14-" Hanım bir kız.''

2.6K 227 28
                                    




" Fuat şuradaki kız tam senin tipin."  Uzakta bir süredir neşeli bir şekilde arkadaşıyla sohbet eden kızı gösterdim. Ara sıra üzülüyordum, yavşaktı ama bence ilişki bir insanıydı ve bir ilişkide olmasını isterdim. Bence kıza ne kadar öküzce hareketleri olsada saygılı ve sadık olurdu.

"Hani, hani hangisi?" Diye heyecanla baktığında gülerek çokta işaret etmemeye çalışarak kafasını kızın olduğu tarafa doğru yönlendirdim.

"Şu bak kırmızı üstlü olan, düz saçlı kumral." Dediğimde arayışının ardından bulduğunda bakışlarından beğendiğini anlamıştım. Bu kız cidden şeker duruyordu.

"Aa , cidden çok iyi." O kıza bakarken locaya gelen İlker beye ıslık çaldım. Bugün bu ikinci görüşmemizdi.

"Hoşgeldiniz İlkel bey." Islığıma göz devirirken yanımda oturan Cihan ile el sıkıştı.

"Kardeşim hoşgeldin."

"Hoşbuldum." Derken karşıma oturmuştu. Ona şöyle bir bakmıştım da, bu adamın kasları daha çok öne çıkmış gibiydi. Hangi spor salonuna gidiyordu acaba? Onu orada da rahatsız etmek çok eğlenceli olurdu.

"Hoşgeldin hoşgeldin de İlker bir dur, Çağ nasıl gitsem yanına?"  Diyerek Fuat bana dönerken kolumu omzuna attım nasihat veren bir amca edasıyla.

"Kardeşim bak kolundaki saat koleksiyon parçalardan biri, git de ki a bu saatten ben bulamamıştım." Derken Cihan gülerken İlker de ilerideki kıza bakıyordu. Bakmasa olmazdı paşam. Kıskandığımdan değildi, Fuat için yani.

"Oğlum saat ne alaka ben hiçbir şey anlamam." Diyen salak arkadaşıma ofladım.

"Ya bir dur güven bana."

"Sakin ol Fuat ya, Çağ kadar iyisini bulmuşsun." Diye Cihan ile güldüm. Geçen gün beni sinirlendirmişti ama bu da iyi çocuktu.

"Tabi , sen bilirsin." Diyerek bir anda imayla konuşan İlker ile ona dönerken bu çok hoşuma gitmişti.

Bence bu adam beni kıskanıyordu, başka açıklaması yoktu. Hatta bence değil, kıskanıyordu. Bana karşı ne hissettiğini bilmiyordum ama kıskandığına adım Çağ olduğu kadar emindim.

Tek bildiğim ondaki kıskançlık duygusuna tutunmuş ve onu çıldırtana kadar da bunu kullanıcaktım.

Benim için tahrik olmasını ve bunu kaldıramamasını , ben hiç kaldıramıyordum. Gidip üstüne sevgili yapmıştı bir şeyi kanıtlamak ister gibi bir de.

"Şş kavga etmeyin ben hepinize yeterim."

"Çüş devenin nalı kendine gel lan."diyerek sinirini bana yöneltirken yüzümde rahat bir gülümseme vardı.

"Sende kendine gel oğlum, ne bilirsiniz falan. Zaten bana da bozuk atıyorsun, hayırdır?"diye Cihan da ciddileşerek ona bakarken rahatça arkama yaslandım. İki arkadaşı birbirine düşürmüştüm ama pek sikimde değildi açıkçası.

"Ya Allah aşkına şurada konuyu dağıtmaz mısınız? Çağ konuş bebeğim benim."diyerek onları bölmek istercesine aralarında elini sallayan arkadaşım ile ona döndüm. Doğru, burada çok daha önemli bir konu vardı.

"Neyse sonra diyecek ki aa nereden falan sende diyeceksin ki şu arkadaşıma seni gösterdim nasıl yanına geleceğime dair bir fikrim yoktu-"

"Kanka bu hiç iyi gitmiyor bu ne böyle?"diyerek bana dönerken sinirle koluna vurdum.

"Ya sus, diyeceksin bunu söyleyebileceğimi söyledi o kadar yanına gelmek istiyordum ki buna tutundum."

"İyi gibi."diye hala emin olmayarak konuştuğunda sinirlerimi tepeme çıkarmıştı. Arkadaşın zaten o kadar iyi flört ve ilişki becerisi vardı ki ,iyi gibi diyordu bana.

Kafası Güzel  [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin