Του λουλούδι Αμαρυλλίς συμβολίζει την υπερηφάνεια, την αποφασιστικότητα και την λαμπερή ομορφιά.
O θρύλος λέει πως η Αμαρυλλίς υπήρξε μια ντροπαλή, όμορφη νύμφη, η οποία ερωτεύτηκε τον Αλταίονα, ένα βοσκό όμορφο σαν τον Απόλλωνα, και δυνατό σαν τον Ηρακλή.Ο Αλταίονας, όμως, δεν έδειχνε κανένα ενδιαφέρον για την Αμαρυλλίδα. Εκείνη αποφάσισε να κερδίσει την αγάπη του, χωρίς να νοιάζεται για τις συνέπειες. Ο Αλταίονας, ασυγκίνητος από τη γοητεία της, είχε μοναδική επιθυμία να του προσφέρουν ένα λουλούδι που όμοιο του να μην υπήρχε στον κόσμο. Η Αμαρυλλίδα πήγε και συμβουλεύτηκε λοιπόν το μαντείο των Δελφών. Εκεί της δόθηκε ο χρησμός πως θα πρέπει να φορέσει ένα λευκό φόρεμα για τριάντα νύχτες και να σταθεί μπροστά από την πόρτα του Αλταίονα, τρυπώντας το δέρμα της πάνω από το σημείο της καρδιάς. Στην συνέχεια θα έπρεπε να γράψει με το αίμα της το όνομα της πάνω στην πόρτα του. Από τις σταγόνες που έπεσαν στο χώμα μπροστά στην πόρτα του Αλταίονα, γεννήθηκε ένα υπέροχο φυτό. Έτσι όταν ένα πρωί ο Αλταίονας άνοιξε την πόρτα του, αντίκρισε ένα πανέμορφο λουλούδι με βαθυκόκκινα πέταλα, που είχε βαφτεί από το αίμα της καρδιάς της Αμαρυλλίδος. Κατ' αυτόν τον τρόπο η Αμαρυλλίδα κέρδισε την αγάπη του Αλταίονα.
Στο σήμερα
《Δεν το καταλαβαίνω αυτό!》η φωνή της Lillian αντηχησε από το δωμάτιο της και αμέσως μετά ξεπροβάλει από το δωμάτιο προς το σαλόνι με ένα παράπονο στο πρόσωπο της.
《Πως γίνεται να ερωτεύτηκες με την πρώτη ματιά και αυτός φλερταρε με άλλες!》
Ξεκαρδιστηκε στο γέλιο η Giselle και σκούπισε τα γέρικα ματιά της που είχαν δακρύσει.
《Αχ γλυκιά μου και αυτό ήταν μόνο η αρχή!》της είπε και κουνησε το δάχτυλο της για να δώσει έμφαση.
《Μα καλά αυτός δεν σε ήθελε καθόλου; Εξαφανίστηκε έτσι και μετά τι; Μαμά λάθος άτομα αγαπούσες όταν ήσουν νέα 》
Έσκυψε το κεφάλι της, πήρε μια βαθιά ανάσα και είπε με λίγη στεναχώρια.
《Δεν ήταν το λάθος άτομο, ήταν η λάθος στιγμή 》.
Η Lillian γύρισε πίσω στο δωμάτιο της και συνέχισε να διαβάζει με κομματική προσήλωση.(Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά με υψηλές θερμοκρασίες που έκανε τον κόσμο να θέλει να μπει μέσα στο συντριβάνι της πλατείας και να μείνει εκεί μέσα για να δροσιστεί...)
Τελείωσε η δουλειά επιτέλους. Τα λεφτά μου τα έβγαλα οπότε ήρθε η ώρα για διακοπές, αλλά να πήγαινα που; Με ποιόν;
Η παρέα μου, μου πρότεινε να πάμε όλοι μαζί για κάμπινγκ σε μια απομονωμένη παραλία και να μείνουμε εκεί για καμιά εβδομάδα αλλά αρνήθηκα.
Αυτός ο Benedict φαίνεται να την έχει πατήσει μαζί μου και νιωθω κάπως άσχημα που δεν νιώθω το ίδιο. Είναι τόσο γλυκούλης και όταν μιλάει για την οικογένεια του σκέφτομαι πως θα ήταν τέλειος άντρας για σπίτι. Ένα βράδυ είχαμε βγει όλοι μαζί και ήπιαμε λίγο παραπάνω.
Εγώ ήμουν λίγο πιο μακριά από τους άλλους και μιλούσα μαζί του. Λέγαμε για τα ονόματα που θα θέλαμε να δώσουμε στα παιδιά μας και χασκογελουσαμε με τις ανοησίες που λέγαμε.
ESTÁS LEYENDO
Young Blood
Chick-LitΒλέπουν μετά από χρόνια την ιστορία τους σε ταινία... Η νεαρή Lillian είναι σεναριογράφος και η πρώτη της ταινία θα είναι βασισμένη σε ένα παλιό ημερολόγιο το οποίο ανήκει στην μητέρα της Giselle Jones. Σε αυτό το ημερολόγιο η Giselle γράφει για το...