-DOĞUKAN-
Evde oturmuş içkimi içerken Utkuyla Yalın geldi.
Yalın: "Abi sana bir şey söylememiz lazım" dedi.
Doğukan: "Defneyle mi ilgili?" dedim.
Utku: "Evet abi" dedi.
Doğukan: "Söyleyin" dedim.
Yalın: "Abi Defne bayılmış şimdi hastanedeymiş" dedi.
Doğukan: "Ne demek bayılmış" diye bağırdım.
Utku: "Sinir krizi geçirmiş abi ondan bayılmış" dedi.
Doğukan: "Neden olmuş?" dedim.
Yalın: "Orasını tam bilmiyoruz abi ama hastanede şuan ailesi hastaneye götürmüş hemen" dedi.
Doğukan: "Kalkın gidiyoruz" dedim.
Yalın: "Nereye abi?" dedi.
Doğukan: "Hastaneye" dedim.
Yalın: "Kaanlar felan oradadır abi ne diyeceğiz bizi görürlerse" dedi.
Doğukan: "Uzaktan bakıcağız durumu nasıl diye o kadar" dedim.
Yalın: "Tamam abi" dedi.
Hastanenin önüne yaklaştığımızda Defnenin arkadaşlarını hastaneden çıkarken gördük. Çalıların arkasına saklandık bizi görmesinler diye.
Yalın: "Bunlar neden gidiyor ki hepsi" dedi.
Utku: "Defne iyi galiba gittiklerine göre" dedi.
Doğukan: "Galiba" dedim. Sonra on dakika olmadan hastaneden koşar adım Defne çıktı.
Utku: "Abi Defne çıktı" dedi.
Yalın: "Kaçıyor gibi bir hali var" dedi.
Doğukan: "Evet yalın sen git Defnenin numarasını bul, Utku sen burada kal biraz bende gidip takip edeyim bakalım nereye gidiyormuş bizim kaçak" dedim.
Utku: "Tamam abi" dedi.
Yalın: "Olmuş bil abi" dedi.
Defneyi sahile kadar takip ettim. Sanki nereye gideceğini bilemez bir haldeydi. Sonra bian da kalkıp hızlı adımlarla yürümeye başladı tabi bende arkasından. Bir apartmana girdi. Bu sırada Utku aradı beni.
+"Ne var" dedim.
-"Abi annesiyle babası Defneyi arıyor" dedi.
+"Nasıl yani" dedim.
-"Gerçekten kaçmış ailesi kötü durumda şuan" dedi.
+"Tamam sen oradan uzaklaş bizim eve git" dedim.
-"Tamam abi" dedi.
+"Utku" dedim.
-"Efendim abi" dedi.
+"Sana birazdan bir adresi mesaj atacağım kim oturuyor araştır" dedim.
-"Tamam abi" dedi.
Telefonu kapatıp Utkuya adresi mesaj attım. Çok gecikmeden cevap yazdı.
Gönderen Utku: 'Abi o adreste benim bildiğim kadar şu yeni çocuklar oturuyor' yazmış.
Gönderilen Utku: 'Tamam eve git hemen bende geliyorum' yazdım.
Akşam evde buluştuğumuzda Yalın gelip bana numarayı verdi. Sonra kendi evlerine gittiler. Bende odamda otururken mesaj atmaya karar verdim.
Gönderilen Kötü Kız: 'Hastaneden kaçmak mı? Senin gibi iyi kızlara yakışıyor mu hiç yakıştıramadım Defne..' yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)
Teen FictionBu bir devam kitabıdır. Ona Prenses Deme! kitabının ikinci kitabıdır. Bu kitabı anlamak için ilk önce birinci kitabı OKUYUN! Macera devam ediyor. Ama bu sefer bütün herşey ve herkes açıklığa kavuşuyor..