Τα τριαντάφυλλα για κάποιους συμβολίζουν τον έρωτα και το πάθος. Το κόκκινο χρώμα έχει ένα κύρος αλλά το παρομοιάζουν και με την αγάπη.
Για κάποιους άλλους τα τριαντάφυλλα είναι επικίνδυνα και ύπουλα. Με τα αγκάθια του μπορείς να σε τραυματιστείς και να πονέσεις.
Εσείς τι πιστεύετε;Σαν Ντιέγκο 2018
Η μέρα κυλούσε ήρεμα. Η ζέστη του καλοκαιριού αγκάλιαζε την πόλη.
Η Lillian είχε σπουδάσει σεναριογράφος μα το μυαλό της δεν μπορούσε να σκεφτεί μια καλή ιδέα για ταινία.
Φορούσε ένα άσπρο σορτσάκι και ένα κίτρινο τοπακι, τα μαλλιά της τα είχε πιασμένα με ένα μολύβι και καθόταν στο γραφείο της κοιτάζοντας με άδειο βλέμμα το κενό χαρτί.
Καμία ιδέα και η ζέστη την έκανε να χάσει την ψυχραιμία της και να τσαλακωσει με μανία το χαρτί.
Η πόρτα ακούστηκε...《Πέρασε!》είπε με φωνή που προδίδει την αγανάκτηση της. Η μητέρα της ξεπροβάλει με ένα δίσκο με μπισκότα...
Άφησε τον δίσκο το γραφείο και σταύρωσε τα χέρια της. Η Giselle πάντα στεναχωριεται όταν βλέπει την κόρη της σε τέτοια κατάσταση.
Της εξήγησε τον λόγο που είχε κλειστεί σε αυτό το δωμάτιο για ώρες και η Giselle την φίλησε τρυφερά το κούτελο...《Ολα θέλουν τον χρόνο τους. Δεν πρέπει να πιέζουμε καταστάσεις αν δεν είναι γραφτό να συμβούν. 》Τα λόγια της την έκαναν να προβληματιστει.
《Τα λες όλα αυτά λες και ξέρεις. Η έμπνευση έρχεται μόνο με την έρευνα και την πίεση από μόνο του δεν θα έρθει ποτέ!》. Της απάντησε και κοίταξε το ταβάνι.
Η Giselle γέλασε με αυτό της το σχόλιο και είπε...
《Γιατί δεν πας στην σοφίτα ίσως κάτι από όλα αυτά τα άχρηστα αντικείμενα σε βοηθήσουν να σκεφτείς κάτι καλό!》.Η Lillian ξεφυσισε αλλά άκουσε την συμβουλή της μητέρας της και πήγε στην σοφίτα.
Από πίσω της ήταν και η μητέρα της που είχε το κλειδί μαζί της. Όταν άνοιξε την πόρτα λίγη σκόνη εμπόδισε το οπτικό τους πεδίο αλλά μετά από λίγα λεπτά ξεκίνησαν την αναζήτηση.
Η Lillian έπιασε στα χέρια της ένα παλιό πικάπ...
L: Λειτουργεί ακόμα αυτό;Είπε και φυσηξε την σκόνη που είχε καλύψει την συσκευή
G: Πιθανότατα όχι αλλά αν το φτιάξουμε ίσως ακούσεις και τα τραγούδια που άκουγε η μάνα σου όταν ήταν στην ηλικία σου...
Της απάντησε με την γέρικη φωνή της η Giselle.
L: Και αυτή η φωτογραφία; Δικιά σου είναι;
YOU ARE READING
Young Blood
ChickLitΒλέπουν μετά από χρόνια την ιστορία τους σε ταινία... Η νεαρή Lillian είναι σεναριογράφος και η πρώτη της ταινία θα είναι βασισμένη σε ένα παλιό ημερολόγιο το οποίο ανήκει στην μητέρα της Giselle Jones. Σε αυτό το ημερολόγιο η Giselle γράφει για το...