Συμβολίζει: αγάπη, σεμνότητα, ενθουσιασμό, συναισθηματικό, δέσιμο
Το γιασεμί είναι ένα όμορφο λευκό και κομψό λουλούδι που μυρίζει γλυκά.Επιτέλους μαζί, αυτή η σχέση πέρασε έναν μικρό γολγοθα για να φτάσει στο επιθυμητό του αποτέλεσμα αλλά τελικά τα κατάφερα. Είμαι με έναν άνθρωπο που από το πρώτο λεπτό η σεξουαλικη μου ζωή άνθισε σαν λουλούδι μέσα μου.
Ο Harry ήταν πάντα αυτός που με έκανε να γελάω, να νιώθω ζωντανή, να ζω το καλοκαίρι όπως έπρεπε και όχι να το αφήνω να φύγει. Τα δροσερά του χέρια τώρα θα βρίσκονται πάντα στο πρόσωπο μου και τα σαρκωδη χείλη του θα φιλανε τα δικά μου.Του ζήτησα να μείνει μαζί μου, δεν ήθελα να λείπει από δίπλα μου πια, ήθελα να ξυπνάω και να βλέπω το εξωτικό του πρόσωπο με αυτά τα μάτια που έμοιαζαν με λιβάδι από το έντονο πράσινο τους. Και πόσο ήθελα να χαθώ σε αυτό το λιβάδι...
Το σεξ μαζί του δεν είναι ποτέ βαρετό, πάντα το απολαμβάνω τόσο όσο και εκείνος και το καλύτερο είναι ότι μετά θα μου φτιάχνει φαγητό και θα καθόμαστε στην αυλή να απολαμβανουμε την μέρα ή το φεγγάρι.
Κανένα βάρος, καμία αναστάτωση όλα έτσι όπως έπρεπε να είναι από την αρχή.《Δεν θα πας στην δουλειά σήμερα; 》
Τον άκουσα από πίσω μου την ώρα που εγώ έγραφα στο ημερολόγιο μου για εκείνον. Το έκλεισα απότομα και γύρισα να τον κοιτάξω χαμογελαστή! 《Μπα, λέω να κάτσω εδώ σήμερα μαζί σου!》Είπα και του έπιασα το χέρι τρυφερά.
《Αχ ατυχία, αυτή την φορά θα λείπω εγώ γιαυτό σε ρώτησα, για να μην σε αφήσω μόνη!》δεν με κοίταζε, το βλέμμα του ήταν ανέμελο, μια στον ουρανό, την άλλη στην εφημερίδα του μα ποτέ στα δικά μου μάτια. 《Έχεις κανονίσει να πας με τους φίλους σου βόλτα; 》προσπάθησα να αποσπάσω κάποια πληροφορία αλλά το μόνο που έκανε είναι να κουνήσει το κεφάλι του αρνητικά.
Ρολαρα τα μάτια μου, εφόσον δεν είχε σκοπό να μου απαντήσει θα συνεχίζω να γράφω και να προσθέσω ότι καμια φορά γινόταν απόμακρος και αγενής.
《Έχω δουλειά αλλά θα γυρίσω όσο πιο γρήγορα μπορώ εντάξει; 》Σηκώθηκε και με φίλησε στο μάγουλο. Έφυγε!
Για να είμαι ειλικρινής υπήρχαν φορές που έφευγε για "δουλειά " αλλά ποτέ δεν μου έλεγε τι έκανε. Δεν υποψιάζομαι κάτι κακό αλλά μπορώ να σκεφτώ θετικά σε κάτι άγνωστο;Harry
Με χαμόγελο την άφησα πίσω μου και με το που βγήκα στον δρόμο έσβησα!
Έπρεπε να εξασφαλίσω την ασφάλεια της.
Αυτό που δεν ξέρει είναι ότι το ατύχημα τότε δεν ήταν όντως ένα ατύχημα!
Το αμάξι, οι δύο άντρες μέσα, τους ήξερα και δυστυχώς δεν ήταν "φιλαράκια ". Μετά από εκείνη την διαμάχη στο κλαμπ πολλά άτομα θέλουν να βλάψουν ότι αγαπώ αν δεν τους έφερνα τα λεφτά. Τα λεφτά όμως τς έχω κιόλας ξοδέψει και δεν έχει μείνει τίποτα!
Σήμερα θα πήγαινα σε μια άλλη μικρή κωμόπολη μια ώρα μακριά. Θα γινόντουσαν αγώνες και υποσχέθηκα να παραβρεθώ. Αν νικήσω θα τους δώσω το ποσό αλλά αν χάσω θα πρέπει να βρω τρόπο να βγάλω την Giselle έξω από όλο αυτό, είχα σκεφτεί να σταματήσω την συμμετοχή μου αλλά ο μόνος τρόπος να το κάνω αυτό είναι να σταματήσω να ζω!
KAMU SEDANG MEMBACA
Young Blood
ChickLitΒλέπουν μετά από χρόνια την ιστορία τους σε ταινία... Η νεαρή Lillian είναι σεναριογράφος και η πρώτη της ταινία θα είναι βασισμένη σε ένα παλιό ημερολόγιο το οποίο ανήκει στην μητέρα της Giselle Jones. Σε αυτό το ημερολόγιο η Giselle γράφει για το...