Zilin çalmasıyla sotelediğim tavukları karıştırırken Ekin'in içeriden gelen sesini duydum.''Ben bakıyorum kapıya.''
''Tamamdır.'' diye ona cevap verirken ,yemeğe geri döndüm.Fuat gelecekti yemeğe, o gelmişti büyük ihtimalle o yüzden bakmama gerek yoktu.
Dün gece İlker'le telefon konuşmamızın ardından Ekin ile gece yarısı ikiye kadar sohbet muhabbet derken zamanı bile unutmuştuk. Hamburgerci saat üçte kapıyacağını söylediği zaman kalkmıştık. Öküz gibi de yemiştik , kaçar tane yediğimizi hatırlamıyorum ama sabah kalktığımızda karnımız toktu.
Ekin gece kaldığı otele dönecekti ama oteli karşıdaydı ve tabi ki yıllar sonra gördüğüm arkadaşımı evimde misafi edecektim. Gece bana gelmiştik ve ona yatağımı hazırlayıp ben salonda uyumuştum. Uzun bir kavga etmiştik tabi, o koltukta yatarım diye tutturmuştu ama neyseki inatçı olan her zamandim.
Bugün restaurantıma uğrayacaktı yemek yemeğe ama toplantılarından zaman bulup gelememişti. Bende onu bu gecede kalmasına ve iş çıkışı Fuat ile ikisine özel yemek hazırlama teklifi sunmuştum. Birkaç ısrarın ardından yemeklerime hayır diyemeyeceği için kalmıştı.
İş çıkışı yemekleri yetiştirmek için koştura koştura eve gelmiştim, bana yardım etmek istese de mutfaktaki becereksizliği yüzünden onu mutfaktan atmıştım.
''Kolay gelsin.'' arkamdan gelen ses ile kapıya döndüğümde aldığım nefes boğazımı yakmıştı.
''İlker?''
İlker mutfak kapımda arkasında Ekin dururken elimdeki tahta kaşığı bırakarak ocağın altını kıstım. Ekin'in bende kalması bir yana, kapıyı ona açması işi daha da kötü hale getirmişti.
Sikeyim nasıl öğrenmişti anında geçmişimizi hiçbir fikrim yoktu. Geçmişimden çekinmiyordum sadece onunla biraz yakınlaşmaya başlarken bunun ortaya çıkması pekte iyi olmamıştı.
''Başka birini mi bekliyordun?''diye tek kaşını kaldırıp bana sertçe baktığında, yüzünden ve hareketlerinden ne kadar bozulduğunu anlayabiliyordum artık.
''Fuat gelecekti o sandım. Hoşgeldin.''diyerek gülümseyerek ona baktığımda bakışları yumuşamazken gergin ortamı fark eden Ekin , İlker'e döndü
''Ceketini ver istersen.''diye konuştuğunda İlker cümlesi bittikten sonra benden gözlerini çekip ona döndüğünde , bakışlarından kurtulduğum için nefesimi bıraktım. İstemsizce o bana öyle bakarken nefesimi tutmuştum.
''Ben kendim koyarım,daha önce gelmediğim yer değil.''diye sertçe ona konuşup hole döndüğünde Ekin şaşkınlıkla gülerek tezgaha yaslandı.
''Gergin.''diye yorumda bulunduğunda diğer tavadaki karamalize etmeye bıraktığım soğanları karıştırmaya döndüm bir anda.
''Ekin,lütfen.'' diye sessizce rica ettiğimde masummuşcasına ellerini havaya kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafası Güzel [BoyxBoy]
Genç Kurgu''İlk dövülüşüm değildi ama ilk kurtarılışımdı. '' Çağ arsız bir çocuktu, İlker ise daha önce böyle biriyle karşı karşıya kalmamıştı. [BoyxBoy]