0.08♣️

253 22 102
                                    

Giden mi dersin? kalan mı dersin? Peki hangisi daha çok yanıyor?

Medya: Ayza

***

Bir intikam uğruna yanan 9 yüreği kimse durduramazdı artık. Onlar Ayza timi olarak tarihte yerlerini alacaklardı. Bazıları şehit olarak anılırken bazıları efsane olarak dillerde kalacaktı. Yada Ayza timin den geriye kimse kalmayacaktı. Bazıları eşlerini son kez görürlerken bazıları hüzünle yerlerine oturacaktı. Kimisi ailesine veda bile edemeyecekti. Belki bu operasyon bazı gerçekleri ortaya dökecekti...

***

Neredeyse operasyon saatine 1 saat kalmıştı ve bizim tim yani Ayza timi hala rahat rahat oturmuş çay, kahve ve dedikodu yapıyordu.

"Burak , şu üst kattaki 5. bölükten kerim var ya karşı binanın en üst katındaki 6. Bölükten Ayşe'ye aşıkmış." Ne kadar güzel dimi. Allah'ım sabır bizene bundan!

"Şaka diyorsun mert! Ayşe bunu daha geçen hafta dövmüştü. Nasıl aşık olmuş lan buna!"

"Olum sıkıntı şurada, Ayşem vursun dövsün diyor onun elleri çiçek gibi diyor. Yani bildiğin dayak yemekten hoşlanıyor manyak"

"Oha, oha , oha yani. Neden akıl hastanesine göndermeden bura göndermişler " burak ve Mert'in meşhur olmazsa olmazı dedikoduları vardı ve kerim ile Ayşe vazgeçilmezleriydi..

Tabi bunlar ayrı bir manyaktı. Ama bunlardan daha manyak olanlarıda vardı. Alp ve Arda... Meşhur kardeşim olan! yine Arda ile uğraşıyordu. Bu çocuğun revirde olması gerekirken gelmiş arda ile uğraşıyordu.

Evladım senin hiç hastan yok mu?

Evin Barkın yok mu Alp?

"La ön yargı bebeği sen katılma operasyona tırnağın falan kırılır ağlarsın!"

"Lan olum uğraşma benimle müftünün kardeşi demem dalarım sana!"

"Ne oldu bebe zoruna mı gitti"

"Bir burak yetiyordu neden 2. Yolladınki Allah'ım nedenn.... İnkar ediyor gibi olmasın ama benim suçum neydi yani"
Alp sağolsun Ardayı son 3 saatte imana getirmişti. Arda sürekli dualar ediyordu..

Bide ayrı manyak grup vardı. Kuzey, murat ve Berk üçlüsü. Çünkü bu üçlü oturmuş maç için kavga ediyorlardı...

"Lan Quaresma gelecek diyorum takıma!"

"Olum adam futbolu bırakıyor ne takıma gelmesi!"

"Lan kerem adam tabiki gelecek 1 yıl daha oynayacakmış!"

"Duyduğuma göre, Beşiktaş Quaresma'yı takıma kabul etmemişler kuzey?"

"Yok öyle bir şey! Kim uydurduysa bir yerlerinden uydurmuş."

Tabi bizde bu sırada mehir ile time uzaylı görmüş bakışı atıyorduk onlar görmese bile.

"Bunlar neyin kafasında?" Yanımdan gelen tok erkek sesi timi izlememi böldü.

"Sence? Hepsi birbirinden farklı konularla uğraşıyor. Aslında bu rahatlama yöntemi bu sayede kafaları rahat olup çatışma sırasında daha dikkatli olmalarını sağlıyor."

"Harbimi? Çok iyiymiş."

"Mesela birazdan murat yerinden kalkıp eşini arayacak. Çünkü 5 aylık hamile eşi var arayıp haber vermezse karargahı basıyor..."

OperAsYon''AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin