Οι μαργαρίτες φυτρώνουν παντού, όπου υπάρχει βλάστηση το έδαφος γεμίζει μόνο με αυτό το λουλουδάκι.
Οι ερωτευμένοι παίζουν με τα πέταλα της για να παίξουν με την τύχη της αγάπης. Το κλασικό, με αγαπάει ή δεν με αγαπάει...
Εσάς... σας αγαπάει ο/η αγαπημένος/μενη σας;Giselle
Το βράδυ έκλεισα το μαγαζί και κατευθύνθηκα προς την στάση του λεωφορείου. Έβαλα τα ακουστικά μου και περπάτησα προς τα εκεί. Ξελυσα τα μαλλιά μου από αυτή την ατσάλι κοτσίδα που έκανα με ένα μολύβι και μερικές ξανθιές μπούκλες έπεσαν στο πρόσωπο μου.
Η διαδρομή ήταν κάπως απομονωμένη, ένας μονόδρομος που σπάνια περνούσαν αμάξια. Κοίταξα το γρασίδι και παρατήρησα πως είχαν φυτρώσει μαργαρίτες, όμορφα άσπρα λουλούδια τόσο διακριτικά αλλά και τόσο όμορφα. Αποφάσισα να κάνω μια στάση και να μαζέψω μερικές...Έβαλα μερικές πάνω στις μπούκλες μου κάνοντας την ψευδαίσθηση ενός στεφανιου. Συνέχισα να περπατάω για να προλάβω το λεωφορείο αλλά περίπου στα μισά της διαδρομής το είδα να φεύγει μπροστά από τα μάτια μου.
Χτύπησα το κούτελο μου από αγανάκτηση και έκατσα στο παγκάκι της στάσης για το επόμενο.Πέρασαν περίπου τριάντα λεπτά μα καμία ανταπόκριση. Κουνιόταν το πόδι μου νευρικά και ο εκνευρισμός μου ήταν απερίγραπτος. Σηκώθηκα και ξεκίνησα να περπατάω μέχρι το σπίτι...
Την ώρα που σηκώθηκα ένα δυνατό φως έπεσε πάνω μου. Το κίτρινο φως αγκάλιασε κάθε πτυχή του σώματος μου και ήταν τόσο έντονο που έκλεισα τα μάτια μου αυτόματα. Ξαφνικά το φως έσβησε.
《Δεν θα περάσει είναι περασμένες δέκα!》. Μια απαλή βαριά φωνή βγήκε από τον άγνωστο νεαρό που φορούσε κράνος. Κοίταξα το τζιν μπουφάν και παρατήρησα μια κόκκινη καρδούλα ραμμένη στο μπράτσο. Αυτό κάπου το είχα ξαναδεί...
《Το ξέρω δεν είχα σκοπό να περιμένω, καλή σας συνέχεια!》, είπα απότομα και ψυχρά για να αποφύγω την οποιαδήποτε συζήτηση. Ένας απομονωμένος δρόμος μια γυναίκα μόνη και ένας άγνωστος άντρας, η τέλεια σκηνή απαγωγής, σκέφτηκα και το αίμα μου πάγωσε από τον φόβο.
Έσβησε την μηχανή, κατέβηκε και με πλησίασε. Έβγαλε το κράνος και έχασα έναν χτυπο. Ήταν εκείνος ο αλαζόνας που έκοψε το τριαντάφυλλο, είναι αυτός που με τα μάτια του ένιωσα αναστάτωση και άγχος.
Τα μαλλιά του ήταν πιασμένα μια χαμηλή κοτσίδα φανερώνοντας τις φαβορίτες του.
ESTÁS LEYENDO
Young Blood
Chick-LitΒλέπουν μετά από χρόνια την ιστορία τους σε ταινία... Η νεαρή Lillian είναι σεναριογράφος και η πρώτη της ταινία θα είναι βασισμένη σε ένα παλιό ημερολόγιο το οποίο ανήκει στην μητέρα της Giselle Jones. Σε αυτό το ημερολόγιο η Giselle γράφει για το...