55.Bölüm "Okulun İlk Günü.."

850 48 2
                                    

2 AY SONRA

-ECEM-

Okulun ilk günü olduğundan kimseyi tanımadığımdan mecburen Onurla okula gittim. Denizle Yağmur Cumartesiden Çanakkaleye gittiler. Dün akşam arayıp kimsesiz çok eğlendiklerini söylediler. Keşke bende şehir dışı yazsaydım. Onurla derse girmeden kantine gittik. Ben otururken o ikimiz için çay almaya gitti. Gelirken o bir kere eve getirdiği kızı gördü. Kız Onuru görünce "Onur" deyip boynuna atladı. Az kalsın çocuğu yakıyordu.  Onur benim oturduğum yeri gösterip "Gelsene" dedi. Kızla birlikte yanıma geldiler. Kız beni görünce "Merhaba tatlım" dedi.

Ecem: "Merhaba" dedim.

Onur: "Tanışıyor dunuz siz dimi?" dedi.

Adını hatırlamadığım kız: "Edaydı dimi tatlım?" dedi.

Onur: "Hayır Ecem" dedi.

Ecem: "Seninki de Kezbandı dimi?" dedim.

Onur gülmemek için dudaklarını bastırırken kız bozulduğunu belli etmemeye çalışarak "Hayır Berna tatlım" dedi.

Ecem: "Kezban daha çok yakışırmış" dedim.

Onur: "Senin burada ne işin var Berna?" dedi.

Berna: "Burayı kazandım siz?" dedi.

Onur: "Bizde hangi bölüm?" dedi.

Berna: "işletme" dedi.

Onur: "Aynı sınıftayız demek ki" dedi.

Berna: "Gerçekten mi?" deyip Onurun boynuna atladı. Sonra bana dönüp "Senin ki hangi bölüm tatlım?" dedi.

Onur: "Oda İşletme üçümüzde aynı sınıftayız bu güzel" dedi.

Ecem: "Ya ne demezsin" dedim fısıldar gibi söylemiştim ama Onur duymuştu.

Okul çıkışı bara Kaanın yanına gittim. Okul bara yakın olduğundan okuldan kalan zamanda ona yardım edecektim. 

Ecem: "Kaan inanabiliyor musun iki tane gerizekalıyla aynı sınıfa düştüm" dedim.

Kaan güldü. Bir şey demedi. Geldiğimden beri bütün gün olanlardan bahsettim. En çokta kıza Kezban dememe güldü. 

Kaan: "Üzülme bu kadar" dedi.

Ecem: "Üniversite hayatım güzel olması gerekiyordu berbat değil" dedim.

Kaan: "Daha okulun ilk günü hem okul bitene kadar onlarla takılmak zorunda değilsin kendine arkadaş bulursun" dedi.

Ecem: "Aslında haklısın biliyor musun?" dedim. Gülümsedi bende ona gülümsedim.

-YAĞMUR-

Okulun ilk günü ve yanımda sevgilim. Aslında üniversiteyi hiç böyle hayal etmemiştim. İstanbuldan uzağa gidemem diyordum ya da gidersem de arkadaşlarımla aynı yere giderim diye hayal etmiştim ama sevgilimle olmakta çok güzel.. 

Deniz: "Sevgilim abin aradın sabah" dedi.

Yağmur: "Ne dedi aşkım?" dedim.

Deniz: "Berna vardı ya bir kere sizin evde tabu oynamıştık" dedi.

Yağmur: "Evet canım?" dedim.

Deniz: "İşte Berna Ecem ve Onurla aynı sınıfa düşmüş" dedi.

Yağmur: "Ciddi olamazsın Ecem deliye dönmüştür"  dedim.

Deniz: "Evet hem de nasıl Bernaya kezban demiş biliyor musun?" dedi.

Kızıl Prenses (Ona Prenses Deme!'nin Devamı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin