Hoşgeldiniz...
.....
''Kanka şu kız bana bakar mı?'' Fuat parmağıyla kızı işaret ederken eline sinirle vurdum.
''Amına kodumun hayvanı parmakla işaret mi edilir?''dediğimde umursamazca omuz silktti.
Sonra gelip bana ilişki neden yürütemiyorum diye ağlıyordu, tanıdığım en düz mantık ve odun erkekti.Bence ilişki yürütmeyi geç, bir kızı ilişkiye ikna etmesi bile takdir edilesi bir başarıydı.
''Of tamam,söyle bakar mı bakmaz mı?''dediğinde gösterdiği kızı baştan aşağı süzdüm.Güzel bir fizik ,güzel saçlar , tatlı bir surat.Hem seksi hem tatlı bir kızdı o yüzden cevabım netti.
''Nah bakar.''deyip önümdeki birayı diktiğimde umursamazca saçlarını havaya dikti ve ayağa kalkıp gömleğini düzeltti.
''Bence de bakmaz ama ben yine de bir şansımı deneyeyim.''derken sırıttım.
İzlemesi zevkli olacaktı.
Fuat eminim seksi olduğunu düşündüğü bir şekilde kıza doğru kalabalıkta yürümeye çalışırken takılmasıyla kahkaha attım.O sırada kız onu fark ettiğinde kahkaham daha çok arttı.Fuat hemen kendine çek düzen verip kıza bir şeyler dediğinde kızın gülen yüzü saniye saniye düşerken bir şeyler demişti.Fuat ise hiçbir cevap vermeden geri döndüğünde biramı içmeye devam edip etrafı izlemeye döndüm.
Fuat yakışıklı çocuktu maalesef ağzı hiç laf yapamıyordu, bu yüzden kızlar başta onu gördüğünde sevinir ama konuşmaya başladığında tüm büyü bozulurdu.Ayrıca tanıdığım en sakar insanlardan biriydi o yüzden illaki bir sakarlık yapıyordu tanışma esnasında. Çok kez ona kız tavlama taktiği versem de resmen kızların yanına gidince unutuyordu. Aynı Friends'deki Phoebe'nin Joey'e fransızca konuşmayı öğretmeye çalıştığı sahneyi yaşıyorduk, ben öğretirken gayet anlıyor ama kendisi yapmaya çalıştığında eline gözüne bulaştırıyordu.
Fuat yanıma kendini attığında ağzımı açık bir şey diyecekken elini kaldırıp beni susturdu.''Bakmazdı zaten.''dediğinde sırıtarak etrafa bakınmaya devam ettim.
Ve gözüm birine takıldı.
Kaslı yapısı, keskin çene hatları, siyah saçları, koyu kahve gözleri, uzun boyu ile resmen yaklaşma üzerim havası veriyordu. Hiç ilk görüşte birinden bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyordum.İlk görüşte aşk zırvalıklarına hiç girmeyelim tamamen tensel bir çekim vardı şu an ve gel sikeyim seni dese tıpış tıpış giderdim, zerre tereddüt etmezdim. Sekste anlam arayan biri değildim, ihtiyacım varsa yapardım, çekim hissettiğim biriyle yapardım çok büyütmeye gerek yoktu.
Normalde yanına gidip direkt sulanırdım ama yanındaki çocuk barın sahibiydi ve bu barı seviyordum.Bardan vazgeçemeyeceğim için gözlerimi gezdirmeye devam ettim.Çünkü bu bar hem heteroların hem homoların takıldığı tek bardı. Çok olmamıştı burayı keşfedeli ve o zamandan beri Fuat ile geceleri burada takılıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafası Güzel [BoyxBoy]
Teen Fiction''İlk dövülüşüm değildi ama ilk kurtarılışımdı. '' Çağ arsız bir çocuktu, İlker ise daha önce böyle biriyle karşı karşıya kalmamıştı. [BoyxBoy]