18-''Cihan'a söyle o sokağa güvenlik koydursun.''

2.5K 192 53
                                    


Bardan çıktığımda nefeslerim düzensizdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Bardan çıktığımda nefeslerim düzensizdi.Sarhoş değildim bunu biliyordum ama kafamın da tam anlamıyla yerinde olduğunu söyleyemezdim.

Karşımdaki İlker olmasa büyük ihtimalle kucağından inmez ve o iş yatakta sonlanırdı. Konu o olunca işin rengi değişiyordu. Az önce kucağındayken kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atmıştı, daha önce bu kadar hızlı atışına ya da birinin dokunuşlarının bu kadar hoşum gittiği olmamıştı.

''Ben böyle aşkın ızdırabını sikeyim cidden.'' Diye söylenerek cebimden bir sigara çıkardım. Dertlenmiştim anasını satayım şu kafayla bile. Dertli Çağ görmek her yüz yılda bir gerçekleşirdi, aşktan dertlisi ise bin yılda olduğu için tarihi bir an yaşanıyordu.

Telefonumdan gelen bildirim sesiyle istemsizce bir ümitle telefonu elime aldım. İçimden bir his yazanın İlker olmasını ve nerede olduğumu öğrenip yanıma gelmesini istiyordu.

Birinden hoşlanmak cidden böyle bir şey miydi? Baktığın yerde onu görmek, duyduğun sesin o olmasını istemek miydi?

050***: Çağ, selam ben Ege

Ege yazısını gördüğüm an yüzüm düşerken sigaradan bir nefes daha çektim. İlker hariç herkes yazıyordu, İlker hariç herkes benimle görüşmek istiyordu.

Eğer hoşlanmak düşündüğüm gibi bir şeydiyse, İlker benden hoşlanmıyordu.

050***: kusura bakma ya, az önce seni biriyle gördüm

050***: biliyorum haddime değil ama beraber yemeğe çıkabiliriz demiştin

050***: ben ciddiyim, yani sen ve ben konusunda

050***: bir durum varsa bilmek isterim

Oflayarak telefonu cebime geri sıkıştırarak barın duvarına yaslandım. Ege'nin bizi görmesi umurumda da değildi, ciddi de istemiyordum. Onu da bir gram dahi ilgilendirmiyordu, iki dakika konuşup iki gülüştük diye havalara girmişti belli ki. Yaşımız başımız kaçtı ciddi için amına koyayım daha 27 yaşında bir çıtırdım.

İlker ile ilk burada karşılaşmıştık, gelip kahramancılık oynamıştı. Onu öyle gördüğümde Yunan Tanrısına benzetişim aklıma gelince güldüm. Çok yakışıklıydı piç.

''Pişt kardeş bakar mısın?'' yan taraftan gelen kaba sese döndüğümde ben mi şeklinde parmağıma kendimi gösterdim. ''Ben mi?''dediğimde yanıma gelmişti adam.

''He sen, Çağ sen misin?'' dediğinde tek kaşımı kaldırarak elimdeki sigarayı yere attım ve ayağımla söndürdüm. ''Hangi Çağ?''dediğimde hasbinallah çektiğinde güldüm.

''Orta Çağ .''dediğinde ben gülmeye başlarken sinirle devam etti.''Çağ Arıkan amına koyayım , sensin di mi o yavşak ırz düşmanı?''diye sinirle üstüme yürüdüğünde ofladım. Yşne dövülecektim kesin.

Kafası Güzel  [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin