Δελφίνιο...

11 3 0
                                    

Δελφίνιο η αγριοσταφίδα: Συμβολίζει τη ζεστή, ανοιχτή καρδιά και το κάλλος. Δείχνει προσήλωση και ήπιες αντιδράσεις. Δίνει ένα συναίσθημα ελαφρότητας.
Προέρχεται από την ελληνική λέξη “delphis,” που σημαίνει δελφίνι.

Harry

Το επόμενο πρωί ξύπνησα σε ένα άδειο κρεβάτι, είχε φύγει έτσι απλά; Αυτό ήθελε μόνο άραγε, μια βραδιά μαζί μου και μετά να πάει πίσω στον φλωρακο της; Σηκώθηκα από το κρεβάτι και ξεφυσισα, είδα πως υπήρχε ένα χαρτάκι, το πήρα στα χέρια μου καθώς ήταν σίγουρα γραμμένο από εκείνη.
Θα ήθελα όλο αυτό να μείνει μεταξύ μας και να το ξεχάσουμε. Αγαπώ τον Benedict και δεν θέλω να τον πληγωσω!》
Γέλασα από ειρωνεία και έσφιξα το χαρτάκι στην παλάμη μου και πετώντας το μακριά μου. Έκανα ένα μπάνιο και ντύθηκα, πήγα να αλλάξω τα σεντόνια στο κρεβάτι και παρατήρησα κάτι...
Τράβηξα τα σεντόνια και παρατήρησα μια κηλίδα αίματος!
Αυτό σημαίνει ότι ήταν η πρώτη της φορά, κοίταξα έξω από το παράθυρο αφήνοντας μερικές ηλιαχτίδες του ήλιου να με φωτίσουν και να κάψουν το πρόσωπο μου, τι μαλακας που είμαι.
Ήμουν ο πρώτος της και ούτε που την ρώτησα, οι ενοχές έπνιξαν την λογική πως δεν θα μπορούσα να ξέρω.
Ετοιμάστηκα βιαστικά και βγήκα να την ψάξω, έπρεπε να σιγουρευτώ και κυρίως να δω αν είναι καλά. Είμαι ευγενικός με κοπέλες που κάνουν πρώτη φορά σεξ μαζί μου και η συγκεκριμένη είναι ακόμα πιο ιδιαίτερη περίπτωση.
Την νοιάζομαι και ας μην θέλω να το δείξω άλμα τώρα πρέπει να πάω κόντρα στις αρχές μου...

Καβαλησα την μηχανή μου και πήγα στο μαγαζί της, αν είμαι τυχερός θα δουλεύει και δεν θα χρειαστεί να την ψάξω πολλές ώρες. Όταν έφτασα για καλή μου τύχη είχα δίκαιο, ήταν εκεί σκυμμενη και έβαζε χώμα σε μερικές γλάστρες. Είχε τα μαλλιά της μαζεμένα με ένα μολύβι και ήταν πολύ σεμνά ντυμένη με αυτή την γαλάζια σαλοπετα που καλυβε όλο της το πόδι. Ήθελα πρώτα να την παρατηρήσω από κοντά πως δείχνει, αν είναι καλά, αν μπορεί να περπατήσει ή αν πονάει. Αν παρατηρούσα τίποτα περίεργο θα την πλησίαζα για να την βοηθήσω αν έδειχνε καλά θα την άφηνα στην ησυχία της.
Όταν σηκώθηκε όρθια παραπατησε και το αφεντικό της την έπιασε από την πλάτη για να μην πέσει πίσω, τρανταχτηκα και κατεβηκα από την μηχανή μου. Όταν έμεινε πάλι μόνη της έφτασα εκεί και την φώναξα.
《Giselle!》
Το έντρομο βλέμμα της συνάντησε το δικό μου που έδειχνε ανησυχία...
Περπάτησα και έφτασα κοντά της, εσκυψα στο αφτί της και εκείνη έκανε ένα βήμα πίσω για να με αποφύγει...
《Είσαι καλά; 》
Την ρώτησα και μπήκα μέσα στα ουράνια μάτια της, εκείνη με απορία σουφρωσε τα φρύδια της και μου γύρισε την πλάτη για να σηκώσει έναν βαρύ σάκο με χώμα.
Αυτόματα άπλωσα τα χέρια μου και πήρα τον σάκο στην αγκαλιά μου 《Δεν έπρεπε να έρθεις στην δουλειά, έπρεπε να κάτσεις σπίτι να ξεκουραστείς και ίσως αν έβλεπες έναν γιατρό...》
Με σταμάτησε αρπάζοντας πίσω το βάρος και έκανε την ανηξερη όσο εγώ συνέχιζα να την κοιτάζω έντρομος για την ασφάλεια της.

Young BloodNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ