Και ο κάκτος βγαζει άνθη

23 6 0
                                    

Κάκτος Συμβολίζει την προστασία και την αντοχή, όπως οι σχέσεις. Θέλει να παλέψεις σκληρά για να μην μαραζωσεις και νιώσεις την πίκρα της ρουτίνας. Αν όμως τα καταφέρεις θα αντέξει για πολύ καιρό.
Το ξέρατε όμως ότι και ο κάκτος βγάζει ένα λουλουδάκι, δεν είναι δα και τόσο άσχημο φυτό τελικά ετσι;

Ήταν μεσημέρι όταν αποφάσισα να σχολασω πιο νωρίς και να πάω να φάω, κατά προτίμηση κάτι δροσερό. Σήμερα η ζέστη είναι ανυπόφορη, κάπως έτσι καταλαβαίνεις ότι έρχεται το καλοκαίρι. Έβγαλα βιαστικά την ποδιά μου, πήρα την υφασμάτινη τσάντα μου και πήρα τους δρόμους της σχεδόν άδειας πλατείας.
Ένας κυριουλης είχε αφήσει το πικάπ του να παίζει δυνατά και να γεμίσει την πλατεία με όμορφη μουσική.
Περπατούσα στον ρυθμό και μετά σταμάτησα για να ακούσω έναν κιθαρίστα που έπαιζε δίπλα από το πέτρινο συντριβάνι.
Δεν του είχαν αφήσει πολλά λεφτά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Τα τραγούδια που έπαιζε είναι πασίγνωστα και η φωνή του ήταν εξαιρετική.

Ήθελα να του αφήσω μερικά ψηλά στην θήκη της κιθάρας του όταν μου έκοψε το βήμα ένας ψηλός τύπος. Χαμογέλασα πλατιά...
Ήταν ο Harry, τον κατάλαβα από την ραμμένη καρδούλα που είχε στο μπράτσο και φυσικά από την χαμηλή κοτσίδα.
Γύρισε και με κοίταξε, έσκυψε το κεφάλι του για να με χαιρετήσει και ανταπέδωσα κάνοντας το ίδιο. Ήρθε και στάθηκε δίπλα μου, τι άρωμα ήταν αυτό που μούδιασε τις αισθήσεις μου άραγε;
Περπατούσα και εκείνος δίπλα μου, κανείς δεν μιλούσε, κανείς δεν ήθελε να μιλήσει, αυτή η ησυχία ήταν ότι έπρεπε για να έναν μεσημεριανό περίπατο.

Τον οδήγησα σε ένα παγωτατζιδικο. Εγώ πήρα φράουλα και εκείνος σοκολάτα και καθίσαμε σε ένα μικρό στρογγυλό τραπεζάκι ο ένας απέναντι στον άλλον.
Δεν ήθελα να συναντήσω το βλέμμα του αλλά μπορούσα να διακρίνω ένα τεράστιο χαμόγελο θαυμασμού. Βέβαια τι θα μπορούσε να θαυμάζει;

H: Γιατί με κερασες παγωτό; Τι έχεις βάλει με τον νου σου πονηρή;

Είπε για να ελαφρύνει την κατάσταση και να σπάσει τον πάγο. Γέλασα με αυτό του το σχόλιο και γέλασε και αυτός μαζί μου.

G: Μην φανταστείς, είχα γενέθλια χθες και τα πέρασα μοναχικά οπότε εσένα βρήκα εσένα κερνάω. Οπότε μην το παίρνεις πάνω σου γόη.

Τότε το χέρι του έβαλε την ξανθιά μου τούφα πίσω από το αφτί μου για να αποκαλύψει όλο μου το πρόσωπο. Ένιωσα να κοκκινίζω, αυτή η περιπέτεια μαζί του θα έχει πλάκα τελικά.

Young BloodOù les histoires vivent. Découvrez maintenant