Το γαρίφαλο οπως και ο ερωτας εχουν πολλες σημασίες

22 5 7
                                    

Σε γενικές γραμμές εκφράζει την αγάπη, τη γοητεία και την διάκριση, τη νέα αγάπη και τον ενθουσιασμό του νέου έρωτα. Επίσης συμβολίζει την επιλεκτικότητα!
Με μια ιστορία που χρονολογείται πάνω από 2.000 χρόνια, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι τα γαρίφαλα είναι πλούσια σε συμβολισμούς. Μπορεί να βρεθεί σε ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και ανάλογα ποικίλει ο συμβολισμός τους.

Γαρύφαλλο Κίτρινο: Αποστροφή και απόρριψη

Γαρύφαλλο Κόκκινο: Θαυμασμός

Γαρύφαλλο Λευκό: Αγνή αγάπη και ταλέντο

Γαρύφαλλο Σκούρο κόκκινο: Βαθιά αγάπη και στοργή

Γαρύφαλλο Ροζ: Συμβολίζει την τόλμη. 

Γαρύφαλλο των ποιητών: Αβρότητα, φινέτσα και τελειότητα

Harry

Όλη μέρα την σκεφτόμουν, τι άσχημη καψούρα είναι αυτή η γυναίκα. Μια με τρελαίνει και από την άλλη δεν είμαι για κάτι τέτοιο...
Ήθελα να την δω έστω και για λίγα λεπτά, πήρα τους δικούς μου και ξεκινήσαμε το μικρό ταξιδάκι. Όταν φτάσαμε είδα από μακριά μια κοπέλα να είναι σκυμμενη, όταν σηκώθηκε την αναγνώρισα και χαμογέλασα αλλά το χαμόγελο μου γρήγορα εξαφανίστηκε όταν είδα να είναι μαζί της ένας τύπος και ήταν αρκετά κοντά της. Ήθελε να την φιλήσει, ξεροβηξα και ξεκίνησα να τραβάω το γκάζι ασταμάτητα, οι φίλοι μου έκαναν το ίδιο καθώς τους αρεσε να προκαλούν φασαρίες και ας μην ήξεραν τον λόγο.

Τους χώρισα, η ικανοποίηση δεν μπορούσε να κρατήσει δεν μπορούσε με τον εκνευρισμό.
Ήταν όλη την ώρα μαζί από την ώρα που καθίσαμε γύρω από την φωτιά μέχρι και όταν σηκώθηκαν να χορέψουν. Να βράζει το αίμα μου να φουντωνω και να μην μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό. Άμα έβλεπα ότι πλησιαζανε πολύ κοπανουσα τα χέρια μου και την τρόμαζα.
Το βράδυ όλοι πήγαν για ύπνο εκτός από εμένα, κοιτούσα τον σκοτεινό ουρανό με τα πανέμορφα άστρα και σκεφτούν πως θα ήθελα να τα μαζέψω όλα μαζί και να της φτιάξω ένα κολιέ, ήταν μάλλον κάτι παραπάνω από καψούρα.
Αχ Giselle πόσο με αναστατώνει η μορφή σου, το κόκκινο σου φόρεμα που ζήλευα επειδή αγκάλιαζε το σώμα σου όταν εγώ δεν μπορούσα. Μα ξέρω ότι δεν υπάρχει ελπίδα, είμαι ελεύθερος οι δεσμεύσεις είναι η φυλακή μου, εκείνη θέλει το σίγουρο το είπε κιόλας ενώ εγώ τι μπορώ να προσφέρω;
Έβγαλα τον αναπτήρα από το μπουφάν μου και το τσιγάρο μου. Το έβαλα στο στόμα και άναψα τον αναπτήρα, σταμάτησα, δεν άξιζε μπορεί να ένιωθα να πνίγομαι μέσα στο ίδιο μου το σώμα αλλά δεν θα το κάνω, μόνο για εκείνη.

Young BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora