33-'' hayal gücüne sığdıramazsın.''

1.8K 166 61
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




''Çağ?''

Uzaktan gelen rahatsız edici ses ile oflayarak yatakta geri döndüm. Uykum vardı, uyumak istiyordum.

''Çağ, uyan artık.''bacağımdan iteklenmem ile homurdanarak yastığımı alıp kafama kapadım. ''Beş dakika daha.'' diye söylenerek yatakta daha çok yayıldım.

''Saat 12!''diye kafamda bağırmasıyla oflayarak gözlerimi açtım. Kafasını uzatmış bana bakmayan dibimdeki İlker'e kaşlarımı çatarak elimle yüzünü tutarak ittirdiğimde yatakta arkaya düşerken doğrulup sırtımı yatak başlığına yasladım.

''Bugün izinli günüm istersem gece 12'ye kadar uyurum.''Derken huysuzca kollarımı önümde bağladım. Haftada bir günüm vardı, onda da kendi kendime uyanmayı severdim. Bel ağrım da beni rahatsız ederken, İlker ise dinç ve mutlu bir şekilde bana bakıyordu.

''Ben on da kalktım, canım sıkıldı bekliyorum o saatten beri uyanmadın.''Dediğinde onu süzdüm. altında sadece bir şort vardı, haziran sonlarında olduğumuz için hava güzeldi. Mükemmel karın kasları önümde bana şölen verirken utanmazca uzanarak elimi sürttüm. Hareketimi beklemeyen ve ne yaptığımı anlamayan bir ifade ile bana bakarken sert kıvrımlarda elimi biraz daha gezdirerek geri çekildim.

Yaptığım harekete anlamazca bakarken tek gözümü kırparak kafamı salladım.''Ne bakıyorsun öyle? Çok güzel gözüküyorlardı, istediğimde dokunurum.''dediğimde açıklamama gülerken gözlerimi devirdim. Kasları artık benimdi, onun söz hakkından çıkmıştı istediğimde istediğimi yapardım.

''Pardon, bende bir an benim vücudum olmadığını unutmuşum.''diye alayla konuştuğunda gülerek bacaklarımı kendime çekerek kafamı eğerek onun güzel suratına baktım. ''Aynen, çabuk uyum sağlıyorsun.''dediğimde o bunu daha çok güldürürken, keyifle bende güldüm.

Var mıydı bundan güzel sabah lan?

O da benim suratıma bakarken uzun süre yüzümün incelenmesinin verdiği rahatsızlık ve utançla kafamı yana çevirdim. Komodinin üstünde tepside olan kahvaltıyı gördüğümde şaşkınlıkla kaşlarım yukarı kalkarken, İlker tepsiyi gördüğümü fark ederek yataktan kalktı.

Tepsiyi alıp bana uzatırken şaşkınlıktan dilim tutulmuş gibi hissediyordum. O tepsiyle yatağa bana özel kahvaltı mı hazırlamıştı?

''Uzat bacaklarını öyle aval aval bakacağına.''Diye halime gülerken dediğini yaptım. Tepsiyi bacaklarımın üstüne koyarken güzelce hazırlanmış kahvaltıya hala şok bir ifade ile bakıyordum.

''Sen kimsin ve benim İlkel'ime naptın?''diye ona şaşkınlıkla sorduğumda gülerken yatakta çaprazıma oturup saçlarımı düzelttiğinde gördüğüm ilgiden kafayı yemiş gibi hissediyordum.

Kafası Güzel  [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin