırdıysa Seda da beni kandırdı biz ikimizde aynı kaderi yaşadık" dedi.
Defne: "Evet ama olan oldu" dedim.
Doğukan: "Ama intikam alabiliriz" dedi.
Defne: "Berkan öldü Seda da berbat durumda nasıl intikam alacağız saçmalama" dedim. Sonra ayağa kalkıp "Ben gidiyorum" dedim.
Doğukan: "Onlardan alacağımızı kim söyledi?" dedi.
Arkamı dönüp "Aklında ne var senin?" dedim.
Doğukan: "Oturda konuşalım" dedi.
Tekrar oturdum "Kimden intikam alacağız ki?" dedim.
Doğukan: "Kabul ediyorsun yani" dedi.
Defne: "Hayır" dedim.
Doğukan: "Bence hemen cevap verme" dedi. Sonra da "Berkanla Sedayı buna iten abisiyle babası onlar bu ilişkisi istemedi onlarda bizi buldu" dedi.
Defne: "Evet ama" dedim.
Doğukan: "Daha geçenlerde Berkanın katili olarak başkasını göstermedi mi Burak sana" dedi.
Defne: "Sen nereden biliyorsun bunları" dedim.
Doğukan: "Senin hakkında tahmininden daha fazla şey biliyorum Defne" dedi.
Defne: "Gerçekten amacın ne Doğukan?" dedim.
Doğukan: "Bana yardım etmeni istiyorum" dedi.
Defne: "Neden yapayım bunu?" dedim.
Doğukan: "Berkan için" dedi.
Adını duyunca bir şey diyemedim.
Doğukan: "Hala ona aşıksın dimi?" dedi.
Defne: "Değilim ama bu zamanında olmadığım ya da ölmesini istediğim anlamına gelmez herşeye rağmen ölmesini istemezdim" dedim.
Doğukan: "Ama öldü hemde katilleri şuan elini kolunu sallaya sallaya geziyor" dedi.
Defne: "Bilmiyorum biz onlara ne yapabiliriz ki?" dedim.
Doğukan: "Defne onların amacı sensin farkında değil misin ilk önce Berkanla seni yapmak istediler olmadı şimdi sıra Kaanda" dedi.
Defne: "Kaanın bu işle ilgisi yok" dedim.
Doğukan: "Var ama bilinçli bire şekilde değil ona sana aşıkmış gibi davranması için zorluyorlar" dedi.
Defne: "Nasıl yani?" dedim.
Doğukan: "Kaanın zayıf yanını kullanıyorlar" dedi.
Defne: "Nasıl anlamadım" dedim.
Doğukan: "Kaan küçüklüğünden beri Berkan elinden herşeyini aldığı için ona karşı bir hırsla büyümüş küçükken elinden oyuncaklarını alırken büyüdükçe arkadaşlarını hatta hoşlandığı kızı aldı" dedi.
Defne: "Bilmiyorum Doğukan benimle ne gibi dertleri olabilir ki" dedim.
Doğukan: "Bak Defne seninle ne dertleri var neden sana zarar vermek istediklerini bende bilmiyorum ama sorun şu ki dertleri sensin bu ortada sana başka yollardan zarar vermeye çalışıyorlar Berkan öldüğünde senin o sokakta ne işin vardı Defne?" dedi.
Defne: "Aslında o akşam beni Burak abi çağırdı Berkan çok kötü içip içip seni sayıklıyor ağlamaya da başladı ne yapacağımı şaşırdım gel Defne" dedi.
Doğukan: "Gördün mü? sana diyorum amaçları sana acı çektirmek ama nedeni ni benden bilmiyorum" dedi.
Defne: "Ben ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim.
Doğukan: "Düşün Defne bu intikam işini düşün bence biz bunu halledebilirz" dedi.
Defne: "Tamam düşüneceğim" dedim.
Doğukan: "Bu konuştuklarımız aramızda kalsın kimseye ama kimseye bahsetme" dedi.
Defne: "Tamam" dedim.
Doğukan: "Seninle iyi anlaşacağız" dedi.
Saatte baktım bizimkiler çoktan uyanmıştır. Ecemler de gelecekti en iyi gitmek.
Doğukana bakıp "Benim gitmem lazım" dedim.
Doğukan: "Yine mi kaçtın evden?" dedi.
Defne: "Evet kimseye seninle buluşacağımı söyleyemezdim" dedim.
Doğukan: "Aferin" dedi.
Ayağa kalkıp giderken arkamdan "İyi düşün Defne" dedi. Sonra da "Berkan için unutma" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)
Teen FictionBu bir devam kitabıdır. Ona Prenses Deme! kitabının ikinci kitabıdır. Bu kitabı anlamak için ilk önce birinci kitabı OKUYUN! Macera devam ediyor. Ama bu sefer bütün herşey ve herkes açıklığa kavuşuyor..