'Twenty Eight

2K 166 84
                                    

Ben geldim 🙋🏻‍♀️ İyi okumalar!

Jungkook yatağın diğer ucunda hissettiği sarsıntı ile gözlerini aralayıp yatağın içine çıplak üstü ile giren Taehyung'a baktı. Elleri ile saçlarını karıştırarak, içtiği ağrı kesici ilaca rağmen ağrıyan ayağı ile sırt üstü yatağa uzanan Taehyung'un göğsüne kafasını koydu. Bir süre birbirlerinin nefes seslerini dinledikten sonra Taehyung eğilerek Jungkook'un dağınık saçlarını koklayarak öptükten sonra uzun elleri ile saçlarını okşamaya başladı.

"Yanlış anlaşılma için özür dilerim, sevgilim."

Taehyung hafifçe öksürüp sesini düzeltti ve, "Önemli değil" dedi.

Jungkook çenesini Taehyung'un göğsüne yasladığın da Taehyung da tavandaki bakışlarını Jungkook'a çevirdi.

"Asıl ben özür dilerim, Jungkook," yatakta oturarak Jungkook'un sargı bezi ile sarılan ayak bileğine baktı, "Acıyor mu?" diye sordu.

Jungkook, Taehyung endişelenmemesi için kafasını hızla iki yana sallayarak, "Hayır, acımıyor" dedi.

Taehyung, Jungkook'un incinen ayağına dikkat ederek üzerine doğru eğildi. Kırmızı ince dudaklarını Jungkook'un dudakları ile birleştirince içinde yeşeren pişmanlık duygusu sakinleşmeye başlamıştı.

Taehyung öpüşünü daha da hızlandırırken, Jungkook da onun dudaklarına ayak uydurmaya çalışıyordu.

Taehyung aniden dişlerini Jungkook'un kırmızılıklarına bastırdı ve Jungkook Taehyung'un ağzına inledi. Taehyung son kez dudaklarını yaladıktan sonra geri çekildi ve, "Ayağın iyileşene kadar daha fazla ileriye gitmeyelim" dedi.

Jungkook Taehyung'un tadı kalan dudaklarını dili ile yalayarak kafasını aşağı yukarı salladı.

Taehyung kendini jungkook'un üzerinden alarak yan tarafa doğru attı. Uzun ellerini Jungkook'un ince beline sararak yavaşça kendine doğru çekti. Dudaklarını dağınık saçlarının arasında gezdirdikten sonra, "Iyi uykular, güzelim" dedi.

"Sana da, sevgilim."

-

|Eunbin'nin doğum günü|

Jungkook yüzünün her yerine konulan ıslak öpücükler ile gözlerini araladı. Görüş alanı netleşmesi için ellerini yumruk yaparak ovaladı. Gözünün önüne gelen yüz ile hafifçe gülerek hâlâ kendisine öpücükler bırakan Taehyung'a, "Ya Taehyung dur artık!" diye bağırdı.

Taehyung tam tersini yaparak öpücüklerini Jungkook'un süt beyazı boynunda gezdirerek önce ısırıyor sonra da ıslak dudakları ile öpüyor ya da yalıyordu. Jungkook gıdıklanarak omuzlarını yukarıya doğru kaldırarak, "Ya Taehyung dur!" diye kahkahalarının arasında bağırdı.

Taehyung geriye çekilerek, "Ayağın acıyor mu?" diye sordu.

Jungkook, "Hayır, fazla acımıyor" dedi.

"Pekala, hadi kalk benim küçük sevgilim. Organizasyon şirketi geldi ama benim tavşanım daha yeni uyanıyor" dedi.

Jungkook hemen yattığı yerden kalkarak, "Ne?! geldiler mi? Ya neden daha erken uyandırmıyor, Taehyung" dedi.

Taehyung sırt üstü yatakta yatmış gülüyordu. Jungkook kaşlarını çatarak ayağa kalkıp yerdeki tişörtüne uzanacağı sırada Taehyung yataktan kalkarak, "Dur sen ben vererim" dedi.

Taehyung yerdeki tişörtün ters dönmüş kollarını düzelterek Jungkook'un önce kafasından sonra da kollarından geçirerek küçük bir çocuk gibi giydirdi.

Daddy || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin