5-''derdime bul bir çare"

3.3K 233 61
                                    




''Yok gelmene gerek yok oğlum.''

''Bak Çağ ,adamın arkadaşıyla iş yapacağım kavga falan çıkartıyım deme cidden ben döverim bir de üstüne.'' dedi söylenerek Fuat telefonun karşı tarafından. O gece ben Deniz'i götürürken ,o da Cihan'ı götürmüştü. Tabi o kendine iş ayarlamış barın işletmesinden sorumlu olmuştu, o ayrı.

''Tamam diyorum ya uslu duracağım.''derken sesimden bile öyle olmayacağım akıyordu. İşten izin almıştım çünkü dayanılmaz bir baş ağrım vardı ve İlker beyefendiye ancak iş saatlerinde randevu bulabilmiştim.

Canım sıkılmıştı ve onunla uğraşmaya gidiyordum tabiki de.

''Kimi kandırıyorsun oğlum sen, o kadar göz doktoru varken niye İlker'e gidiyorsun? Gitsene başka birine.''

Olmaz ne eğlencesi kalırdı ki o zaman? zaten doktorları sevmezdim ve hastalıktan sürünene kadar gitmezdim, bugünün tek iyi yanı İlker'i sinir etmek olacaktı. Yok adamda onu sinirlendirmek istediğim bir şey vardı, belki de bunun sebebi onun da beni sinirlendirmesiydi.

''Adam bana dedi ki göz doktoruyum, davet etti diyorum!Ne yapayım davete icabetsizlik mi yapayım? Biz de olmaz öylesi mümin kardeş!''

''Sus lan çarpılacaksın gavur!''

''Tamam kapat lan park ettim randevuma geç kalamam , date anlarsın ya.''

''Yavşaklık yok, bak sakın-''daha fazla onu dinleyemeyeceğim için yüzüne kapattım.Gerçek dostluk böyle bir şeydi.

Girişimi yaparken, özel bir hastane olduğu için faturası da bana girişini yapmıştı. İlker beni sikti diyebilirdim bence artık.Onun odasının önüne geldiğinde sabırsızlıkla bekledim, daha buradan işe geri dönecektim.

''Çağ Arıkan'' onun sert ve yüksek sesini duyduğumda onu sinir edecek olmanın hazzıyla sırıtarak kapısından içeri girdim ve arkamdan kapıyı kapadım.

''Merhaba ,İlkel'' karşısındaki sandalyeye belimi biraz kaydırarak bacaklarım açık bir şekilde yayılarak oturdum.

Beni gördüğünde yüz ifadesi tamamen değişirken oflayarak sandalyesinde geri yaslandı.

Amına koduğumun çocuğuna beyaz önlük o kadar yakışmıştı ki aklımda binbir doktor hasta fantezisi gelmeye başlamıştı.

''Sikeyim içimden dedim ki bu Çağ bu Çağ olmasın ama istemediğin ot dibinde bitermiş işte.''

Alınırmışçasına elimi göğsüme koydum''Aa doktor bey, insan hastası ile böyle konuşur mu? Bu yaşa gelmişsin üslup bilmiyorsun.''

Yerinde doğrulup sinirli ve kısık sesiyle konuştu''Çocuk bak sinirlendirme beni o üslubu münasip bir yerlerine sokarım.''

''Yok vallahi ne kadar kaba bir insansın sen ya! Sokmak? Bir yerlere? Üstüme iyilik sağlık bak çıkışta memnuniyet formlarını bir doldururum görürsün.''

''Senin doldurduğun formdan ne olur bunu çocuk yazmış deyip ciddiye alınmazsın.''sırıtarak söylediğinde gözlerimi devirdim. Doktor olsa ne olacak adam olamamıştı bu.

''Bak Fuat'a söz verdim uslu duruyorum o yüzden böyle sessiz sessiz duruyorum. Kışkırtma beni.'' Fuat kaç aydır iş arıyordu şimdi çocuğun işini tehlikeye atamazdım.

''Bu sessiz ve uslu duran halin mi?'' alaycı bir şaşkınlıkla konuştu.

''Bir de soruyor musun? Yanlış yargılamışım seni göründüğünden komiksin.'' tamamen itici ve yapay bir kahkaha attım. Ben bile itici bulduysam bu kesin kudurmuştu.

Kafası Güzel  [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin