Όπως υπαγορεύει το όνομά τους, τα ηλιοτρόπια συμβολίζουν τη ζεστασιά και την χαρά. Επίσης δίνουν μηνύματα αφοσίωσης ενώ το κίτρινο χρώμα τους παραπέμπει στο καλοκαίρι. Στην αρχαίοελληνική μυθολογία, το ηλιοτρόποιο είναι συνδεμένο με μία νύμφη που μεταμορφώνεται σε λουλούδι αφού έχει χάσει την αγάπη της, κάτι που δίνει στο λουλούδι, ιδιαίτερη ρομαντική σημασία.
Το πρωί σηκώθηκα από το άδειο κρεβάτι, δεν κοιμήθηκε μαζί μου χθες το βράδυ. Πήγα και την είδα στον καναπέ κουρνιασμενη και γαλήνια. Την λάτρευα αλλά την πληγώνω με τις πράξεις μου, θα βρω τρόπο να ξεπληρωσω το χρέος μου και θα την κάνω ξανά ευτυχισμένη.
Στάθηκα από πάνω της και τράβηξα μερικές τούφες από τα μάτια της για να αποκαλύψω το αγγελικό πρόσωπο της.
Τι όμορφη που είναι που είναι όταν κοιμάται...Ξαφνικά άνοιξε τα μάτια της και με κοίταξε απορημένη.
《Καλημέρα λουλουδάκι μου!》της είπα χαμηλόφωνα και άγγιξα το μάγουλο της!
《Μμ, πως νιώθεις; 》Με ρώτησε απότομα και σηκώθηκε όρθια και έπιασε τα μαλλιά της μια ατσαλη κοτσίδα.
Την πλησίασα και την πήρα αγκαλιά από πίσω σφιγγοντας την για να μην με αποφεύγει πια.
Την φίλησα γλυκά στον λαιμό και τα χέρια μου πήγαν στις ωραίες τις καμπύλες στους γοφούς.
Γύρισε στο πρόσωπο μου και με φίλησε ενώ τα χέρια της μπλεχτηκαν στα μαλλιά μου!
《Συγνώμη!》της ψιθύρισα και εσκυψα στο στήθος της σαν μωρό. Το μόνο που ήθελα να ακούσω είναι τον χτυπο της καρδιάς της για να ηρεμήσω!
Με σήκωσε στα μάτια της και μου φίλησε το κούτελο.
Μου έπιασε το χέρι και με οδήγησε στην κρεβατοκαμαρα που και με έβαλε να κάτσω από πάνω της ενώ εκείνη θα έβγαζε το νυχτικο της.
Έμεινε με τα εσώρουχα και με άφησε να την απολαύσω ενώ εκείνη θα έβγαζε την μπλούζα μου και το παντελόνι μου.
Με τράβηξε ακόμα πιο κοντά της και με φιλούσε σε όλο το σώμα. Το χέρι της πήγε κάτω και με πίεσε δημιουργώντας μου μια ωραία αναστάτωση και με έκανε να ανασανω βαθιά!
《Σε θέλω μέσα μου τώρα!》είπε ξεπνοα και με αγκάλιασε με τα πόδια της ενώ με βοήθησε να μείνω γυμνός και να μπω μέσα της.
Κουνιομασταν αργά μαζί και βγάζαμε βογκητα ικανοποίησης.
Η ηδονή που μου προκαλούσε με έκανε να θέλω να πάω πιο γρήγορα!
Έβαλα το ένα χέρι μου κάτω από την μέση της για να την σηκώσω ελαφρά και να κινηθώ πιο γρήγορα όσο εκείνη θα γυρνούσε την πλάτη της προς τα πάνω από την ευχαρίστηση.Μετά από λίγα λεπτά τελειώσαμε μαζί και αγκαλιαστηκαμε. Ήταν ένας έρωτας συγχωρέσεις παρα ένα απλό σεξ, έτσι επικοινωνούμε στα δύσκολα καθώς κάποιες φορές τα λόγια είναι πολύ φτωχά!
Την άφησα μετά να πάει στην δουλειά της όσο εγώ θα προσπαθώ να βρω λύση.
Εύκολα λεφτά δεν θα μπορούσα να βγάλω ακόμα και αν δούλευα με υπερωρίες. Έπρεπε να πουλήσω κάτι ή κάποια πράγματα που να μην χρειάζομαι πια.
Βρήκα μερικά παλιά μου ρούχα και κάποια καλά ρολόγια που θα ήταν καλά για το μαγαζί με τις αντίκες κι έτσι πήγα εκεί για να πάρω τα πρώτα δολάρια στα χέρια μου. Όσο πιο κοντά έφτανα στα χίλια δολάρια τόσο πιο γρήγορα θα ξεπληρωσω τα χρέη μου.
Βέβαια το ποσό που κατάφερα να μαζέψω δεν έφτανε ούτε τα τριάντα, δύο καλά ρολόγια πήγαιναν μόνο για δεκα και οι μπλούζες μόνο πέντε. Τι θα μπορούσα να κάνω για να τελειώσω γρήγορα...
VOUS LISEZ
Young Blood
ChickLitΒλέπουν μετά από χρόνια την ιστορία τους σε ταινία... Η νεαρή Lillian είναι σεναριογράφος και η πρώτη της ταινία θα είναι βασισμένη σε ένα παλιό ημερολόγιο το οποίο ανήκει στην μητέρα της Giselle Jones. Σε αυτό το ημερολόγιο η Giselle γράφει για το...