,,Istume inkas ka koos?" küsisin Calumilt, kui me matemaatikast lahkusime.
,,Olgu," oli poiss kohe nõus. ,,Ma ei tunnegi siit kedagi teist peale sinu."
,,Ma teen sind siis enda sõpradega tuttavaks?" pärisin talt.
,,Mhmhm," ümises poiss ja oli jälle enda telefonis kinni. Üritasin piiluda, mis ta seal teeb, aga ta pani kohe telefoni enda tasku.
,,Aga miks sa enda sõpradega siis tundides koos ei istu?" tundis poiss huvi, kui me inglise keele klassis kõige tagumisse pinki istusime.
,,Nad on minust aasta-kaks vanemad," vastasin Calile ning võtsin enda telefoni välja, et twitterisse minna.
,,Mis su twitter on?" päris poiss, kui märkas mu telefoni ekraanil twitteri ikooni.
,,DaisySky kokku kirjutatult, aga sinu?"
,,Calum5SOS," pomises poiss ja süvenes taas enda iPhonesse. Otsisin Calumi twitteri üles ja hakkasin follow-nuppu vajutama, kuid mu pilk libises üle followeride arvust. 5,26 miljonit.
,,Miks su nime järel linnuke on ja mis faking asja pärast sul 5,26 miljonit followeri on?" uurisin ja kuna poiss ei vastanud, siis lõin talle küünarnukiga ribidesse ja küsisin uuesti.
,,Ee.. kas sa ei teadnudki, et ma bändis olen?" küsis ta silmad üllatusest suured.
,,Ei, oota sa oled kuulus?" ei uskunud ma poissi.
,,Noooo natuke."
,,Nojah, olgu.. Kas sa teed mind enda bändi liikmetega tuttavaks?" pärisin nüüd juba ise elevil olles.
,,Arvatavasti, kui sa ise tahad," muigas poiss.
,,HÄRRA HOOD JA PREILI SKY PALUN TOOGE ENDA TELEFONID MINU KÄTTE, TAGASI SAATE PÄRAST TUNDE."
--A/N---
Muhahaha...
Mul tuli kirjutamise tuhin peale..
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta