22-''Bu Ekim kim lan?''

2.5K 183 86
                                    


Medya: Çağ'ın kombini ve vücudunun tam bir örneği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Medya: Çağ'ın kombini ve vücudunun tam bir örneği








''Şef, dışarı da bir müşteri seni çağırıyor.'' diyerek yanıma gelen garson ile gerildim ve etrafa göz gezdirdim. Neyseki baş şef ortalarda yoktu, onun tatavasını çekmek zorunda kalmayacaktım.

''Özellikle benim mi adımı verdi?''diye teyit etmek istercesine sordum. Elimdeki kaşığı yanımdaki şefe verdim tavadaki tavukları karıştırmaya devam etmesi için.

''Evet, şef yemekle ilgili bir şey soracakmış.''dediğinde oflayarak kafamdaki şapkayı düzelttim.

Ye yemeğini siktir olup git işte ne soru sormasıydı anasını satayım.

Garsonun dediği 16 numaralı masaya yürürken bana 32 diş sırıtarak bakan adama gözlerimi devirdim. Adımlarım ona yaklaştığında kısık sesle konuştum.

''Ananı sikicem ama senin.''

''Ne biçim müşteri ağırlıyorsun lan sen?Ayıp.'' diye gücenirmiş gibi elini göğsüne koyan İlker'e gözlerimi devirdim. Bu ikinciye beni mutfaktan çağırtmasıydı. Dün gelip otoparkta beni beklemesi yetmiyor , bugünde restoranta kadar gelmişti.

''Sen niye geldin yine , bir de tek başına yemek yiyorsun.''diyerek küçümseyerek gözlerimi kısarak ona baktım. İyi ki yalnız gelmişti çünkü yanında Cihan olmadığı sürece olan kişiyi kıskanacaktım.

Neyseki artık hayatında o kız yoktu da bir de benden hoşlanmamasının yanında o düşünce ile uğraşmayacaktım.

''Bana aç olunca gel yemek ye demedin mi?''Diyerek yüzüme tatlı tatlı bakıp onay beklercesine kafasını eğdiğinde gözlerimi devirdim.'' Öğle aramdı acıktım , geldim yiyorum işte.''dedikten sonra çatalıyla bir lokma daha alıp ağzına attı.

''Niye çağırdın beni?'' diye umursamazca konuştuğumda, şu an baş şef görecek diye çok gergindim ama bir yandan burada olması hoştu.

''Canım seni görmek istedi.'' diyerek sanki önemli olmayan bir şeyden bahseder gibi konuştuğunda, kalbim teklemişti. Beni, birinin görmek istemesi hele bu kişi İlker olunca o kadar özel hissettirmişti ki. İki gündür kendi isteğiyle bana gelmesi ise mideme kramplar sokar olmuştu.

''İlker bak beni böyle çağırma. Bilerek mi yapıyorsun, hayatım yetmedi kariyerimi de mi boka çevireceksin lan!''diye ona kafamı eğerek sessizce konuştum. Başka hiçbir müşteriyi rahatsız etmemeliydim, burası saygın insanların geldiği bir yerdi.

''Öncelikle hayatını boka çevirmedim. Ayrıca bunun kariyerinle ne alakası var ?''diye anlamazca bana baktığında ona eğildiğim için yakınımda olan gözlerine baktım.

Yine çok güzel bakıyordu, hep mi güzel bakıyordu bu adam yoksa her baktığı mı bana güzel geliyordu?

''Her yemeğime itiraz almam içeride baş şefin ağzıma sıçması demek oluyor seni gerizekalı. Neyseki şimdi ortalıkta yoktu da çağırıldığımı anlamadı.''diye ona açıklama yaparken dediklerimi dikkatle dinledi.

Kafası Güzel  [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin